Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-04-11, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imamgrisen
Han kallar i Expressen Anna Kinberg Batra för vämjelig för att hon vill utvisa personer som fått utvisningsbeslut.

Undrar hur många lastbilsattacker av skäggmännen som behövs för att han ska ändra mening?

Sektmänniskor funkar inte så. Varje gång de motbevisas blir de bara starkare i sin övertygelse.
Citera
2017-04-12, 00:47
Medlem
Han försöker bara jaga PK-poäng i sina uttalanden.. Nää..jävla idiot är han.
Citera
2017-04-12, 08:27
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imamgrisen
Han kallar i Expressen Anna Kinberg Batra för vämjelig för att hon vill utvisa personer som fått utvisningsbeslut.

Undrar hur många lastbilsattacker av skäggmännen som behövs för att han ska ändra mening?
Japp. Han ifrågasätter Migrationsverkets kompetens och anklagar Migrationsverket för att avslå asyl på felaktiga grunder. Verkligheten ligger oftare åt att asyl beviljas på felaktiga grunder. Vilken tomte.
Citera
2017-05-10, 21:03
Bannlyst
Özz Nujen hotade kvinna med grov misshandel på bussen.

När kvinnan på bussen tillrättavisade komikern(?) Özz Nujen för att han högljutt gapade och skrek på ett för henne obekant språk, mest liknande gutturala läten från primater, så svarade han med att hota henne och att han skulle slå henne med knytnäven mellan ögonen så att hon skulle behöva ambulanstransport till sjukhuset.

Det mest skrämmande med detta är att han inte bara kommer att komma undan med övergreppet, utan troligen bli hylla för det också. Skäggapors våld och förtryck mot kvinnor är alltså så pass normaliserat i landet.

http://www.expressen.se/kronikorer/ozz-nujen/sila-tugget-hall-brodsaxen-vaste-jag-till-damen-pa-bussen/

Använd unvis.it
Citera
2017-05-10, 21:09
Medlem
Det där hade jag aldrig kunnat trott på honom. Var han helt nykter?

Jag tror inte han kommer hyllas, varför skulle han bli det?
Citera
2017-05-10, 21:14
Medlem
Är det någon som seriöst tror på att han sade:
"- Sila tugget! Håll brödsaxen! Annars får du en tjottablängare rakt mellan lysmaskarna så du får åka plingplong-taxi till plåsterhuset, kärring!"

Glöm det, verkligheten är inte en film från 80-talet.
Citera
2017-05-10, 21:15
Medlem
Lobengulas avatar
Han sa alltså enligt egen utsaga:

Citat:
"- Sila tugget! Håll brödsaxen! Annars får du en tjottablängare rakt mellan lysmaskarna så du får åka plingplong-taxi till plåsterhuset, kärring!"

Han hotade alltså med grovt våld om hon inte gjorde vad han ville? Det skriver han alltså helt öppet i sin "krönika".

Hon hade endast gjort en icke våldsam kommentar. Tja vad mer behövs för att kurden ska åka dit på olaga hot?
Citera
2017-05-10, 21:16
Medlem
Okej, nu har jag läst artikeln och nu förstår jag varför du tror att han kommer hyllas. Det tror jag också en smula. Dessutom är det ju han som har blivit intervjuvad. Otroligt!

Jag trodde han gick på en dam, hotade henne och sedan blev han arresterad o.s.v.
Senast redigerad av Koncentration 2017-05-10 kl. 21:18.
Citera
2017-05-10, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Han sa alltså enligt egen utsaga:

Han hotade alltså med grovt våld om hon inte gjorde vad han ville? Det skriver han alltså helt öppet i sin "krönika".

Hon hade endast gjort en icke våldsam kommentar. Tja vad mer behövs för att kurden ska åka dit på olaga hot?
Någonting säger mig att han inte kommer åka dit. .

Någon som kan ta reda på vem damen är så man man kan uppmana henne till att anmäla honom så fort som möjligt?
Citera
2017-05-10, 21:20
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Är det någon som seriöst tror på att han sade:

Glöm det, verkligheten är inte en film från 80-talet.

80-talet?

Tror snarare det här ligget närmare:

https://www.youtube.com/watch?v=jbQKlPguG7I

Citera
2017-05-10, 21:23
Medlem
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koncentration
Någonting säger mig att han inte kommer åka dit. .

Någon som kan ta reda på vem damen är så man man kan uppmana henne till att anmäla honom så fort som möjligt?

Det vore ju fantastiskt roligt om hon gjorde en anmälan om olaga hot. Beviset är publicerat i MSM av GM själv så det är inget "ord mot ord". Han ville med hot om grovt våld hindra hennes grundlagsskyddade rättighet att uttrycka sin åsikt.

Men det är väl så det fungerar i kaozländer och områden som kurdistan. Han är så ointelligent att han inte ens begriper att han har agerat kriminellt.
Citera
2017-05-10, 21:26
Medlem
Skafferns avatar
Han kommer såklart inte att anmälas eftersom det saknas ett brottsoffer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in