Hittade detta på facebook där Kevins farbror skriver såhär. Det var tydligen flera som protesterade då RS gjorde sin utredning
den 29 april kl. 10:35 ·
GOD MORGON mitt kära fosterlands folk.Ja,jag har sovit ända tills nu.Så öppnar jag NWT och ser om min brorson Kevin igen och allt det där hemska kommer tillbaka igen.Ja,Patrik skog är min bror.Vi har samma mor,Siv men olika pappor.Det är alltså åter sorg i mitt hjärta

och broder mår dåligt igen.Men man undrar hur Kevins mor mår.Och hennes föräldrar.De syns aldrig till i media ang Kevin.Kanske för att de är ökända suputer,som var fulla som ägg,då mordet på Kevin skedde.Alla i Dottervik vet om hur de är.Men inte ett enda ord om detta ses i media.Man tar tydligen hänsyn till det känsliga i missbruksfolk.Min bror Patrik missbrukar däremot ingenting.Polisen i Arvika fick kritik redan då de gjorde sin förundersökning.Präster från svenska kyrkan men också jag hade synpunkter på hur det hela utfördes.Men vi fick fnysande och fräsande svar tillbaka.Ja ,nu kommer allt det där tillbaka igen.Gud hjälpe Putte.Han har det inte lätt just nu.