Citat:
Ursprungligen postat av
Varulv
But... but HER EMAILS
Jag tror Trump har begått ett stort misstag med det här, och beroende på vem som blir näste chef så kommer media utreda det stenhårt. Sätter han en otroligt Trump-vänlig chef där så kommer det hårdgranskas.
Trump vet verkligen inte hur han ska hantera saker och ting, som ett barn som försöker få i triangeln i en cirkel. Mupp.
Edit: Förövrigt så ansågs det inte att Hillary ensamt var orsaken till Benghazi och att hon inte hade gjort något fel i lagrummet, så fattar inte riktigt varför ni drar upp det hela tiden?
Lägger man sig i saker som man inte har någonting med att göra och rör till det (Valet) så är det nog dags att lämna tillbaka sin anställningsbricka. Comey kunde ha skött allt snyggare i bakgrunden, utan en massa uttalanden mitt i. Han är ingen politiker och skall hålla sig ifrån uttalanden om det inte är av stor vikt som exempelvis :
Idag kommer vi att åtala Clittan för bla bla bla.
Han är helt enkelt för pratglad och gillar rampljuset lite för mycket. Sen hur han påverkade valet vet ingen, det kan ha varit till Clintons fördel och det kan ha varit för Trumps fördel. Han passar inte som en hög chef inom FBI. Det är lite för osäkert inom FBI då flera visat stort missnöje gentemot Comey hur han hanterat vissa saker. Det tycker jag säger att då ska man inte vara chef.