Citat:
Ursprungligen postat av
Blah blah Blah
Rätta mig om jag har fel..!!!..(?)
Men,visst är det ovanligt dåligt utbud i Stockholm,just nu.?

Håller också med om detta. Tycker det varit dåligt hela senaste året. Nånting hände och väldigt få nya bra tjejer tillkommer i poolen.
Surfar man runt på profiler på rosasidan känns det mest som man redan testat allihop, typ. Inte som förr då man kunde snuffla runt dagligen och varje vecka hitta någon nya härlig hobbyeskort som dippade in.
Hela webcam grejen har nog förstört mycket där. Varför skall många träffa någon när det finns runkpellar som gott slänger ut pengar bakom skärmen.
Övriga har nog hakat på trenden med sugarbabes där det nu blomstrar ganska bra. Stöter på många som är nyfiken på just det och läst om det osv.
Överlag kan jag också märka i Sverige att många tjejer har börjat bli mer "lat" och kräver mer utan att göra speciellt mycket jobb själv. Vissa blir nästan förbannade när man tackar nej och slänger ut sig kommentarer såsom "Jag tycker de som har pengar borde dela med sig" ?!?!?!
Denna lathet genomsyrar även nu sugarbabe klientelet. Många verkar tro de kan få hur mycket gratis som helst utan att ge sex tillbaka som alla män är ute efter. Och blir häpna över att det inte funkar att vara kuttersmycke på middagar och gratis resor.
Men drar man åt sållet så finns många guldkorn just i sugarbabes iaf. Mest pga att utbudet är nu ganska stort och man kan vara hård i vad man väljer.