2017-05-08, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ove Mollvik
När det gäller Svarten är det helt orimligt att han själv skulle ha velat ett aktivt deltagande i MOP men precis som Ausonius, Bergling, Quick osv blev han en typisk sådan som militära psykexpertisen kunde odla fram för att ha som patsy eller avledningsobjekt för sina egna illdåd mot folk och folkvalda. Clark Olofsson genomskådade och överlistade till slut hela systemet.
I den nya psykregim som nu gäller och Guillou måst ta ledningen över för att inte själv bli ett offer låter man vildhjärnor och verkliga genier spelas ut mot varandra så att den majoritetsmakt man själv skapat genom sin överlägsna sociala kompetens fått bli normgivande för rätt människovärdighet. Avvikande minoriteter och enskilda individer är då inget att bry sig om eller ens värda att lyssna på.
Alf Enerström och flera andra jag träffat drevs till vansinne av samma psykexpertis och maffia som tog livet av OP osv. Nu sätter man bokstavsdiagnoser i förebyggande syfte redan från dagis där man övertygats om annars kriminella anlag. Guillou är nu inget annat än överlevare på högsta nivå.

Du vet att Svartenbrandt var psykopat hoppas jag!
Citera
2017-05-08, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 86spanare
Hade cgö bröder? vilken stad bodde dom i?
Hur tänkte du nu?
Citera
2017-05-08, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Husvagn3
Hur tänkte du nu?

Bara undersöker anslutningar. Vet du?
Citera
2017-05-08, 20:56
Medlem
mvagrippas avatar
I Edenman-kommissionen nämner Jörn Svensson Iran-Contras skandalens upptrappning i jan-febr , En vapen konspiration i Frankfurt 24-26februari och En belgisk vapenhandlare som mördades på en fabrik i Belgien dagarna efter MOP.

I det senare fallet hade Jörn fel. Belgaren mördades före MOP, januari -86. Av en person som har satts i samband med Brabant-morden. Den som mördades läs var försäljningsdirektör på FN Herstal. Han var uttalad fascist och ansvarig för Latinamerika. Det dök upp en hel del FN Herstal-vapen hos Contras.

Att Jörn inte nämner Indien är intressant och säger en del om hans uppsåt, han var en varm Indien vän. Frankfurtmötena var ett möte mellan Iranska regeringsföreträdare och CIAs mellanhand. Gällde om jag inte minns helt fel 1000 TOW, pansarvärnsrobotar.
Citera
2017-05-08, 21:00
Medlem
Citat:
Bara undersöker anslutningar. Vet du?

Han hade inga bröder.
Citera
2017-05-09, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klippo
Han hade inga bröder.

Intressant. inga släktingar?
Citera
2017-05-09, 07:51
Medlem
Citat:
Intressant. inga släktingar?

Kan du inte googla o efterforska detta själv?
Citera
2017-05-09, 09:49
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husvagn3
Tror du att dina kuppmakare hade kommit undan om det var så många inblandade? Hur träffades de för att göra upp om hur mop skulle gå till?
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Du vet att Svartenbrandt var psykopat hoppas jag!
Genom hela mitt yrkesliv i riksmedia har jag ingående kunnat studera hur konspirationer och falska omdömen mot enskilda dikteras från central källa u p a. Mobfenomenet märks bland folk i karriären särskilt. Nyheter hittas sedan på eller vinklas för att bli till just sådan underhållning folk vill ha.
Brödraskapsmentaliteten som gör att faktiska förhållandena och personliga ansvaret för vad som sker aldrig går att spåra blir på omvända sättet lätt för mig att känna igen men omöjlig att förklara för andra som inte vill veta. Misstankarna vänds istället i ännu högre grad mot en själv på det mest försåtliga vis och närstående drabbas ytterligare. Så blir mina slutsatser klara.
I fallet MOP har hundratals människor som råkat få anknytning eller förhandsinfo av något slag avlidit oförklarat och under märkliga omständigheter. Karaktärsmorden som fortsätter även efter att särskilt stigmatiserade omkommit är ändå det allra värsta som vare sig Svarten, CP, VG, CGÖ, Ebbe, Lidbom, HH eller OP gjort sig förtjänta av. Vem skulle vara född till omänsklig psykopat?
Citera
2017-05-09, 10:12
Medlem
Citat:
Genom hela mitt yrkesliv i riksmedia har jag ingående kunnat studera hur konspirationer och falska omdömen mot enskilda dikteras från central källa u p a. Mobfenomenet märks bland folk i karriären särskilt. Nyheter hittas sedan på eller vinklas för att bli till just sådan underhållning folk vill ha.
Brödraskapsmentaliteten som gör att faktiska förhållandena och personliga ansvaret för vad som sker aldrig går att spåra blir på omvända sättet lätt för mig att känna igen men omöjlig att förklara för andra som inte vill veta. Misstankarna vänds istället i ännu högre grad mot en själv på det mest försåtliga vis och närstående drabbas ytterligare. Så blir mina slutsatser klara.
I fallet MOP har hundratals människor som råkat få anknytning eller förhandsinfo av något slag avlidit oförklarat och under märkliga omständigheter. Karaktärsmorden som fortsätter även efter att särskilt stigmatiserade omkommit är ändå det allra värsta som vare sig Svarten, CP, VG, CGÖ, Ebbe, Lidbom, HH eller OP gjort sig förtjänta av. Vem skulle vara född till omänsklig psykopat?

Vad menar du med det sista om psykopat?
Det finns många psykopater men inte många som Svarten. Bara att inse sanningen som han själv pratade så mycket om.
Vi följer nu mordet i Arvika o ser hur dåligt det sköttes. Det var lika illa då när polisen skulle förhöra Svarten ang palmemordet o ist pratade med läkaren o advokaten om nu det från tidningarna stämmer. Går inte att kolla upp pga sekretess.
Citera
2017-05-09, 11:26
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Vad menar du med det sista om psykopat?
Det finns många psykopater men inte många som Svarten. Bara att inse sanningen som han själv pratade så mycket om.
Vi följer nu mordet i Arvika o ser hur dåligt det sköttes. Det var lika illa då när polisen skulle förhöra Svarten ang palmemordet o ist pratade med läkaren o advokaten om nu det från tidningarna stämmer. Går inte att kolla upp pga sekretess.
Jag har sett hur det går till när samhällsansvariga genom dagis, skola, media och till slut lika manipulerat åklagarväsen skapar sina egna fiender med de redan från början förutfattade meningarna om medfödda egenskaper hos individer man inte velat förstå eller lära sig något av. Ditt människovärde vill nu läkare och jurister med kontrollbehov kunna fastställa redan i fosterstadiet.
Ausonius och tre till av mina grannar lärde jag känna från en helt annan sida innan de på falska grunder blev efterspanade och misstänkta för att ha varit använda vid MOP. Samhället skapade så en så galen Ausonius man behövde för att bakom självgod fasad kunna dölja sin egen främlingsrädsla. Säpo hade ögonen på Ausonius under hela tiden han rånade banker och sedan började skjuta mörkhyade men kunde ändå inte varsko polisen.
Quick blev ett lika tydligt offer då militärpsykologer fick infiltrera rättspsykiatriska anstalter och ställa till konflikterna man sedan på avstånd och genom media kunde studera effekterna av så som SPF behövde för sitt forskningssamarbete med NATO.
Svartens, Clark Olofssons och Berglings berättelser om hur det i verkligheten går till är tillsammans med den aningslösa expertis jag också samtalat med mycket avslöjande.
Svarten är garanterat lika oskyldig till MOP som Ausonius och ingen av dem är psykopat från grunden.
Citera
2017-05-09, 12:24
Medlem
Lite kuriosa:

12-15 år efter Palmemordet blev jag som prenumerant på Palmenytt plötsligt uppringd av Contra-Stig Johansson och EAP!

Bakgrunden är denna: Just vid den här tiden, i slutet av 90-talet, kämpade Sven Anér ganska ensam mot etablissemanget. Borgnäs/Bresky hade haft sina Stripteaseprogram, men Palmemordet låg i stort sett i dvala. Vi prenumeranter på Palmenytt bestämde oss för att försöka stötta Sven. Vi visste inte alls hur vi skulle gå tillväga, och Sven var själv inte förtjust i idén. Emellertid stod mitt namn och telefonnummer plötsligt i Palmenytt tillsammans med en annan person. Och de som ringde mig dagen efter var Contra-Stig och EAP.

Jag stämde träff med EAP-killen på ett café. Där satt vi en stund tysta och glodde fientligt på varandra. Minns fortfarande hans hatfyllda blick. Jag bestämde mig för att spela lite dum, med förhoppning att han skulle försäga sig om något. Men han sa ingenting av värde. Det slutade med att jag gick hem med en packe EAP-tidskrifter under armen.

Med Stig Johansson pratade jag bara i telefon. Han var en extrem pladdermaskin. Karln pratade oavbrutet i 20 min. Jag minns bara fragment, bl a sa han att han själv var misstänkt i början. Det gick inte att föra ett normalt samtal med honom. Han frågade vilka vi var, men innan jag hann svara så fortsatte han med en ändlös svada om personer jag aldrig hade hört talas om. Jag lyckades till slut klämma in en fråga: Vem tror du att Ingvar Carlsson tror att mördade Palme? Han svarade: Jae... numera har han ju ändrat sig! Sen var expresspladdret igång igen.

Så jag fick inte ut något av värde. Men ändå. Contra-Stig och EAP hade inte behövt kolla upp en privatperson som var prenumerant på Palmenytt, men de gjorde det.
Senast redigerad av Hmmm2 2017-05-09 kl. 12:27.
Citera
2017-05-09, 14:21
Medlem
Citat:
Jag har sett hur det går till när samhällsansvariga genom dagis, skola, media och till slut lika manipulerat åklagarväsen skapar sina egna fiender med de redan från början förutfattade meningarna om medfödda egenskaper hos individer man inte velat förstå eller lära sig något av. Ditt människovärde vill nu läkare och jurister med kontrollbehov kunna fastställa redan i fosterstadiet.
Ausonius och tre till av mina grannar lärde jag känna från en helt annan sida innan de på falska grunder blev efterspanade och misstänkta för att ha varit använda vid MOP. Samhället skapade så en så galen Ausonius man behövde för att bakom självgod fasad kunna dölja sin egen främlingsrädsla. Säpo hade ögonen på Ausonius under hela tiden han rånade banker och sedan började skjuta mörkhyade men kunde ändå inte varsko polisen.
Quick blev ett lika tydligt offer då militärpsykologer fick infiltrera rättspsykiatriska anstalter och ställa till konflikterna man sedan på avstånd och genom media kunde studera effekterna av så som SPF behövde för sitt forskningssamarbete med NATO.
Svartens, Clark Olofssons och Berglings berättelser om hur det i verkligheten går till är tillsammans med den aningslösa expertis jag också samtalat med mycket avslöjande.
Svarten är garanterat lika oskyldig till MOP som Ausonius och ingen av dem är psykopat från grunden.

Psykopat är man från början.
O det med Quick är inget som ska blandas ihop med hur Svarten behandlades på Säter förutom "behandlingen" med de bortträngda minnena från hemskheter i barndomen som är ett sätt för Svarten att rättfärdiga sina brott. Svarten hade ingen hemsk barndom. Allt är hittepå.
Senast redigerad av Cianneli 2017-05-09 kl. 14:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in