Citat:
Ursprungligen postat av
bizzon
OK du tolkar det totalt fel, så är det bara. Om det är Tobias som har sagt åt dem att göra så eller om de gör det på eget initiativ, vilket jag tvivlar, spelar absolut ingen roll, det är lika löjligt oavsett.
Nej precis varför blir det så viktigt? Du till och med hittar på saker som att de gamla medlemmarna också körde tuppfäktning för att på något sätt få det till att vi klagar bara för att det är nya medlemmar och inte för att vi faktiskt tycker att det är fånigt det de håller på med, precis som Mr.Barlow säger.
Vet inte varför du hetsar upp dig så? Jag gillar inte de nya medlemmarnas gitarrsound, deras sätt att spela solon eller att uppträda, men jag ser fram emot nästa skiva så jag tänker inte släppa Ghost. Däremot har jag grava problem med erat sätt att nästan sjukligt vrida och vända ut och in på saker vissa av oss andra tycker illa om, bara för att försöka hitta förklaringar.
Så att ha en åsikt tvärsemot din är, per definiton, "fel"? I mina ögon var det koreografi som utvecklats mer och sedan får man TYCKA olika.
Som jag sa, inte viktigt för mig och jag tycker vi har tragglat detta nog nu.
Jag tycker jag är avsevärt mycket lugnare är "er" kritiker som, inte helt sällan, blivit arga och personangripit.
Som sagt, jag respekterar fullt ut din åsikt och din rätt att vädra den men jag säger också emot där jag inte håller med. OK så?
Jag håller med helt om att Ghost, t ex, i fredags hade ett annat gitarrljud och annan koreografi men inget som stör mig och jag gillar också de Thin Lizzy-inspirerade stämmorna som tillkommit här och var.
Opus är nog fortfarande mitt riktimärke och jag kan tycka att Simon kanske skulle få en större del av kakan.
Så, kan vi vifta fredsflagg nu och slippa ord som "sjukligt" när något inte stämmer överens med ens egna åsikter?
Bra helg,
M