2017-05-10, 17:26
Medlem
E.Merckxs avatar
Melt down bland libtardens:

Ambassador Kislyak and President Trump / Посол С.Кисляк и Президент Д.Трамп

https://twitter.com/RusEmbUSA/status/862324158646165506
2017-05-10, 17:27
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Du menar att hon inte ljög?

Here's the KEY MOMENT in Benghazi hearings - Rep. Jordan nails Hillary on LIES

https://www.youtube.com/watch?v=DUObFqU5cgE

#Lockherup

But... but HER EMAILS

Jag tror Trump har begått ett stort misstag med det här, och beroende på vem som blir näste chef så kommer media utreda det stenhårt. Sätter han en otroligt Trump-vänlig chef där så kommer det hårdgranskas.

Trump vet verkligen inte hur han ska hantera saker och ting, som ett barn som försöker få i triangeln i en cirkel. Mupp.

Edit: Förövrigt så ansågs det inte att Hillary ensamt var orsaken till Benghazi och att hon inte hade gjort något fel i lagrummet, så fattar inte riktigt varför ni drar upp det hela tiden?
2017-05-10, 17:29
Medlem
Om jag säger Gowdy för FBI boss!
Får jag positiv respons på den i tråden?
2017-05-10, 17:33
Medlem
TheStifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
But... but HER EMAILS

Jag tror Trump har begått ett stort misstag med det här, och beroende på vem som blir näste chef så kommer media utreda det stenhårt. Sätter han en otroligt Trump-vänlig chef där så kommer det hårdgranskas.

Trump vet verkligen inte hur han ska hantera saker och ting, som ett barn som försöker få i triangeln i en cirkel. Mupp.

Edit: Förövrigt så ansågs det inte att Hillary ensamt var orsaken till Benghazi och att hon inte hade gjort något fel i lagrummet, så fattar inte riktigt varför ni drar upp det hela tiden?

Clapper har redan erkänt att det inte finns några bevis öht att samarbeta skulle ha skett mellan Trump och Ryssland så sluta spinna vidare på den lögnen nu

Underbart att han börjar "draina swampen" DRAIN THE SWAMP! PK-folket vet att deras chans är borta när denna utredningen inte visar något därför vill dom försöka ha kvar den sålänge som möjligt
2017-05-10, 17:35
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Varulv skrev

Vad har libtardmedia gjort det senaste året? Vad har dom kommit fram till? Jo, 0 och det trots att många har läckt till media. Sätt fast läckorna.

Senate Majority Leader Mitch McConnell sa idag nej till en special prosecutor:

McConnell: 'Too much is at stake' for new investigation after Comey firing

http://edition.cnn.com/2017/05/10/politics/congress-james-comey/index.html
Medlem
TheStifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Ojojoj... trodde han verkligen att det skulle gå smidigt att, utan anledning, sparka en lirare som i nuläget var ansvarig för en pågående utredning mot honom!?

En gubbe på 70+ som fungerar som ett impulsivt småbarn.

Comey är ett republikanskt helgon, han bröt tom. mot gällande regler för att få en republikan vald till president, och har djup aktning sedan GWB-tiden (vilket var Obamas misstag att respektera). Om el Presidente trodde att det här intermezzot skulle sätta mindre uppmärksamhet på hans ryska sponsorer så begriper han helt enkelt inte hur verkligheten fungerar.
Stora delar av FBI har ju dessutom sedan länge varit en republikansk fästning och att på detta vis provocera och göra sig till fiende med trogna undersåtar tyder inte direkt på flerdimensionellt schackmästerskap...

Och nu tycks han tom. ha retat upp sitt egna parti på riktigt, alla som satt och täckte för Donald på utfrågningen av Sally Yates igår kan inte annat än svära över deras högste ledares bristande impulskontroll. ...nedräkning till president Pence?
https://twitter.com/justinamash/status/862089192603607041

https://twitter.com/SenatorBurr/status/862092007707209730

I sanning den mest inkompetenta amerikanska administration någonsin:
https://twitter.com/BillKristol/status/862085183108984834

Det är bara dina egna åsikter att detta är den mest inkompetenta administrationen USA har haft, jag själv tycker att ge bort flera miljarder till Iran och bli påsatt som en bitch som Obama blev av hela världen är ännu värre

Älskar att se alla Trump haters gå loss
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStifmeister
Clapper har redan erkänt att det inte finns några bevis öht att samarbeta skulle ha skett mellan Trump och Ryssland så sluta spinna vidare på den lögnen nu

Underbart att han börjar "draina swampen" DRAIN THE SWAMP! PK-folket vet att deras chans är borta när denna utredningen inte visar något därför vill dom försöka ha kvar den sålänge som möjligt

Du är så sorgligt indoktrinerad att du snart får en hjärnblödning. Han drainar inte swampet din dumme fan, han säkrar sina vänners inkomster. Äkta buksvåger-politik.
2017-05-10, 17:37
Medlem
TheStifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Hahaha hon ser ut som om hon redan är död sedan länge men fortsätter att prata på vilja ändå.

Tror att Trump tycker hon är bra på att distrahera så att allt blir så snurrigt som möjligt för andra.

Typiskt "toleranta liberals" att dömma andras utseende och inte komma med saklig kritik
2017-05-10, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Om jag säger Gowdy för FBI boss!
Får jag positiv respons på den i tråden?

Som att man skulle släppa lös en pitbull på en chiuaua.

Lär inte hända alla i senaten är rädda för honom.
2017-05-10, 17:38
Medlem
shaktas avatar
Citat:
But... but HER EMAILS

Lägger man sig i saker som man inte har någonting med att göra och rör till det (Valet) så är det nog dags att lämna tillbaka sin anställningsbricka. Comey kunde ha skött allt snyggare i bakgrunden, utan en massa uttalanden mitt i. Han är ingen politiker och skall hålla sig ifrån uttalanden om det inte är av stor vikt som exempelvis :

Idag kommer vi att åtala Clittan för bla bla bla.

Han är helt enkelt för pratglad och gillar rampljuset lite för mycket. Sen hur han påverkade valet vet ingen, det kan ha varit till Clintons fördel och det kan ha varit för Trumps fördel. Han passar inte som en hög chef inom FBI. Det är lite för osäkert inom FBI då flera visat stort missnöje gentemot Comey hur han hanterat vissa saker. Det tycker jag säger att då ska man inte vara chef.
Senast redigerad av shakta 2017-05-10 kl. 17:40.
2017-05-10, 17:38
Medlem
TheStifmeisters avatar
Citat:
Du är så sorgligt indoktrinerad att du snart får en hjärnblödning. Han drainar inte swampet din dumme fan, han säkrar sina vänners inkomster. Äkta buksvåger-politik.

Och det gör inte alla politiker dina dumma PK-fjolla? Du har röven så intryckt i CNN och Aftonbladet

#MAGA!!!!!
2017-05-10, 17:40
Medlem
Snapcounts avatar
Tydligen var Rod Rosenstein som gav sin rekommendation till Trump, att göra av sig med Comney :

Rod Rosenstein, who recommended to President Trump that he fire FBI Director James Comey, is widely respected by both career civil servants and members of both political parties.

The Justice Department's newly appointed deputy attorney general earned praise from Democrats during confirmation hearings earlier this year before getting overwhelming approval, 94-6, in the Senate.

http://www.foxnews.com/politics/2017/05/10/rod-rosenstein-man-behind-comey-s-firing-is-highly-respected-on-capitol-hill.html

Men nu vet väl inte han, vad han sysslar med...

P.s

Tydligen var det Obama som gav honom jobb i första hand !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in