Citat:
Ursprungligen postat av
deltoro
I den mån du är någon expert alls, så är du expert på män som köper sex. Om man nu ska kalla det sex - onani i levande objekt är mer korrekt.
Och inte alla män vare sig köper eller vill köpa sex, tro´t eller ej. Med andra ord är din expertis ganska meningslös.
Och nej, inte alla fantasier omsätts i verklighet och/eller resulterar i övergrepp men alla övergrepp, våldtäkt, incest, pedofili etc börjar med fantasier.
Jag säger det igen. Pappan i fråga har inte kollat på barnporr. Om sen andra här i tråden tillhör kristna högen och vill bestämma vad fullvuxna människor får och inte får fantisera om, så går det utmärkt att starta en tråd om det. I detta fall var det porrfilmer där vuxna människor låtsas vara släkt med varandra och sen har sex med vandra
1) Visste pappan att det var fejkfilmer? Självklart. Något annat skulle förvåna mig stort.
2) Såg pappan på barnporr? Nej, bara vuxna personer som hade sex.
Om någon kan få det till ett tecken på att han automatiskt munknullat sin dotter så tycker jag de människorna har en märklig syn på sex. Om han hade tittat på barnporr hade jag förstått. Men han hade ju inte det..
Jag är mer intresserad av Haileys svåra skador och vem/vilka av föräldrarna som orsakade det än vad pappan tittade på för porr. Det spelar ju ingen roll i detta fall eftersom han inte tittat på barnporr eller det på något vis påvisats att flickan utnyttjats sexuellt. För det finns inget bevis. När det gäller misshandeln finns det definitivt bevis på att den skett.
Men hans porrtittande, runkande och dataspelande kan ha gjort att Hailey försummades och eventuellt misshandlades - och det måste väl åndå vara det viktigaste få reda på. Varför försöka hitta bevis för det som polis, rättsläkare och åklagare inte sett ett enda bevis för när det finns MASSOR av brutna revben att fundera över? Det verkar som att Haileys smärtor inte är lika mycket värda som diskussioner kring om att det är sjukt att se på en viss sorts porr.