2017-05-09, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 6nysningar
Visst är den grov och grövre blir den då åtalet redan i sig är skört och svagt och endast bygger på vackliga indicier. Det finns inte utrymmer att göra denna typ av misstag.

3 av 4 i detta kräftlådefall är på fri fot och frågan är om han idag inte bidragit till att den fjärde med kommer gå "lös."

Citat:
Ursprungligen postat av afKnollentott
Kanske entrecoten försvann till J***a och JJ. Dom åt ju plankstek. Fast det var väl kvällen innan AP hittades i vattnet - men knappast dränkt, eller ? Juvelerna kan ju ha blandat ihop kvällarna....
Dock har jag ett svagt minne att någon gett dom alibi.

Wenna har säkert ett alldeles fantastiskt bevisläge när hon berättar hur JM ensam höll den 100kg vältränade Aki i fötterna och doppade ner huvudet. Paus i rättegången imorgon och vem vet om inte Handelsbanken kommer ha varma telefoner just denna rättegångsfria dag?

Vad var det GW sa? Rättegångsdagarna kommer inte räcka till om det skall gå i detta tempot..just det..det var igår han sa det vid lunch. Entrecote möjligtvis?
Citera
2017-05-09, 22:11
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Döttrarnas berättigade ilskna reaktioner via SMS när asylsexskandalen avslöjats.

Julia:
"Prata inte med mig . Du har gjort bort dig och försöker dra in mig i de här."

"Du är ingen mamma."

"Våga bara hitta på att det är jag ! Jag kommer fucka ditt liv. Tro mig kommer se till att alla får veta hur du är."

"Du är fan sjuk i huvet"

"Försöker få din egen dotter att se ut spm en hora"

"Du har skämt ut oss alla. Jag kommer imorgon ska ha min sons pass . Du kommer aldrig se oss igen."

"Ta bort alla bilderna på mig och min son på Facebook . Du har förstört mitt och mitt barns liv.

Amanda:
"Men du sitter och söger att det är ditt barn på bilderna... gör en frisk människa så?"

"Kommet aldrig att kunna gå ut utan att skämmas.... folk har kollat upp oss, dina barn, vet vad vi heter, hur vi ser ut hur gamla vi är,"

Johanna:
"Du det är Calle som gjort det här."

Julia:
"Nej, det är du som går och gör porrfilm med småbarn"

Sid 60 och framåt:
https://minfil.org/weO1C4b0bc/Protokollbilaga_2017-03-03__Telefonanalys__del_3__3_.pdf
Johanna skriver också som svar till Julia att de ju ska få skadestånd, när Julia skriver
Du ska ta bort bilderna. Mitt barns namn har kommit upp du har förstört hans liv och mitt liv. Alla vet. Vi kan inte ens gå ut på gatan längre
Johanna tycker det är viktigare med pengar och därför försöker få det till att det är hennes egen dotter som är på filmen knullande ett gäng afghanpojkar
Citera
2017-05-09, 22:11
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
De tre äldsta blomsterbarnen är mentalt skadade och de kommer fortsatt att skydda Johanna till 300%
Tror inte att de kan inse att de har trassliga och minst sagt spektakulära liv, för dem är det helt normalt och de kommer nog leva vidare med i detta trassel

Har du läst FUP? De har slutat hålla mamma om ryggen ...
Citera
2017-05-09, 22:12
Medlem
blodgivarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Om inte annat så är det bra med en åklagare som pressar den åtalade så att denne kommer ur balans och i ren ilska hasplar ur sig saker som inte var tänkta att sägas. Mördar-Møller är just typen av pack som går igång på sådant, det märktes ju idag.
Vari ligger egentligen skillnaden mellan " att pressa " och att " provocera " ?
Citera
2017-05-09, 22:12
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Åh, sjutton - vad det så enkelt? Min okunskap kring dialekter som spökar...

Här förklarar Hasse Aro lite kring bevisen med mobilmasterna från Granliden angående Akis död: https://www.youtube.com/watch?v=YBhnNpEgd90

Tydligen så ska JM i dag ha försökt dra in sin förre pojkvän som är polis. Hon påstod inför sittande rätt att denne polis sökt förmå henne att prostituera sig och att han dessutom förhört sig vad han skulle kunna tänkas tjäna på att vara hennes hallick. Själv tror jag det är bara struntprat, JM försöker hämnas på allt och alla i den sits hon är i.
Vem är detta? Jag har försökt följa dagens förhandling, men detta missade jag.
Citera
2017-05-09, 22:14
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
Bra länk, rösten verkar inte scramblad.

Struntar i om jag framstår som ett troll, men jag tycker hon låter charmig, lite lagomt blond och blåögd. Tvivlar på att hon är speciellt högintelligent men att hon tror det själv.

Ja herregud sicken blåst människa hon är! Jag skäms å hennes vägnar när jag hör hennes förklaring till varför hon inte vet hur mycket pengar hon äger;
"Nä för jag är inte en sån som kan ha koll på många saker. När jag vaknar på morgonen så går min hjärna igång i 110...jag spottar idéer...aa så.."

Ôhh jaha, meaning what?
Citera
2017-05-09, 22:28
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Ja herregud sicken blåst människa hon är! Jag skäms å hennes vägnar när jag hör hennes förklaring till varför hon inte vet hur mycket pengar hon äger;
"Nä för jag är inte en sån som kan ha koll på många saker. När jag vaknar på morgonen så går min hjärna igång i 110...jag spottar idéer...aa så.."

Ôhh jaha, meaning what?
Gud, jag håller med, det där lät verkligen schizat. "Och sen vid halv nio är jag så trött att jag måste sova lite igen" eller vafan sa hon? Reagerade också på det.
Men tycker rösten låter lite "nedbruten" som att hon förstått att loppet är kört?
Citera
2017-05-09, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berra122
Det fanns en bild på henne i Fup vid hennes telefon loggning
Tack för svaret!

Anki såg läskig ut.
Citera
2017-05-09, 22:40
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Gud, jag håller med, det där lät verkligen schizat. "Och sen vid halv nio är jag så trött att jag måste sova lite igen" eller vafan sa hon? Reagerade också på det.
Men tycker rösten låter lite "nedbruten" som att hon förstått att loppet är kört?

Jag tycker mig höra på hennes sätt att prata att hon försöker låta mild, snäll och oförstörd men också att hon likt i ett CV vill framhålla sin kreativitet, slagkraftighet och visionära sida.
"Spottar idéer", hmpf, jo tack det vet vi nog. Vi har förstått hur många idéer du spottat fram ur din gudsförgjätna kropp
Citera
2017-05-09, 22:42
Medlem
blodgivarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Åh, sjutton - vad det så enkelt? Min okunskap kring dialekter som spökar...

Här förklarar Hasse Aro lite kring bevisen med mobilmasterna från Granliden angående Akis död: https://www.youtube.com/watch?v=YBhnNpEgd90

Tydligen så ska JM i dag ha försökt dra in sin förre pojkvän som är polis. Hon påstod inför sittande rätt att denne polis sökt förmå henne att prostituera sig och att han dessutom förhört sig kring vad han skulle kunna tänkas tjäna på att vara hennes hallick. Själv tror jag det är bara struntprat, JM försöker hämnas på allt och alla i den sits hon är i.
Detta tror jag dock kan vara sant," i de lugnaste vatten " , vad hette " mr x " och vilken rang hade denne ? Detta är ju en hållhake vilket ju innebär ett friskheeetstecken
Citera
2017-05-09, 22:43
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blodgivaren
Vari ligger egentligen skillnaden mellan " att pressa " och att " provocera " ?

Hårfint...
Talangen ligger väl i att kunna pressa utan att provocera men att den utfrågade UPPLEVER sig provocerad
Citera
2017-05-09, 22:45
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Vem är detta? Jag har försökt följa dagens förhandling, men detta missade jag.
Han är egentligen bara en före detta pojkvän till JM. Han har figurerat lite tidigare i tråden men han har aldrig varit involverad på något vis. Användaren Lasternassumma vet nog mer om honom, namn och så vidare. Han är dock, så vitt vi vet, ointressant. JM vill väl bara passa på att attackera honom nu eftersom han är just polis. Hennes förhoppning är väl att vissa ska tro att det kan ligga något i det och att han får lida för rykten som cirkulerar. Fruktansvärt hänsynslöst av henne i så fall.

Här hör du JM berätta om polisen: https://www.youtube.com/watch?v=f_HO4ekI5Vg

1 minut in i klippet börjar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in