Citat:
Ursprungligen postat av
mamatofour
Men det hade ju inte varit så. Det finns med i FUP att flickan klöst sig själv. Sen att mata våldsamt tror jag inte åkallar såna stora blånader och svullnader. Blev tvingad till oralsex en gång och jag kan lova att jag hade en "extra" tunga under,just där H hade sin. Tro vad man vill men JAG tror det var pappan. Men sen är hon lika skyldig eftersom som struntat i att ta henne till en läkare .
Du verkar inte särskilt insatt och påläst.
De sökte vård för svullnaden under tungan och Hailey var inlagd på sjukhus men de hittade ingen orsak.
De har dna-testat blöjor, babynest, nässug mm mm och inte funnit minsta spår av sperma någonstans.
Han har gett en rimlig förklaring till varför han sökte på incestporr. Han har sökt på det vid ETT tillfälle.
Man har inte hittat minsta spår av barnporr på någon dator/hårddisk/telefon eller annan lagringsmedia och Han har aldrig heller sökt efter något sånt.
Hela mamma pappa dotter -grejen var en väldigt liten fjäder som en del som inte läst på ett jävla dugg gjort till en ofantligt stor höna. Tar inte Alexander i försvar på något sätt men INGENTING tyder på a att han har pedofila böjelser.