Citat:
Ursprungligen postat av
asamera
Du har yrat om biologi sedan du började att skriva. Ditt tankesätt saknar helt grund. Du hoppar från ämne till ämne. Dessutom ber du inte om ursäkt när du felaktigt hittar på saker.
Varför skriver du inte av det viktigaste innehållet i de böcker som du refererar till istället? Vill du att jag ska analysera dina argument så får du uttryckligen skriva om vad dina två referenser hävdar.
Snälla, ta ut det viktigaste och det som du vill hävda från texterna. Är du helt och hållet bakom flötet? Det samma gäller dina övriga länkar. Skriv vad du vill få fram!!! Inga wikipedia-länkar för hel-ete!!
Jo, jag har gjort slarvsylta av dina påhitt till argument sedan länge. Jag ödslar enbart tid när jag diskuterar med dig.
Plocka fram citat från de länkar som du skickade och skriv vad du vill hävda. Jag ska analysera det som du plockar fram men då får du se till att det du tycker kommer fram!
jag har hela tiden skrivit att det du hävdar ät biologi, hävdar jag är till största delen sociala konstruktioner men jag tror att du har lite svårt med läsförståelsen faktiskt. Det är inte första gången jag märker av det.
Och nä nä, läs länkarna. Plus wiki-länken. Där står det vad Butlers teorier går ut på.
Det är helheten jag vill åt i länkarna inte något enstaka stycke.
Ni antifeminister brukar ju gärna länka till hela studier så det där lilla ska du nog klara av.