Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Jag håller med dig. Jag tror som hon säger att han ville spela ostört och därför skulle Hailey lära sig att sova själv, inte vänjas vid att ligga i famnen, för då kunde hon ju börja kräva det av honom också på nätterna när han ville spela...
Erika nämner vid ett tillfälle att han är spelberoende och hon säger det med självklarhet och som om det inte är särskilt konstigt. Hon verkar medberoende och helt nedtryckt av honom.
Väldigt mycket dåligt händer kring Hailey just när han är i närheten, hon trillar ned ifrån soffan och skadar sig, hon får en fjärrkontroll i ansiktet så skada uppstår, han råkar ta i henne lite för hårt "på skoj" så blåmärke uppstår och det är han som har huvudansvaret sista natten hon är i livet hemma. Det är han som kikar ned i vagnen och upptäcker att hon beter sig konstigt och mest troligt beror det på att han stunden innan försökt få tyst på henne lite väl hårt.
Det vankades även analsex. Alex hade blivit lovad att få prova en gång, när Erika var läkt. Gillade hon det inte, så lovade han att han skulle sluta tjata.
De verkar båda beroende av sina telefoner, messar tom. när de sitter bredvid varandra.
Ja, det är väldigt mycket som händer när Alex har hand om henne. Har han fel på motoriken, har en väldig otur eller kan det vara så att han gått över gränser som inte ska passeras ens i tanken.
Alex är solklart skyldig. Om han gjorde detta med uppsåt eller ej är svårare att veta.
Erika är inte oskyldig hon heller, men jag tror inte att hon varit aktiv i misshandeln.