Citat:
Jag ser det på ett lite annorlunda sätt.
Anser att folket under fler generationer levt under psykologisk krigsföring och har brutits ner mentalt.
Vi har blivit det man velat efter fler generationer av hjärntvätt.
Vi är brickor i spelet.
Jag tror att det är av vikt att sluta ge Svensken ännu mer skuld och skamkänslor.
Det är dags att bygga upp den mentala styrkan hos Svensken och sluta att klanka ner på varandra.
Stötta varandra i stället.
Vi behöver varandra och inte som vi under fler generationer nu matats med, bra karl/ kvinna sköter sig själv.
Splittring och kaos.
Vi måste gå samman och inte börja anklaga varandra ännu mer.
Det som har pågått under fler generationer är en enorm hjärntvätt och inom allt i samhället.
Det viktigaste är att ge fan i att ge varandra ännu mer skit, hån och förakt.
Gå samman.
Anser att folket under fler generationer levt under psykologisk krigsföring och har brutits ner mentalt.
Vi har blivit det man velat efter fler generationer av hjärntvätt.
Vi är brickor i spelet.
Jag tror att det är av vikt att sluta ge Svensken ännu mer skuld och skamkänslor.
Det är dags att bygga upp den mentala styrkan hos Svensken och sluta att klanka ner på varandra.
Stötta varandra i stället.
Vi behöver varandra och inte som vi under fler generationer nu matats med, bra karl/ kvinna sköter sig själv.
Splittring och kaos.
Vi måste gå samman och inte börja anklaga varandra ännu mer.
Det som har pågått under fler generationer är en enorm hjärntvätt och inom allt i samhället.
Det viktigaste är att ge fan i att ge varandra ännu mer skit, hån och förakt.
Gå samman.
Du har absolut rätt.
Problemet är den tysta majoriteten och den Svenska mentaliteten.
För gemene Svensk finns inga problem så länge man inte själv blir drabbad. Jag har sett det så många gånger att jag tappat hoppet.
Det spelar ingen roll vilka argument du har mot PK-majoriteten. Den backas upp av media och kapitalistiska intressen så hur stor är chansen att Svensken någonsin börjar tänka mer i fria banor?.
Problematiken är så djupgående i Sverige, vi har ingen nationskänsla ingen gemenskap.
Allt handlar om en stat som skall agera social backup så Svenskarna ostört jobbar ihjäl sig.
Det har gått så långt att man nu uppmuntrar till allt som är nationsdödande.
Det finns inget "Mitt folk", och utan "mitt folk" försvinner också syftet med nationen och då även gemensam strävan.
Jag har i princip slutat argumentera, det är lönlöst.
Om allt handlade om pengar så vore det inte så stora problem men nu har vi tyvärr skänkt bort våran framtid för att främja det multikulturella experimentet. I multikulturella länder är tyvärr individualismen det som dominerar.
Människan är anpassningsbar och kommer även vänja sig vid detta. men att Sverige är förevigt förlorat det råder ingen tvekan för min del.
PK har tagit hem storslamsseger på knock på redan liggande motpart, det inte PK-förespråkarna tänker på är att deras idealsamhälle aldrig någonsin kommer att bli verklighet.
Se det som något positivt, du har chansen göra något av ditt liv med de kunskaper du har.
Vänta inte för länge, dörrarna kan stängas fortare än du anar.