2017-05-08, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tantigheter
På de senaste bilderna av JM ser man att hon lagt på sig; en del kan var brist på motion en del kan vara medicinering.
Jag tycker att hon ser påverkad ut, dämpad, väldigt dämpad och kanske lite uttryckslös.
Nu blir jag lite orolig att hon blivit så dämpad att hon inte är i stånd att medverka i rättegången på ett godtagbart sätt.
Finns det risk för något sådant tror ni?

Jag såg att även berg-åsnan har gått upp ganska .. gratis är gott ju...
Citera
2017-05-08, 16:20
Medlem
lasternassummas avatar
En ny version från JM nu är att hon och Aki handlade tillsammans och sedan åkte till hennes lägenhet, där dom lämnade mat och sprit och även hämtade tvillingarna (enligt Ronge).

Vem var barnvakt åt de då två år gamla tvillingarna i lägenheten?

Citera
2017-05-08, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
JMs version nummer 10 (tio!) om vad hon gjorde mordkvällen
Inför rättegången, som börjar i dag, berättar JMs advokat att JM i rättegången ska berätta vad hon gjorde på mordkvällen. Hon har ju "berättat" tidigare, men ändrat sig flera gånger så att hon är uppe i nio olika versioner. Blir det en version till under rättegången eller kan det bli flera?

kvinnan är verkligen ganska påverkad av 100 o 1 natt miljön.. även fysiskt.. det är nämligen hennes döttrar också...
Citera
2017-05-08, 16:24
Medlem
blodgivarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madonnita
Men alltså är JJ försvunnen lr? Han kommer förr lr senare att ta sitt "Jesusbarn" och försvinna iaf...
Bra fråga , JJ kan ju vara " försvunnen " varsomhelst i norden också
Citera
2017-05-08, 16:27
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
På de bilder jag sett finns stuprör, men dom går ner till ca 35-40 cm höjd över marken. Ingen plats för stor tunna alltså...

Kan inte släppa att jag har för mig att LGWP pratat om en sådan tunna... men det kan va fel
Citera
2017-05-08, 16:27
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
En ny version från JM nu är att hon och Aki handlade tillsammans och sedan åkte till hennes lägenhet, där dom lämnade mat och sprit och även hämtade tvillingarna (enligt Ronge).

Det var ju lite roligt, de handlar för att fira på landet, men lämnar maten och spriten i lägenheten

Och som sagt VEM såg efter tvillingarna i lägenheten ?

Har tappat räkningen på vilken version detta är som hon nu kommer med
Citera
2017-05-08, 16:29
Medlem
Citat:

I förhör sa hon att de hämtade barnen på förskolan, och sedan åkte iväg till sommarstugan.
Citera
2017-05-08, 16:31
Medlem
Reimers avatar
Citat:

Det förtäljer inte historien men vi kan nog vara säkra på¨att det kommer uppdateringar från den källan, lika lögnaktiga som alla andra sagor som kommit från den munnen.
Citera
2017-05-08, 16:32
Medlem
så vem är den här Jafar? Är det också en flykting som är ihop med JM's dotter?
Citera
2017-05-08, 16:32
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturellatantella
I förhör sa hon att de hämtade barnen på förskolan, och sedan åkte iväg till sommarstugan.

Tack! Jag citerade Ronge, som skrev att dom hämtades i lägenheten.
Det går ju att kolla med förskolan. Barnens närvaro och personalen som sett JM och Aki hämta barnen. Eller inte...

Citera
2017-05-08, 16:37
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Det var ju lite roligt, de handlar för att fira på landet, men lämnar maten och spriten i lägenheten

Och som sagt VEM såg efter tvillingarna i lägenheten ?

Har tappat räkningen på vilken version detta är som hon nu kommer med

Inte för att spela djävulens advokat. Men hon har i förhören sagt att tvillingarna hämtades gemensamt på dagis i samband med att de handlade och for till Granliden.

Dagens nya historia kan ha syftningsfel, att de lämnade maten och hämtade barnen (på dagis).

Men! Som den lokalkännedom som jag har så om mam åker från Johannas kontor eller tågstation och ska till Arboga och handlar på bolaget och Stora Coop Tuna park så åker man förbi både JMs lägenhet och vad jag tror är barnens förskola.

Finns ingen anledning då att handla först sen tillbaka till lgh och dagis för att sedan åka mot Arboga där man återigen den naturliga vägen passerar Coop igen!

Så bullshit, men det visste vi redan då orden kom ur JMs mun.
Citera
2017-05-08, 16:37
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonaquaaa88
så vem är den här Jafar? Är det också en flykting som är ihop med JM's dotter?

Lite svepande, ja. 25 år gammat. Dom, han och JB, förefaller vara lite till-och-från, men har ett barn som är lite drygt ett år.

Han är enligt en uppgift efterlyst för ett mord i Afghanistan. Han var häktad i ca sex veckor som på sannolika skäl misstänkt för att ha deltagit i mordet av Aki. Han har beskrivits ha en "tjock mapp" hos polisen, efter narkotikabrott, ett antal olovliga körningar, anklagad för misshandel av JB, som togs tillbaka m.m.

Senast redigerad av lasternassumma 2017-05-08 kl. 16:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in