Citat:
Ursprungligen postat av
Salzsalino
Va det ingen mer än jag som reagerade på gårdagens avsnitt att DJ gav Robin en telefon som han läste en text ifrån som han knappast skrivit själv? Där han även läser upp att han är "dömd" och han är inte DÖMD för mordet på kevin. Sen när Dan intervjuar styvmamman och hon säger att hon va på Psyk och det va mycket prat i mun osv, då säger dan" ja alltså poliserna pressade dig". "Ja de kan man säga" säger då styvmamman. Uppenbart DJ kör sin egen agenda och styr detta själv som han vill med sina egna ord och inte utifrån fakta. Sen om killarna är oskyldiga det får vi kanske aldrig veta... står förmodligen i FUP.
Men för i helvete, du dömer honom ju. Kan ge mig fan att folk på bygden dömt honom. Sandberg och Såsen dömde honom.
Ingen har påstått att han blivit dömd i en rättegång. Man kan bli dömd ändå.
Men jag håller med om att DJ ställde en ledande fråga när han frågade om poliserna pressade henne.
Nu ser det ändå ut på protokollet som om hon varit utsatt för påtryckningar från polisen, som det är formulerat i den rapporten om förhöret, så det spelar inte någon större roll.