2017-05-09, 22:39
Medlem
Jaha det här sög...
Citera
2017-05-09, 22:43
Medlem
Riktigt spännande final, den läskiga musiken fick mig verkligen att tro att någon skulle kasta kulan. Den som skrev manuset denna säsongen får 10/10 kulor....
Citera
2017-05-09, 22:44
Medlem
Förutsägbart och tråkigt. Och hur tänkte Kevin? Känns mer som att han ville hämnas på John. Förstår inte heller Chris. Haidar förstår jag.

Nästa säsong får någon ta och göra en Jesper Johansson.
Citera
2017-05-09, 23:01
Medlem
Hade Kevin vetat förutsättningarna hade han nog gjort det. Jäkla tur ändå då Kevin och Vanessa hade känts som det tråkigaste vinnarparet någonsin.

Otaktiskt av Sanel att välja Jake när han ändå inte tänkt släppa. Kunde ju mycket väl gjort att Lisa släppte för att inte bli bränd själv. Nu gick det ju vägen ändå, men ett roligare scenario hade vart om han valde typ John för att vinna Lisas förtroende och sedan droppade vid 500 k...
Citera
2017-05-09, 23:06
Medlem
Så jävla trist avslutning. Blir förmodligen sista gången jag ser den här skiten när mobbaren Lisa vinner
Citera
2017-05-09, 23:19
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Tråkigt, förutsägbart och tråkigt.
Citera
2017-05-09, 23:26
Medlem
Tråkigt. Massa ologiska mongobeslut hela tiden.
Produktionen styr deltagarna som robotar.

Nej, tur att roliga serier som Big Brother finns. Direktsänt, alla möjliga typer av människor och inget fiffel. Sen får tittarna rösta.
Citera
2017-05-09, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Produktionen styr deltagarna som robotar.

Nej, tur att roliga serier som Big Brother finns. Direktsänt, alla möjliga typer av människor och inget fiffel. Sen får tittarna rösta.

Exakt så är det tyvärr, känns som produktionen har allt för mycket att säga till om i PH. Känslan när man ser omröstningen är att produktionen bett några deltagare att ställa sig bakom Vanessa/John för att göra det hela lite mer spännande. Tyvärr så köper jag det inte längre. Nä, detta får nog bli sista säsongen för min del. Produktionen förstör allting.
Citera
2017-05-09, 23:33
Medlem
Vad hade Amanda, Ewelina, Lani-key, med fler emot Sanel?
Citera
2017-05-09, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke093

Amanda och Ewelina ogillade att han stod med Lisa. LaniKay gillade väl typ alla, men uppenbarligen Vanessa mest...
Citera
2017-05-09, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke093

Amanda kände sig lurad av Sanel + hon gillar inte Lisa, de andra tjejerna har inget emot Sanel bara att dom ogillar Lisa
Citera
2017-05-09, 23:49
Medlem
rubin22s avatar
Angelica, alltså vilken dålig förlorare, blir sur för att Sanel valde Lisa framför henne, trots att hon valde Haidar före Jake! Hon verkar glömma hur hon själv betett sig i programmet, röstade ut Malin som hjälpte henne vara kvar i programmet genom att berätta vem mördaren i huset var o behöll Lisa som ljög om det, inte mycket sunt förnuft där, utan bara gniden och elak som bara den, tur att hon inte vann
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in