2017-05-10, 17:47
Medlem
Jag funderar på om JM kan han blandat Akis dricka med serotoninåterupptagshämmare?
Har bekanta som uppträtt riktigt udda när de druckit samtidigt som de gått på liknande medicin.

Misstänker att detta inte heller direkt skulle dyka upp när man letar efter droger i den
vanliga bemärkelsen. Bara en tanke.
Citera
2017-05-10, 17:47
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Bullseye . Mitt i prick!

Och trots allt skit som ändå framkommit, hustrumisshandel (aki och JJ), knark, våld, fyllekörningar, misstanke om mord nära anhörig, etc etc), så hör och häpna, så får de behålla sina små BARN!!!!

Och JB sitter i en soc-lgh, hyran betald av soc, och lagar och äter plankstek med oxfile, transfererar pengar mellan konton på minst 78 000 kr.......och arbetslöse JJ lånar ut 100 000 skr till Jm, bara så där......

Min anhörige blev av med sitt lilla barn till sochaggorna för bra,bra,bra mycket mindre än så!!!!

Faan vad ARG jag blir....."lika inför socialtjänstlagenlaaaagen"......hahahaaa, my ass!!!

Heja svenska skattebetalarna

Det är för bedrövligt, speciellt för att detta knappast är en unik situation (bortsett från morden). Hur många Johannor finns det runt om i Sverige som drar in stora pengar på barnhandel, flyktingar och allmän misär?

En dag kommer allt detta granskas av riktiga journalister (när PK går ur tiden) och jag tror det kommer bli riktigt ugly.
Citera
2017-05-10, 17:49
Medlem
afKnollentotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr4ms
Det är för bedrövligt, speciellt för att detta knappast är en unik situation (bortsett från morden). Hur många Johannor finns det runt om i Sverige som drar in stora pengar på barnhandel, flyktingar och allmän misär?

En dag kommer allt detta granskas av riktiga journalister (när PK går ur tiden) och jag tror det kommer bli riktigt ugly.

MÅNGA !
Citera
2017-05-10, 17:51
Medlem
Angående Johannas missbruk eller ej, i avlyssningen från bilen ( strax efter buggningen) talar hon med Mohammad om hur hon sov bort de tre dagarna i häktet genom att äta piller. Piller som hon hade 4(5) tabletter av ( inte 100 som snri var). Mohammad svarade "jag hade inga, låg och stirrade i taket, varit vaken i tre dagar". Huruvida dessa piller tyder på ett missbruk eller ej låter jag vara osagt. Däremot tycker jag att hon uppvisar en missbrukar natur. Hon vill hela tiden ha mer, utav allt.

Hur hon fick in dessa i häktet kan jag inte svara på. Ljuger hon för Mohammad?
Kanske.
Senast redigerad av Ramaria 2017-05-10 kl. 17:53.
Citera
2017-05-10, 17:52
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr4ms
Bekräftade inte polisen det några timmar efter åkl skämt ut sig?

Vet inte, men Anki förhörs i fuppen om eventuella konton och bankfack av polisen som de har hittat på handelsbanken.

Men om just JM också hade ett bankkonto där kanske de inte frågade om......eller så kanske polisen lägger lite dimridåer.....och/eller drabbas av plötslig minnesförlust. Vad vet jag.
Citera
2017-05-10, 17:55
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ursäkta att jag frågar i tråden igen men.

Var hittar jag hans papper?

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fminfil.org%2Fn0O9C6b5b4% 2FProtokollbilaga_2017-02-09__Dialogfo_rho_r.pdf
Citera
2017-05-10, 17:55
Medlem
Reguluss avatar
Vet inte om det redan uppmärksammats, men den här tråden figurerar i förundersökningen:

MB: Det spekuleras hej vilt och inte bara i tidningar det är ju det här jävla flashback och allt vad det nu heter.

Fhl: Mm.

Sid 311 i Protokollbilaga 2017-03-22 med vittnesförhör.
Citera
2017-05-10, 17:57
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Du har troligen rätt. Jag fick ofrivilligt sätta mig in i "drogvärlden" när min anhörige nekades vård av "socialtjänsten!

Så jag vet inte såå jättemycket, men mer än gemene man.

Denna tråd tydliggör det problemet du hade, varför ska soc slösa tid på dyra och svårhanterliga svenska knarkare när det finns stora pengar att tjäna vid sidan om om man lägger all tid på barn- och flyktinghandel?

Hela denna nya industri med flyktingar, assistans och gud vet vad suddar ut gränsen till kriminalitet. Att en soctant kan hoppa av, köra eget och dra in 41 miljoner på några månader är helt barockt.

Men ja, jag vet. Jag är en vit svensk man och ska hålla käft och betala, mina åsikter är en skamfläck för det "nya" Sverige. Fy!

Aja, nog om detta.
Citera
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Ursäkta att jag frågar i tråden igen men.

Var hittar jag hans papper?

Dialogförhör är sid 168-263 i
Protokollbilaga_2017-02-09__Dialogfo_rho_r.pdf

Citera
Medlem
blodgivarens avatar
Citat:
Bullseye . Mitt i prick!

Och trots allt skit som ändå framkommit, hustrumisshandel (aki och JJ), knark, våld, fyllekörningar, misstanke om mord nära anhörig, etc etc), så hör och häpna, så får de behålla sina små BARN!!!!

Och JB sitter i en soc-lgh, hyran betald av soc, och lagar och äter plankstek med oxfile, transfererar pengar mellan konton på minst 78 000 kr.......och arbetslöse JJ lånar ut 100 000 skr till Jm, bara så där......

Min anhörige blev av med sitt lilla barn till sochaggorna för bra,bra,bra mycket mindre än så!!!!

Faan vad ARG jag blir....."lika inför socialtjänstlagenlaaaagen"......hahahaaa, my ass!!!

Heja svenska skattebetalarna
Aha, hustrumisshandel av både " kräftan " och " musslan " med eko- namnet : den senare lever väl farligt nära att även hen bli " en anrättning " : " moules mariniers " typ
Citera
2017-05-10, 18:00
Medlem
afKnollentotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramaria
Angående Johannas missbruk eller ej, i avlyssningen från bilen ( strax efter buggningen) talar hon med Mohammad om hur hon sov bort de tre dagarna i häktet genom att äta piller. Piller som hon hade 4(5) tabletter av ( inte 100 som snri var). Mohammad svarade "jag hade inga, låg och stirrade i taket, varit vaken i tre dagar". Huruvida dessa piller tyder på ett missbruk eller ej låter jag vara osagt. Däremot tycker jag att hon uppvisar en missbrukar natur. Hon vill hela tiden ha mer, utav allt.

Hur hon fick in dessa i häktet kan jag inte svara på. Ljuger hon för Mohammad?
Kanske.

Hon fick Atarax. Ett vanligt sockerpiller alltså.
Citera
2017-05-10, 18:04
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afKnollentott
Hon fick Atarax. Ett vanligt sockerpiller alltså.

Kan hon sova bort 3 dagar genom att käka atarax kan vi nog utesluta att hon tar andra droger på utsidan, det är,som du säger, allt annat än kraftfull medicin 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in