Citat:
Hon tvekar knappast, planerar nog snarare sin framtid.
Det var många sidor, mycket info och vad jag snappat upp är att det omsatts 41 mille och 20 var vinst.
Hon bränner mycket pengar, men åklagare tar bara upp hennes transaktionskonto.
Man har vanligen andra pengar än de som finns på transaktionskontot.
Var är pengarna?
Är de gömda eller förbrukade. De fula kläderna kostade inte mycket, hon har inga smycken, så var är pengarna?
Jag tror åklagaren sparar lite på krutet.
Heroin, som hon menar att Aki tog, kostar såklart en jävla massa.
Det var många sidor, mycket info och vad jag snappat upp är att det omsatts 41 mille och 20 var vinst.
Hon bränner mycket pengar, men åklagare tar bara upp hennes transaktionskonto.
Man har vanligen andra pengar än de som finns på transaktionskontot.
Var är pengarna?
Är de gömda eller förbrukade. De fula kläderna kostade inte mycket, hon har inga smycken, så var är pengarna?
Jag tror åklagaren sparar lite på krutet.
Heroin, som hon menar att Aki tog, kostar såklart en jävla massa.
Hamnar man på 10 kronor i saldo på kontot 2014 efter att ha tagit båtlån på 270k som konsumerades upp så har man stora likviditets problem, oavsett lön och kommande aktieutdelningar. Hon hade väl ingen fastighet kvar att sälja iom att pappa ägde dom?
DB gjorde väl av med väldigt mycket av JM pengar. Lägg till övriga medlemmar i klanen så läckte hon pengar. Med tanke på att hon var helt körd på arbetsmarknaden så lär hon inte haft stor chans till välavlönat arbete efter sexfilmen. Att stämpla och få 15k skulle inte fungera, därför bråttom att ha ihjäl mamma och pappa.
Under förhöret i tisdags sa hon att hon var en spara o ingen slösa, det visar hur mycket som är fel i hennes huvud. I nästa mening att hon alltid ställer upp med pengar till familjen(till knark, smuggelsprit och annan skit?). Sedan sa hon att det var en börda hon tog på sig. Offerkofta deluxe, vore mer normalt säga att det var en roll hon tog.
Under samma förhör. Det kostar pengar att renovera 10 r o k på 350 i centrala Eskilstuna, hanverkare är inte billiga. Sedan får man höra hur händig hon är och tapetserar o målar själv. Ofattbart att man kan motsäga sig så mycket som hon gör.
Tycker åklagarna gjorde ett bra jobb idag. Låt JM prata så gräver hon sig djupare och djupare ner i gropen.