Citat:
Ursprungligen postat av
Cianneli
Vad menar du med det sista om psykopat?
Det finns många psykopater men inte många som Svarten. Bara att inse sanningen som han själv pratade så mycket om.
Vi följer nu mordet i Arvika o ser hur dåligt det sköttes. Det var lika illa då när polisen skulle förhöra Svarten ang palmemordet o ist pratade med läkaren o advokaten om nu det från tidningarna stämmer. Går inte att kolla upp pga sekretess.
Jag har sett hur det går till när samhällsansvariga genom dagis, skola, media och till slut lika manipulerat åklagarväsen skapar sina egna fiender med de redan från början förutfattade meningarna om medfödda egenskaper hos individer man inte velat förstå eller lära sig något av. Ditt människovärde vill nu läkare och jurister med kontrollbehov kunna fastställa redan i fosterstadiet.
Ausonius och tre till av mina grannar lärde jag känna från en helt annan sida innan de på falska grunder blev efterspanade och misstänkta för att ha varit använda vid MOP. Samhället skapade så en så galen Ausonius man behövde för att bakom självgod fasad kunna dölja sin egen främlingsrädsla. Säpo hade ögonen på Ausonius under hela tiden han rånade banker och sedan började skjuta mörkhyade men kunde ändå inte varsko polisen.
Quick blev ett lika tydligt offer då militärpsykologer fick infiltrera rättspsykiatriska anstalter och ställa till konflikterna man sedan på avstånd och genom media kunde studera effekterna av så som SPF behövde för sitt forskningssamarbete med NATO.
Svartens, Clark Olofssons och Berglings berättelser om hur det i verkligheten går till är tillsammans med den aningslösa expertis jag också samtalat med mycket avslöjande.
Svarten är garanterat lika oskyldig till MOP som Ausonius och ingen av dem är psykopat från grunden.