2017-05-05, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Tack för att du tog dig tid att berätta din åsikt.
En god vän till mig har fikat med henne och har väl ungefär samma åsikt....

tänkte jag skulle få igång folket här till lite omdömen.
själv åker jag inte tillbaks för nån påtår även om det även fanns fördelar också.
Citera
2017-05-06, 07:21
Medlem
Eftersom det är olagligt så har jag naturligvis inte själv besökt några glädjeflickor.
Men,min bekant som gör det då och då blev inte nöjd med en smal norska på Södermalm.
Jag kan inte tänka mig att någon spanjorska får högt betyg.
Sedan sa han att en otippat bra kvinna är ryskan vid Östermalmstorg...
Citera
2017-05-06, 15:48
Medlem
Citat:
Eftersom det är olagligt så har jag naturligvis inte själv besökt några glädjeflickor.
Men,min bekant som gör det då och då blev inte nöjd med en smal norska på Södermalm.
Jag kan inte tänka mig att någon spanjorska får högt betyg.
Sedan sa han att en otippat bra kvinna är ryskan vid Östermalmstorg...

stort tack!
Citera
2017-05-08, 23:52
Medlem
Enjoyers avatar
Ung kinesiska på sextjejer som ses på Gärdet är nätt och bildäkta. Ok men lite tam session. DT annonserades men levererades inte.
Senast redigerad av Enjoyer 2017-05-08 kl. 23:59.
Citera
2017-05-09, 06:59
Avslutad
Kan rekommendera Sandra som annonserar på Rosa. Ung, fräsch och vänlig tjej som tar emot i en diskret lägenhet. Kan visserligen tycka att hon överdriver en smula när hon skriver att hon har stora bröst men det mig inget då de är både vackra och naturliga.

Lannas i Akalla är ok, lite mekanisk. Har inte träffat henne på länge och i sin annons står det att numer har silikonbröst något jag inte gillar så det blir inga fler besök där.
Citera
2017-05-09, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Ellen,finsk tjej som snackar svenska,både ris o ros.

ska förtydliga lite.
hon är trevlig o snygg men en av dom värsta klocktittarna jag träffat som gärna påpekar hur lite tid det är kvar.
såna tjejer går man inte tillbaka till för en påtår.
Citera
2017-05-09, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av per-i-hagen
Kan rekommendera Sandra som annonserar på Rosa. Ung, fräsch och vänlig tjej som tar emot i en diskret lägenhet. Kan visserligen tycka att hon överdriver en smula när hon skriver att hon har stora bröst men det mig inget då de är både vackra och naturliga.

Lannas i Akalla är ok, lite mekanisk. Har inte träffat henne på länge och i sin annons står det att numer har silikonbröst något jag inte gillar så det blir inga fler besök där.

sandra har väl varken stora bröst eller rumpa,så lite märkligt att hon skriver så i annonserna.
Ingen wow-träff men helt ok och inget jag ångrar.
Citera
2017-05-12, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daz4me
Tack för Antonia-varningen
hon är rumänska,har träffat henne minst 10 tal gånger,håller ej med om att hon har hängbröst
Citera
2017-05-13, 11:55
Medlem
Jag måste hoppa in och fråga om någon träffat Lhinda DKNY..??
Träffas bara Out-C....Ser 10P ut...
Citera
2017-05-14, 22:53
Medlem
Citat:
Jag måste hoppa in och fråga om någon träffat Lhinda DKNY..??
Träffas bara Out-C....Ser 10P ut...

Trevlig tjej som ger en skön porr-milf-med-silikon-och-botox-experience. Om du trånar efter en sån dejt så har du hittat rätt. Faktiskt en av de mest minnesvärda träffarna jag haft. Lhinda gillar det hon gör, ta väl hand om henne så får du massor med pse för pengarna.
Citera
2017-05-15, 00:45
Medlem
På backpage finns det en tjej som har ett telefonnummer och skrivit "special erbjudande på helger" (hon har inget namn) i rubriken. En av de få tjejer som skrivit på svenska, har sökt på hennes bilder och inte hittat något så hon verkar legitim , men tänkte kolla om någon här har provat henne och vet mer?
Citera
2017-05-15, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrainMore
Stämmer bra, men i sommar bli de hög säsong och mkt sliddjur kmr tilllbaka ifrån öst Europa

Man får hoppas på det och att det är så som du skriver. Nu bor jag visserligen i Götet, men där är det än värre. Rena torkan. Jämfört med Göteborg tycker jag ni borde skratta er lyckliga i Stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in