2017-05-12, 18:34
Medlem
TheExterminators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Bilen var en silvermetallic-färgad Volvo 740. PR och hans familj ska -93 ha erbjudit polisen att genomsöka/undersöka den, men det ska aldrig ha gjorts. Varför vet jag inte.

PR var inte med på festen. Han var i Göteborgstrakten den aktuella kvällen/natten.

Om han nu inte var i Mariestad den aktuella natten varför florerar såna rykten då.
Citera
2017-05-12, 18:40
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheExterminator
Om han nu inte var i Mariestad den aktuella natten varför florerar såna rykten då.

Folk som hade horn i sidan till honom, av någon anledning? Har ingen aning. Det skulle vara intressant att fråga dem som spridit rykten under åren. (Om man visste vilka de var...) Har de seriöst sett fel? Har de medvetet ljugit?
Citera
2017-05-12, 18:45
Medlem
TheExterminators avatar
Citat:
Folk som hade horn i sidan till honom, av någon anledning? Har ingen aning. Det skulle vara intressant att fråga dem som spridit rykten under åren. (Om man visste vilka de var...) Har de seriöst sett fel? Har de medvetet ljugit?

Så kan det mycket väl vara men han är den som längst haft polisens intresse på sig.
Citera
2017-05-12, 18:46
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:
De uppgifter jag fick var de som UL sade sig känna till.

Vi kan skicka frågorna vidare till trådens alla läsare och se om någon kan bekräfta, dementera och/eller komma med kompletterande information.

Absolut!
Även om vissa saker inte alls hadde med HA's försvinnande att göra
kan det ändå vara bra att utesluta dem.
Men även en liten detalj kan få *någon* att minnas en sak som kan vara av vikt!
Citera
2017-05-12, 19:10
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlurryFace69
Absolut!

Ja, en även en liten detalj - hur liten och "obetydlig" som helst - skulle kunna få någon att minnas. Det kanske finns någon som inte följt med i fallet så bra, och får den höra/se något, så kanske det går upp ett ljus: "Ja, just ja! Det har jag inte tänkt på." Man vet ju aldrig. Därför hoppas jag en hel del på GW:s program. Kanske kan det komma fram något nytt. Kanske ser någon programmet, som helt plötsligt ser något nytt alternativt något som personen inte tänkt på tidigare. Drömma och hoppas kan man ju...
Citera
2017-05-12, 19:10
Medlem
TheExterminators avatar
Citat:
Absolut!

1000 sidor 25 år sen hon försvann känns som tråden kommer självdö om inte polisen släpper nya uppgifter.
Citera
2017-05-12, 19:15
Medlem
BlurryFace69s avatar
Eller om någon vill lätta sitt samvete och få ro i själen till slut..
Citera
2017-05-12, 19:16
Medlem
TheExterminators avatar
Citat:

Har han/dom stått ut i 25 år klarar dom nog 25 till tyvärr.
Citera
2017-05-12, 19:19
Medlem
TheExterminators avatar
Citat:

Tidigt i tråden skrev någon att man ville ge några sanningsserum det är synd att det är förbjudet och treklövern hade fått nålen först.
Citera
2017-05-12, 20:29
Medlem
PlanetCaravans avatar
Jag kunde inte svara på ditt pm eftersom jag blev påverkad av en annan att skriva mitt inlägg tidigare i denna tråd. Det kan vara så att jag sitter på mycket hemlig info som du och andra säkert är väldigt intresserad av, men den släpper jag aldrig ifrån mig
Citera
2017-05-12, 21:41
Medlem
Citat:

Du börjar nästan låta löjligt partisk
Citera
2017-05-12, 22:01
Medlem
Folk pm:ar prinzezzan, hon läser och väljer vilket hon ska dela med sig av och vilket hon ska behålla för sig själv. Är det bara jag som ser ett problem med detta? Hon styr alltid åt annat håll när PR kommer på tal. Själv tror jag inte på PR men oavsett vad vi alla tror så ska väl allt fram i ljuset som kan komma fram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in