2017-05-05, 20:41
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Din tomte, du kan runka någon annanstans än där barnet är.

Vilket framgår att han gjorde i duschen bland annat. Däremot tycker jag att hans tidigare flickvän är värd att läsa om vad hon säger. Tex om hur hon upplevde det då han tog hand om hennes dotter.

Det finns ett förhör också med hans mor som berättar att han tog barnets kinder för att göra grimaser och att det kan ha varit ett av de blåmärke som satt i ansiktet på barnet. Mamman röt åt honom att så fick han inte göra en gång till för hon var för liten för detta. Tydligen något dom roat sig med inom hans familj tidigare.

Citat:
Ja, hon hade ett litet blåmärke på kinden, okänt vilken kind, mitt på kinden. M barn
kom på att tryckte man här eller här fick de så roliga grimaser o det hade gett blåmärke. Hon
upptäckte det själv o frågade A vad som hänt.
Han visste precis vad som hänt, han sa att han hade hade knipit ihop hennes kinder med
tumme o pekfinger, A mamma visar på sej själv o så hade det blivit blåmärke. Två dagar senare
när vi var där syntes det inget.
Citera
2017-05-05, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Vilket framgår att han gjorde i duschen bland annat. Däremot tycker jag att hans tidigare flickvän är värd att läsa om vad hon säger. Tex om hur hon upplevde det då han tog hand om hennes dotter.

Det finns ett förhör också med hans mor som berättar att han tog barnets kinder för att göra grimaser och att det kan ha varit ett av de blåmärke som satt i ansiktet på barnet. Mamman röt åt honom att så fick han inte göra en gång till för hon var för liten för detta. Tydligen något dom roat sig med inom hans familj tidigare.

Angående det jag skrev så syftade jag på att den jag citerar tycker det är helt ok att runka jämte sin unge. Jag menar därför att det finns andra ställen om man måste runka, personligen tycker jag det e ganska äckligt jämte sitt barn. Men det e jag det.
Citera
2017-05-05, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag håller med dig. Jag tror som hon säger att han ville spela ostört och därför skulle Hailey lära sig att sova själv, inte vänjas vid att ligga i famnen, för då kunde hon ju börja kräva det av honom också på nätterna när han ville spela...

Erika nämner vid ett tillfälle att han är spelberoende och hon säger det med självklarhet och som om det inte är särskilt konstigt. Hon verkar medberoende och helt nedtryckt av honom.

Väldigt mycket dåligt händer kring Hailey just när han är i närheten, hon trillar ned ifrån soffan och skadar sig, hon får en fjärrkontroll i ansiktet så skada uppstår, han råkar ta i henne lite för hårt "på skoj" så blåmärke uppstår och det är han som har huvudansvaret sista natten hon är i livet hemma. Det är han som kikar ned i vagnen och upptäcker att hon beter sig konstigt och mest troligt beror det på att han stunden innan försökt få tyst på henne lite väl hårt.

Det vankades även analsex. Alex hade blivit lovad att få prova en gång, när Erika var läkt. Gillade hon det inte, så lovade han att han skulle sluta tjata.

De verkar båda beroende av sina telefoner, messar tom. när de sitter bredvid varandra.

Ja, det är väldigt mycket som händer när Alex har hand om henne. Har han fel på motoriken, har en väldig otur eller kan det vara så att han gått över gränser som inte ska passeras ens i tanken.

Alex är solklart skyldig. Om han gjorde detta med uppsåt eller ej är svårare att veta.
Erika är inte oskyldig hon heller, men jag tror inte att hon varit aktiv i misshandeln.
Senast redigerad av Pripps3.5 2017-05-05 kl. 21:05.
Citera
2017-05-05, 20:59
Medlem
Vilket skruvat familjeliv de haft. Misär. Mamman sover på nätterna och då är pappan vaken och spelar datorspel och matar barnet och alla klockslag för matning ska skickas till Erikas Facebook. De konverserar på kvällen via Facebook före Erika somnar. Alltså...de bor i en liten lägenhet och kan inte ens konversera med varandra som vanligt?!
Citera
2017-05-05, 21:00
Medlem
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koettbullen
Abort finns av en anledningen. Det är så att "föräldrar" lik dessa ska kunna skona sina planerade barn från onödigt lidande och en tortyrliknande barndom. Jävlar alltså, får ta mig ett glas vatten och lugna ned mig.
Var verkligen alla tvångssteriliseringar så dåligt på alla sätt ?
Citera
2017-05-05, 21:04
Avslutad
Citat:

På ett ungefär var, i Fupen, kan man läsa om exet?
Citat:
Angående det jag skrev så syftade jag på att den jag citerar tycker det är helt ok att runka jämte sin unge. Jag menar därför att det finns andra ställen om man måste runka, personligen tycker jag det e ganska äckligt jämte sitt barn. Men det e jag det.
Man har givetvis inte ungen bredvid sig i sängen. Den ligger i sin säng som står i föräldrarnas sovrum. Jösses, klarar du av en hel dag utan ledsagare med din brist på fantasi?
Senast redigerad av Pripps3.5 2017-05-05 kl. 21:07.
Citera
2017-05-05, 21:10
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
På ett ungefär var, i Fupen, kan man läsa om exet?

Man har givetvis inte ungen bredvid sig i sängen. Den ligger i sin säng som står i föräldrarnas sovrum. Jösses, klarar du av en hel dag utan handledare med din brist på fantasi?

Sammanfattning av ljudfil......70 och 206.
Citera
2017-05-05, 21:18
Avslutad
Citat:
Varför kan du inte runka i något annat rum? Eftersom du undviker en så basal sak kanske du har lite issues du behöver ta upp med någon.
Jag har fortfarande inte organet som krävs för det. Gå nu och häng upp dig på någon annan. Du är offtopic!
Citat:
Sammanfattning av ljudfil......70 och 206.
Tack.
Ska kolla imorgon.
Alex har ju henne som sin stora merit vad gäller hans barnkunskaper.
Citera
2017-05-05, 21:18
Medlem
Vilken röra. Erika uppger att hennes farfar och att Alex f.d styvpappa var pedofiler. Men det ska man nog ta med en nypa salt. Känns som att Erikas fantasi drar iväg när hennes försvarsmur fallit och hon inser att Alex gjorde Hailey alldeles för illa. Då börjar hon inbilla sig det värsta och söker stöd för det i det förflutna: pedofili. Alex måste enligt Erika vara pedofil eftersom flera andra i deras närhet varit det. Och snoret i munnen på Hailey var nog inte snor, utan sperma (mamman verkar dessutom tydligen helt anatomiskt obevandrad då hon inte verkar veta att snor både rinner ut ur näsborrarna och bakåt i näsan, ner i svalget. Det gör det på alla).

Men klart är ju att båda föräldrarna kommer ifrån dysfunktionella familjer. Pappans familj verkar ju inte heller så stabil...
Citera
2017-05-05, 21:35
Medlem
Förhörsprotokollen är en excess i omognad och debil slöddermisär. Mycket sorglig läsning.

Ens förälder ska fan inte sitta uppe och spela datorspel hela nätterna! Helt vansinnigt.
Citera
2017-05-05, 21:37
Medlem
"Bara" kommit 1000 sidor in i FUP, förhören med Erika. Tycker det skriker Münchausen by Proxy om det hela än sålänge.
Citera
2017-05-05, 21:46
Medlem
Tror Erika upplevde att om hon ställde krav på att Alex skulle vara vaken på dagtid och sova på nätterna och spela inom rimliga ramar, så skulle han dumpa henne. Man kan ju egentligen undra vad hon hade för glädje av killen egentligen, när de var vakna i skift helt utan att det egentligen behövdes. Ja, han "tog hand" om Hailey så hon fick sova. Hailey verkar sovit rätt kasst på nätterna, ibland har han matat henne 3-4 gånger mellan kl 00 och 06 (enligt egen uppgift iaf...) men det kan man ju medicinera i värsta fall, men annars brukar de flesta spädbarn få en lugnare nattsömn efter ett par månader och man kan också göra saker som bada dem, massera osv för att underlätta deras sömn.

Så fel det kan bli när folk inte söker hjälp, utan ska krångla till det så istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in