Citat:
Ursprungligen postat av
Returpapper
En inbiten sverigedemokrat som var med redan före 2010 faller aldrig bort av andra skäl än dödsfall. De som kom till 2010-2014 är troligen lika hårdfjällade. 2014 - till dagens datum har varit hemmahörande i moderaterna och kan tänkas återvända men bara om moderaterna förändrar sin invandringspolitik.
De som en gång bytt parti på grund av att de inte gillar invandring och integration kan jag inte tänka mig att de kommer att tänka annorlunda de vandrar vägen utan återvändo. "El camino de no retorno".

Hur lyckas du med konststycket att vara helt blind för horder av inlägg i den här stilen:
(FB) Sverigedemokraterna i opinionsundersökningar
Citat:
Röstade på SD både 2006-2010-2014 då jag trodde SD var ett Socialkonservativt parti. Dum är jag!
Men sedan de räckt ut en hand till moderaterna har jag insett att partiet är ett parti med psykopater precis som alla andra.
Tänker inte vara röstboskap i nästa val och och skiter i alla dessa psykopater som drömmer om en politisk karriär .
Du glömmer att folk som röstar på SD kan ha andra preferenser än vad du har. T ex de som räknar med att få mer "bidrag" med SD.
En del av SD-opinionen har lockats dit av tanken om att de får mer av skattepengarna när SD lyckas minska transfereringar till immigranter.
Ställer man frågan om det skulle vara ok om SD fick igenom sin immigrationspolitik till priset av minskad "fördelningspolitik" så blir svaret nej. För de SD väljarna handlar det bara om att
få mer.