2017-01-02, 09:25
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Fruimport måste därtill öka från dagans nivåer, med tanke på könsfördelningen i vissa åldersgrupper.
Citera
2017-01-03, 22:18
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avman
Håller med. Svenska kvinnor är även extremt hungriga för uppmärksamhet oavsett om det är positiv eller negativ uppmärksamhet, svenska kvinnor kan inte leva utan att alltid få uppmärksamhet, ergo den överdrivna feminismen och extrema gynocentrismen i svensk kultur, svensk socialmedia, och svensk media.

Gammal men vis kommentar. Många lever för drama, härjar på krogen, har instagram, facebook, snapchat, tinder, de är omättliga på uppmärksamhet och att skapa drama ur inget är också att få uppmärksamhet. Många trasiga brudar där ute
Citera
2017-01-06, 01:01
Medlem
Herregud alltså...

Det här är ju inte bättre än alla som sitter på FB och kräks galla över svenska tjejer som är tillsammans med invandrare. Dom är redan här, vi har inte bett om att de ska komma hit för att vi inte gillar svenska män, de kommer hit av andra anledningar, jaha, då sitter ni här och vill importera hit kvinnor så att ni kan ha en relation till en icke svensk kvinna.

Klaga inte då på svenska tjejer som blir ihop med en invandrare, haha
Citera
2017-01-06, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Sådär ja...

Många svar i tråden från killar och män, som liksom jag är missnöjda med svenska prinsessor på ärten...

Ni svenska tjejer och kvinnor, vad tycker ni? Behandlar ni svenska män på ett schysst sätt? Om inte, varför i så fall?

Vad tror ni er uppnå med manshat?

Här finns inget manshat, i alla fall. Nu är jag ingen tonåring längre och man bryr sig mindre om en hel del saker som man reagerade på när man var yngre, det hör väl lite till de yngre gissar jag. Men visst, det är mer ego idag än förr, det håller jag med om. För mig är kvinnor och män lika värda men jag kallar mig inte för feminist, inga fack för mig tack. Relationer handlar om att acceptera den andra, på gott och ont, och på riktigt, inte bara uppe i intellektet som en idé. På riktigt. Vara sig själv helt enkelt och låta din man/kille/gubbe vara sig själv, med fel och brister, punkt! Och står du inte ut med det, bryt upp och gå vidare.

Sen ska man komma ihåg att till största delen i människans historia så har det var kvinnan och ingen annan, som har uppfostrat sina söner, så det går inte att skylla på män i det avseendet, kvinnorna hade total kontroll på att uppfostra sina små pojkar! Så har det varit fram till 1960-talet i alla fall. då en viss ändring skedde vad gällde båda föräldrarnas inflytande på barnuppfostran.
Citera
2017-01-06, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vi svenska män är väl egentligen rätt fantastiska? Vi har drivit upp välståndet i landet med våra uppfinningar och vår starka drivkraft. Vi har givit kvinnorna självständighet och frihet. Vad har detta givit oss själva? Mäns självmord, en majoritet mörkas. Social utsatthet mörkas. Diskriminering av pojkar i skolan mörkas. Att män utgör 95 % av de som dör på jobbet mörkas. Vi lever även 4-5 år kortare än kvinnor. Vårt eget fel? Elller snedprioritering av vårdresurser? Kvinnoliv är mer värt än mansliv. Vi kan offras...

Svenska män: vi har välkomnat kvinnor i samhälllet, men får bara skit. Varför? Kvinnor kan bara gilla och åtrå män de ser upp till. Ett fåtal. Ni andra är körda. Offer. Känns det hårt? Ja, jag vet, men det är sant. Det finns flera lagar i Sverige, vars enda syfte är att trycka ner män. Jämställdhet? Knappast!

Mitt förslag: vägra ingå fasta relationer med svenska kvinnor. Vägra låta er tryckas ner av kvinnor. Inte ens kvinnor vill ha förtryckta män. Själv sticker jag snart, men ni andra... Rädda er själva... Säg ifrån. Eller bli tillintetgjorda. Där står vi idag. Välj.

Vänta inte. Vägra äktenskap och barn med svenska kvinnor. Nu.

Input på detta?

Tips på riktiga kvinnor: Sydamerika och asien...

Mycket märklig bild av verkligheten och människans historia. Män har "givit" kvinnor frihet och självständighet och män har "välkomnat" kvinnor i samhället...? WTF? Varför verkar många män tro att samhället och världen tillhör män och att kvinnor (och barn) har "välkomnats" och "givits"? Som om män anser att de har gjort kvinnor nån slags tjänst i historia och nutid? Menar ni på fullaste allvar att ni anser att jordklotet tillhör män och att kvinnor skulle vara här på nåder av oss?

Instämmer dock i att män med den här typen av vanföreställningar bör försöka undvika kvinnor så gott det går.
Citera
2017-01-06, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Mycket märklig bild av verkligheten och människans historia. Män har "givit" kvinnor frihet och självständighet och män har "välkomnat" kvinnor i samhället...? WTF? Varför verkar många män tro att samhället och världen tillhör män och att kvinnor (och barn) har "välkomnats" och "givits"? Som om män anser att de har gjort kvinnor nån slags tjänst i historia och nutid? Menar ni på fullaste allvar att ni anser att jordklotet tillhör män och att kvinnor skulle vara här på nåder av oss?

Instämmer dock i att män med den här typen av vanföreställningar bör försöka undvika kvinnor så gott det går.
Men är då inte män guds gåva för mänskligheten?
Citera
2017-01-06, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bosun
Men är då inte män guds gåva för mänskligheten?

I våra egna ögon då möjligen? Kanske mammas oxå.
Citera
2017-05-06, 01:05
Medlem
WordWarriors avatar
Jag har fått många PM som tackar mig för den här tråden. Män som träffat utländska tjejer, som tycker om svenska män. Grattis till er, kul att höra!

Fortsätt med detta!
Citera
2017-05-07, 10:18
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoveToTheBeat
Herregud alltså...

Det här är ju inte bättre än alla som sitter på FB och kräks galla över svenska tjejer som är tillsammans med invandrare. Dom är redan här, vi har inte bett om att de ska komma hit för att vi inte gillar svenska män, de kommer hit av andra anledningar, jaha, då sitter ni här och vill importera hit kvinnor så att ni kan ha en relation till en icke svensk kvinna.

Klaga inte då på svenska tjejer som blir ihop med en invandrare, haha

Hur kan man ha en relation med en kvinna som varit knullmadrass åt babbar innan de bestämt sig att skaffa en riktig kvinna från egna bredgrader?

Snälla du. Svenska flickor är vackra och destruktiva i yngre år, sedan så åldras de sämre än andra kvinnor av allt solariumsolande och vilt liv i yngre år, och stress och psykisk ohälsa drabbar de i äldre år.

Än värre än att ha en fru som legat med massa babbar är ju att sedan få en son som kanske blir psykiskt kastrerad och feminiserad, en dotter som gör detsamma som modern gjorde framför din näsa. Finns alltid risken att man sedan får arabers bastarder till barnbarn. Roligt?
Nope. Babbarna kanske har rätt om att svenska kvinnor bara dugger att knullas. Jag litar inte på svenska kvinnor rent generellt, även ifall jag vet att det finns många bra kvinnor som faller offer för denna generalisering.
Citera
2017-05-07, 11:13
Medlem
Måste snart till Sverige en period igen. Vet redan vad som väntar. Det första man ser på Arlanda är horder av "kvinnor" som är klädda som män, i slafsiga könsneutrala tröjor, gymnastikskor, hår som bara hänger som ett ovårdat draperi från huvudet, och generellt totalt ointresserade av att uppvisa minsta spår av kvinnlighet. Urk. Sedan gäller det att snabbt ställa om beteende, för skulle man göra misstaget att hjälpa någon (under 70) att lägga upp väskan på hatthyllan får men en dryg och snäsig kommentar om att hon minsann kan själv, istället för ett tack. Och så snabbt vänja sig vid att kalla alla för "du" för att markera att vi minsann alla är jämlika och jämställda medborgare, utan kön, ålder eller klass. Viktigt också att le mot alla, inklusive expediten på Pressbyrån, och tacka väldigt hjärtligt för minsta lilla självklarhet (som att man får växel tillbaka på köpet), så att ingen känner sig nedvärderad. Måste också undvika alla former av negativa omdömen, eller linda in dessa riktigt ordentligt i artigheter och konfliktundvikande leenden, för att undvika alla antydningar om meningsskiljaktigheter. Kort sagt, bort med alla naturliga mänskliga beteenden, och på med svenska medborgarrobotens neutrala standardprocesser.

Det som gör att man står ut är att det är tidsbegränsat.
Citera
2017-05-07, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Måste snart till Sverige en period igen. Vet redan vad som väntar. Det första man ser på Arlanda är horder av "kvinnor" som är klädda som män, i slafsiga könsneutrala tröjor, gymnastikskor, hår som bara hänger som ett ovårdat draperi från huvudet, och generellt totalt ointresserade av att uppvisa minsta spår av kvinnlighet. Urk. Sedan gäller det att snabbt ställa om beteende, för skulle man göra misstaget att hjälpa någon (under 70) att lägga upp väskan på hatthyllan får men en dryg och snäsig kommentar om att hon minsann kan själv, istället för ett tack. Och så snabbt vänja sig vid att kalla alla för "du" för att markera att vi minsann alla är jämlika och jämställda medborgare, utan kön, ålder eller klass. Viktigt också att le mot alla, inklusive expediten på Pressbyrån, och tacka väldigt hjärtligt för minsta lilla självklarhet (som att man får växel tillbaka på köpet), så att ingen känner sig nedvärderad. Måste också undvika alla former av negativa omdömen, eller linda in dessa riktigt ordentligt i artigheter och konfliktundvikande leenden, för att undvika alla antydningar om meningsskiljaktigheter. Kort sagt, bort med alla naturliga mänskliga beteenden, och på med svenska medborgarrobotens neutrala standardprocesser.

Det som gör att man står ut är att det är tidsbegränsat.

Du stör dig alltså på att du inte får några tack och att du känner att du måste tacka folk.
Citera
2017-05-07, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Du stör dig alltså på att du inte får några tack och att du känner att du måste tacka folk.
Jag skrev "tacka väldigt hjärtligt". I normala länder säger man bara ett enkelt "tack". I Sverige tackas det på ett teatraliskt överdrivet sätt för självklarheter. Man räcker fram en tjuga till kassörskan och hans tack låter som om han fått en jättefin present som han drömt om hela livet. Du missade dessutom poängen. Jag stör mig inte på avsaknaden av tack, utan på att den hjälp man erbjuder tolkas som en förolämpning och som ett brott mot den feministpropagandainfekterade uppförandekoden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in