2017-05-05, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KonstigKoala
Hmm okej.... Ska försöka komma på något excentriskt och lättsamt....

Skriv det du tänker spontant om den givna personen. "Hej du verkar ju... blabla".. Bara vad som helst. Mata bekräftelsen. De brukar ha bilder med något att kommentera eller så bara kommenterar du om du tycker de tilltalar dig.
Citera
2017-05-05, 18:22
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstigKoala
Ok tack för tipset ska börja analysera texter och humor lite mer och anpassa den mer till vad tjejer kan tänkas gilla. Personligen tycker jag att det där låter ganska vulgärt men vad gör man inte för att få fett på sylen.

Ja när du säger det så är det lite vulgärt. Har inte ens tänkt på det.
Jag har en hemskt störd humor så hans profiltext passade mig.
Många har nog svept vänster 😄.

En favorit är han som skrev Professional Weed grower som yrke.

Ville egentligen komma till att skriv något som känns som du!
Inte vad kanske nån tjej kan tänkas gilla. Det är dig hon ska gilla så är dig själv fast lite roligare, knäppare etc
Citera
2017-05-05, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UgQvinna
Apropå att stå ut från mängden textmässigt.

En kille jag svepte höger på hade skrivit: ska man spela död om man möter en björn som är nekrofil.
Sånt är kul!
Han såg ok/bra ut gillade hans stil l övrigt också. Dreads och tatueringar.
Är man blatte spelar det ingen roll vad för kul man skriver då svenska tjejer är smygrassar.
Citera
2017-05-06, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Är man blatte spelar det ingen roll vad för kul man skriver då svenska tjejer är smygrassar.
Skriv till blattebrudar då, problem solved.
Citera
2017-05-06, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av debe
Skriv till blattebrudar då, problem solved.
Och det finns ju verkligen många.

Var 50e tjej är blatte resten är självgoda blondfjortisar som "älskar att resa" och tror att de har rätt att leva på nån paradisö med drinkar i handen på nån hängmatta.

Just pga att de har ett stinkande gegghål till slida.
Citera
2017-05-06, 10:28
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Och det finns ju verkligen många.

Var 50e tjej är blatte resten är självgoda blondfjortisar som "älskar att resa" och tror att de har rätt att leva på nån paradisö med drinkar i handen på nån hängmatta.

Just pga att de har ett stinkande gegghål till slida.

Och du undrar varför du är singel?
Citera
2017-05-06, 13:55
Bannlyst
Alla mina matchningar är från göteborg, örebro, västerås osv. (Åkte e4an och var i götet några dagar). Tillbaks i stockholm och swipar som fan och får inga matchningar alls. Nyss fick jag en ful tjej från uppsala och det var första matchningen på två dagar. Innan dess fick jag två helt ok brudar från örebro.

Vad fan är grejen med stockholmsbrudar? Fan vilken luft de har. Kan vara jordens mest kräsna kvinnor helt sjukt. Flera har sagt till mig att man inte kan köra tinder i sthlm och att man inte har problem på annat håll. Hur upplever ni stockholm?
Citera
2017-05-06, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Alla mina matchningar är från göteborg, örebro, västerås osv. (Åkte e4an och var i götet några dagar). Tillbaks i stockholm och swipar som fan och får inga matchningar alls. Nyss fick jag en ful tjej från uppsala och det var första matchningen på två dagar. Innan dess fick jag två helt ok brudar från örebro.

Vad fan är grejen med stockholmsbrudar? Fan vilken luft de har. Kan vara jordens mest kräsna kvinnor helt sjukt. Flera har sagt till mig att man inte kan köra tinder i sthlm och att man inte har problem på annat håll. Hur upplever ni stockholm?

Jag som trodde Stockholm borde vara optimalt då utbudet är så mycket större och varierat.
Citera
2017-05-06, 18:22
Medlem
Fagerhults avatar
Tinder är värdelöst. Tjejer slutar skriva efter två meningar
Citera
2017-05-06, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fagerhult
Tinder är värdelöst. Tjejer slutar skriva efter två meningar

För att de blir uttråkade. Det gäller att hitta rätt knep för rätt tjej.
Citera
2017-05-06, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Och du undrar varför du är singel?
Ja?

Vänta nu... Är du en sån här som tror att det jag skriver här är samma sak som det som står i min profil?
Citera
2017-05-06, 20:04
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
För att de blir uttråkade. Det gäller att hitta rätt knep för rätt tjej.
Tråkiga småbittra tjejer med dålig attityd. Om hon förväntar sig att man ska leda henne hela tiden då är hon problemet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in