Citat:
Ursprungligen postat av
Jaxxx
Ok känns som ni kommit längre ner i tabellen än 4 senaste åren.Märklig målsättning med top 4 ändå. Borde inte europaspel vara rimligare. Då 4e platsen just ofta inte ger någonting.
Det är väl topp 3 som är målsättningen egentligen. Eller ja, målsättningen är europaspel vilket ju, med lite flyt, kan nås även via en fjärdeplats.
För övrigt lite lustigt att artikeln om missnöjet med Haglund kommer nu, med tanke på vår diskussion häromdagen, hehe.
Citat:
Ursprungligen postat av
a.e.g
TRist, vad tror du om Elfsborg? Jag tror att de kommer falla tillbaks till ett mittenlag i Allsvenskan för att senare kanske åka ut.
Tiden där lag som Elfsborg kunde utmana är slut och det är bra för Allsvenskan.
Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Vi kommer inte åka ur, det kan jag lova dig, om inget väldigt oförutsägbart händer. På ungdomssidan är vi en utav de främsta i Sverige och talangerna bara fortsätter komma. Det är en enorm trygghet att vår förening är så otroligt välskött.
Det som framförallt hänt som gjort att vi just nu inte längre räknas som ett topplag är, tror jag, den stora omsättningen av spelare på viktiga positioner. Tunga tapp som inte är lätta att ersätta.