Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyGenzale
Lika bra att få upp all skit till ytan så folk verkligen inser hur dåligt vår förening mår.
Ekonomiskt, sportsligt, politiskt etc.
Upp med allt bara, bänd upp golv och väggar och sätt eld på skiten bara
Ja, vi behöver sannerligen en rejäl "extreme makeover". Släng ut allt, i stort sett hela truppen, hela ledningen på Kamratgården, den förbannat usla marknadsavdelningen som effektivt dödar alltfler engagerade medlemmars/supportrars intresse och gör om från grunden.
Jag är så jävla trött på hela jävla klubben att jag fanimej är nöjd över att jag i sommar och höst skall jobba så mycket att jag för första gången på över 10 år kommer missa en hemmamatch eller fler. Det är fan inte roligt att gå längre ens.
Klubben mår så j-a illa och det enda som sker är inget alls, jag blir fan rent ut sagt galen på föreningen. Det finns så många engagerade supportar/medlemmar/sponsorer etc med sådan enorm kunskap som inte utnyttjas, när förslag ges ignoreras dessa och undanflykter är usla.
Flertalet gånger har undanflykterna varit direkt felaktigt underbyggda faktamässigt, när detta påtalats har det varit tyst från Kamratgården.
Det har varit en del skit genom åren men till slut tröttnar verkligen folk och det är där vi hamnat nu. Folk med kunskap som gått på matcherna länge och väl, yngre förmågor med kunskap och vilja ignoreras som alla har idéer som skulle föra klubben framåt ignoreras och förlöjligas.
Jag blir helt vansinnig på skiten. Det tar mig emot att såga det jag älskar mest av allt utanför familj och vänner men klubben ligger tamejfan snart på hospice istället för den iva vi nu är på.
Det är fan avgå alla läge.
Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
All publicitet är bra publicitet som man brukar säga
Snacka om att Blåvitt skulle må bra av en seger mot Djurgården, inte bara sportsligt.
Seger mot DIF? Nu var du kul, vi kommer famla omkring på plasten och få däng med 5-1 efter ett hattrick av Engvall, ett självmål var av Bjärsa och Rogne och vårt mål är ett självmål av Kim.
Det blir skoj...