2017-05-03, 13:06
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Att du ens orkar bemöta kritiken från emoflickan och vänsterbetapojken. Skit i dom, patetiska.

Är det jag som är emoflickan ? 😄
Vad gulligt och sött skrivet. Länge sedan jag blev kallad flicka 😘

Men nu tycker jag vi blir kompisar och fokuserar på topic
Citera
2017-05-03, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgQvinna
Är det jag som är emoflickan ? 😄
Vad gulligt och sött skrivet. Länge sedan jag blev kallad flicka 😘

Men nu tycker jag vi blir kompisar och fokuserar på topic

Ja just precis du. Fokuserar på topic var väl precis vad han gjorde när du skulle gå off-topic. Roligare o läsa om historier än folks jävla jantelag-gnäll. Gå och leta efter din 3-kant istället. Du verkar ju inte få tillräckligt med dase.
Citera
2017-05-04, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av somaliskdelikatess
Fattar inte varför allt måste stanna upp efter 2-3 dagar!? Skaffade ny profilbild och matchningarna ramlade men efter några dagar stannar skiten upp sig. Finns det ingen app där det inte utgår ifrån någon algoritmtrams?

Välj såväl populära som impopulära (fula), således ökar du din popularitet och matchas bättre. Stod en artikel om hur matchningen (inklusive vilka användare som dyker upp i flödet) är anpassat utifrån popularitet.

kort och gott: tryck hjärta på alla.
Citera
2017-05-04, 17:41
Medlem
andreasmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Välj såväl populära som impopulära (fula), således ökar du din popularitet och matchas bättre. Stod en artikel om hur matchningen (inklusive vilka användare som dyker upp i flödet) är anpassat utifrån popularitet.

Ja och sen ska vi be om en källa på det också.

då logiska vore väl ändå att man förfördelas ifall man faktiskt är selektiv i sitt svajpande. Och det är många innan dig som påstått precis tvärtom om att man inte ska svepa höger på alla utan istället bara på sådana man verkligen gillar.
Citera
2017-05-04, 17:45
Bannlyst
http://www.metro.se/artikel/hemlig-po%C3%A4ng-visar-din-popul%C3%A4ritet-p%C3%A5-tinder-xr

Finns en Aftonbladetartikel som uppger samma sak.
Citera
2017-05-04, 17:52
Bannlyst
Jag har 11 matchningar (vardagliga ansikten) på 2 dagar genom att trycka hjärta på allt. När jag var selektiv och bara valde snygga fick jag endast 1 matchning på 6 dagar, och det var en av de snygga.

Detta efter kontot avslutades och öppnades upp igen med den nya strategin
Senast redigerad av Acerbic 2017-05-04 kl. 17:57.
Citera
2017-05-04, 23:57
Medlem
Ny milf idag på 37år.
Tyvärr antagligen ett luder av rang med tanke på hur pass enkel hon var. Skrev på fyllan för länge sen om att ses och då skrev hon att jag borde komma förbi för sex bara sådär (blev inget då). Nu skrev jag igen att vi borde ses och hon slängde över numret direkt och kunde styra upp. Noll så kallat "gejm" från min sida egentligen utan "gejmet" bestod väl helt enkelt bara i bra bilder.

Typ en 7:a (hon får nya pattar om 2 veckor så då åker hon kanske upp på en 8:a). Drog över till hennes del av stan och sen körde hon oss till en bar och tog en öl. Efter typ en kvart kysste jag henne och sen småpratade vi bara i typ 45min. Alltför avslappnad, tråkig och blåst för min smak. Skulle bli förvånad ifall jag någonsin väljer att se henne igen.

Av diverse omständigheter blev det ändå att vi drog till en öde parkering (hon körde med en öl i sig, ja) och där gökade vi i baksätet på hennes Hyundai. Sen drog jag hem.

Frågade henne också efteråt vad hon tänkte när hon såg mina bilder på tindern...
Hon svarade bara att jag såg ut som en badboy i hennes smak, som hon ville ligga med. Så där är väl vinnande konceptet - se ut som en badboy men var världens snällaste, trevligaste och ödmjukaste man i historien, i verkligheten.

Nu känner jag för att göra en ung tjej. Nästa gång får det bli nån på typ 20år. Jag gillar egentligen inte äldre kvinnor.
Senast redigerad av misogyn 2017-05-05 kl. 00:17.
Citera
2017-05-05, 09:53
Medlem
Citat:
Bara korkat. Vad är grejen med att samla på matchningar som du inte har för avsikt att ens skriva till, än mindre träffa? Bättre att gå ut på stan och boosta ditt ego av att ta emot blickar där, än att slösa både din egen tid och andras genom ogenomtänkta högersvep.

Var selektiv.
Citera
2017-05-05, 11:32
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Bara korkat. Vad är grejen med att samla på matchningar som du inte har för avsikt att ens skriva till, än mindre träffa? Bättre att gå ut på stan och boosta ditt ego av att ta emot blickar där, än att slösa både din egen tid och andras genom ogenomtänkta högersvep.

Var selektiv.

Word!

Kanske gå på krogen och ragga på varenda kvinna och kolla utfallet?
De riktigt mindre attraktiva , ja fula måste ju dessutom tro att man driver med dem.
Jag skulle känna mig taskig att göra så dessutom.
Citera
2017-05-05, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Bara korkat. Vad är grejen med att samla på matchningar som du inte har för avsikt att ens skriva till, än mindre träffa?
.

För att komma till bland mer åtråvärda tjejer genom ökad popularitet. Inget att förlora, allt att vinna.
Citera
2017-05-05, 13:42
Medlem
Citat:
För att komma till bland mer åtråvärda tjejer genom ökad popularitet. Inget att förlora, allt att vinna.
Det är ju omöjligt att säga att det är så den funkar.
Algoritmen vet ju dessutom ifall tjejerna har tryckt hjärta på dig eller inte - oavsett hur du svarar.
Så varför skulle den ens behöva ta hänsyn till vad du väljer, när den redan kan avläsa din popularitet från tjejernas aktivitet.

Om något borde du ju få minuspoäng för att du är passiv gentemot dina matchningar.
Citera
2017-05-05, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av abloodywar
Det är ju omöjligt att säga att det är så den funkar.
Algoritmen vet ju dessutom ifall tjejerna har tryckt hjärta på dig eller inte - oavsett hur du svarar.
.

Min synlighet för andra tjejer kan påverkas av populariteten. Jag har ju redan bevisat min tes genom att starta om mitt konto och trycka på alla. Helt plötsligt rasslar det in matchningar varje omgång, och det är på helt okej tjejer. Förklara det. Jag har samma bilder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in