2017-05-07, 21:56
Medlem
Var det Tony som ensam fälldes för morden ?
Citera
2017-05-08, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nollpunkten
Var det Tony som ensam fälldes för morden ?
Nej men han sköt med en uzi rakt in i polisbilen och kanske lite utanför
Citera
2017-05-08, 01:53
Medlem
AdamBombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Nej men han sköt med en uzi rakt in i polisbilen och kanske lite utanför
Detta är väl han dock inte fälld för, dvs domstolen har ju inte bemödat sig om att konstatera vem som gjort vad på mordplatsen utan man har fällt samtliga för mord genom gemensamt och i samråd (i det här fallet tror jag även att det var tal om samförstånd).

Dock ligger det nära till hands att tro att det var TO som sköt med uzin från baksätet. Allt talar för det, TO hade tidigare varit den som åkt i baksätet och TO var tidigare den som hanterade uzin. Dessutom pekar JA och MA indirekt ut TO genom att styrka varandras berättelser om att JA satt på främre passagerarsätet och MA satt på förarsätet. TO hävdade i domstolen att han suttit på det främre passagerarsätet.
Senast redigerad av AdamBomb 2017-05-08 kl. 01:55.
Citera
2017-05-08, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamBomb
Detta är väl han dock inte fälld för, dvs domstolen har ju inte bemödat sig om att konstatera vem som gjort vad på mordplatsen utan man har fällt samtliga för mord genom gemensamt och i samråd (i det här fallet tror jag även att det var tal om samförstånd).

Dock ligger det nära till hands att tro att det var TO som sköt med uzin från baksätet. Allt talar för det, TO hade tidigare varit den som åkt i baksätet och TO var tidigare den som hanterade uzin. Dessutom pekar JA och MA indirekt ut TO genom att styrka varandras berättelser om att JA satt på främre passagerarsätet och MA satt på förarsätet. TO hävdade i domstolen att han suttit på det främre passagerarsätet.
Jag skrev aldrig att han är fälld för det. Du ifrågasätter för att sedan svarapå din egen fråga du är lustig
Citera
2017-05-08, 14:12
Medlem
AdamBombs avatar
Citat:
Jag skrev aldrig att han är fälld för det. Du ifrågasätter för att sedan svarapå din egen fråga du är lustig
Är ju bra om du skiljer på dina egna okunniga små tankar och vad som faktiskt fastslagits av domstol.
Citera
2017-05-08, 15:35
Medlem
Citat:
Är ju bra om du skiljer på dina egna okunniga små tankar och vad som faktiskt fastslagits av domstol.
Ja i detta fallet var det uppenbarligen inte så okunnigt av mig eftersom du håller med mig att han sköt från baksätet.
Citera
2017-05-08, 16:46
Medlem
AdamBombs avatar
Citat:
Ja i detta fallet var det uppenbarligen inte så okunnigt av mig eftersom du håller med mig att han sköt från baksätet.
Skillnaden är att jag förklarade varför jag anser att det var TO som sköt från baksätet. Jag gjorde inte som du som fastslog det som någon slags allrådande sanning.
Citera
2017-05-08, 18:05
Medlem
Citat:
Skillnaden är att jag förklarade varför jag anser att det var TO som sköt från baksätet. Jag gjorde inte som du som fastslog det som någon slags allrådande sanning.
Jag orkar inte förklara då får folk fråga fö i så fall men kanske du kan berätta mer om ariska brödraskapet
Citera
2017-05-08, 19:26
Medlem
AdamBombs avatar
Citat:
Jag orkar inte förklara då får folk fråga fö i så fall men kanske du kan berätta mer om ariska brödraskapet
Tony Olsson har aldrig varit medlem i Ariska Brödraskapet.
Citera
2017-05-08, 19:39
Medlem
Citat:
Tony Olsson har aldrig varit medlem i Ariska Brödraskapet.
Har jag aldrig hävdat men om du undrar var det något som hette Riksfronten
Citera
2017-05-08, 20:16
Medlem
AdamBombs avatar
Citat:
Har jag aldrig hävdat men om du undrar var det något som hette Riksfronten
Jag föreslår att du håller dig till topic i fortsättningen.
Citera
2017-05-08, 20:51
Medlem
Citat:
Jag föreslår att du håller dig till topic i fortsättningen.
Gör jag inte det då? Tråden handlar ju om TO
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in