2017-05-02, 16:56
Bannlyst
Ifall man aldrig får några träffar hur pass ful och misslyckad är man då?
Citera
2017-05-02, 18:01
Medlem
dstructs avatar
Facebook är ett krav för Tinder eller hur? Funderar på att lägga till gamla vänner enbart för att använda den här appen.. Hatar Facefuckbook (moget), även fast jag haft rätt mycket vänner förr så har jag gjort en grej av att ignorera den där sidan, för att vara lite cool och göra tvärtemot. Som jag alltid ska göra.

Hur mycket bryr sig folk om profilerna idag egentligen? Säg att man bara lägger till sina fem bästa polare. Tänker tjejer typ "oj vad lite vänner han verkar ha?". De flesta över 30 som jag känner som är i ett förhållande umgås knappt med några vänner alls..
Citera
2017-05-02, 18:06
Medlem
Grankulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dstruct
Facebook är ett krav för Tinder eller hur? Funderar på att lägga till gamla vänner enbart för att använda den här appen.. Hatar Facefuckbook (moget), även fast jag haft rätt mycket vänner förr så har jag gjort en grej av att ignorera den där sidan, för att vara lite cool och göra tvärtemot. Som jag alltid ska göra.

Hur mycket bryr sig folk om profilerna idag egentligen? Säg att man bara lägger till sina fem bästa polare. Tänker tjejer typ "oj vad lite vänner han verkar ha?". De flesta över 30 som jag känner som är i ett förhållande umgås knappt med några vänner alls..
Din facebook profil syns inte på tinder. Det enda som syns är t.ex om ni har gemensama vänner. Då står det typ, "5 gemensamma vänner, Kalle och Lisa". Så du kan egentligen skaffa en ny Facebook användare och typ lägga till fejk profiler, om du inte vill använda din riktiga facebook dvs. Men dem publicerar inget på din profil eller nått ändå.
Citera
2017-05-02, 19:33
Avslutad
Okej att Tinder alltid varit svårt för killar med genomsnittligt utseende, men nu, total öken!

Misstänker att man inte alls syns som kille utan Plus?

Jag har i Holland i våras och körde Plus, då j-klar hände det grejer. Nu har jag en resa planerad till Tyskland på försommaren. Tänkte köra Plus där nere då också, eventuellt lite innan också för att få tid att styra upp innan jag kommer ner.

Men i Sverige känns det inte värt att använda skiten längre, tyvärr.
Citera
2017-05-02, 19:42
Medlem
Bronixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Måste du knarka för att kunna ragga?

Du kan se det som boost på tinder fast irl
Citera
2017-05-02, 20:44
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Men om alla killar trycker på samma tjej, och jag är en av dem som har gratiskonto, blir inte hon notifierad mycket senare om mig då (komma upp på radarn )?

Vet inte, troligtvis. Under min tid på Tinder så har jag varit betalande medlem under en månad, tycker inte att det gav någon överlägsen effekt mot att vara gratis.

Citat:
Ursprungligen postat av Bronix
Du kan se det som boost på tinder fast irl

Äh, funkar det för dig så ska jag inte gnälla. Jag personligen undviker väl dock helst både knark och boost, roligare att lyckas utan cheat
Citera
2017-05-02, 22:25
Medlem
Körde en boost nu, ramlade in ca 25 selektiva matches på 30 mins, kanske trillar in mer tills imon. Varav 3 st var superlikes. Förvånansvärt snygga tjejer som superlikade än dessutom, brukar annars nästan bara vara fula fetton som ger en superlikes som man alltid nekar lol. Vet inte om de är missklicks eller ej men trodde inte snygga tjejer använde superlikes isåfall.

Den nya profilbilden gav ju i alla fall resultat.
Citera
2017-05-02, 22:56
Bannlyst
Fattar inte varför allt måste stanna upp efter 2-3 dagar!? Skaffade ny profilbild och matchningarna ramlade men efter några dagar stannar skiten upp sig. Finns det ingen app där det inte utgår ifrån någon algoritmtrams?
Citera
2017-05-02, 23:11
Medlem
dstructs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v333
Ifall man aldrig får några träffar hur pass ful och misslyckad är man då?

Aldrig använt skiten, men misslyckad är du inte på grund av det.
Citera
2017-05-02, 23:16
Medlem
AdamBombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JP1
Okej att Tinder alltid varit svårt för killar med genomsnittligt utseende, men nu, total öken!

Misstänker att man inte alls syns som kille utan Plus?

Jag har i Holland i våras och körde Plus, då j-klar hände det grejer. Nu har jag en resa planerad till Tyskland på försommaren. Tänkte köra Plus där nere då också, eventuellt lite innan också för att få tid att styra upp innan jag kommer ner.

Men i Sverige känns det inte värt att använda skiten längre, tyvärr.
Förklaringen är att Sverige har ett mansöverskott i åldrarna 18-30. Det går 123 män på 100 kvinnor i den åldersgruppen. Inget annat land i världen har större mansöverskott.

Skälet till detta kan du säkert lista ut själv.
Senast redigerad av AdamBomb 2017-05-02 kl. 23:22.
Citera
2017-05-03, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misogyn
Hehe. Bara jag som noterat hur det alltid är att grabbar som säger att de har "been there, done that" med att ligga runt och belägra tjejer, faktiskt aldrig haft några vackra flickor?

Tills det att du faktiskt för fram någon form av bevis här på alla vackra kvinnor som du som självutnämnd player har slampat runt med så är du ingenting annat än en lögnaktig skrytmåns på internet.

Betvivlar i högsta grad på att en indie pop-kille, som du, som har som krav på att tjejen du träffar ska definiera sig som feminist, har fått särskilt mycket eller fagra kvinnor här i livet. Särskilt med tanke på hur pass besatt du tycks vara av att gå fullständigt jävla off-topic från tråden och diskutera min person.

Jag är livsnjutare - massa sex och i synnerhet trekanter med väldigt attraktiva kvinnor (och inte orakade feminister) är jävligt najs och någonting jag värderar väldigt högt här i livet.
Du borde testa på det någon gång själv, tro mig, det är en av de bättre sakerna i det här livet!

Att du ens orkar bemöta kritiken från emoflickan och vänsterbetapojken. Skit i dom, patetiska.
Citera
2017-05-03, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamBomb
Förklaringen är att Sverige har ett mansöverskott i åldrarna 18-30. Det går 123 män på 100 kvinnor i den åldersgruppen. Inget annat land i världen har större mansöverskott.

Skälet till detta kan du säkert lista ut själv.
Jag gissar att du syftar på invandrare/flyktingbarn? Även om jag inte har anledning att ifrågasätta sina siffror, så tror jag nog att de är lite irrelevanta. Detta då jag har svårt att tro att någon betydande del av detta mansöverskott (åtminstone om man fokuserar på gruppen nyanlända flyktingar som du verkar syfta på) skulle dels ha råd med en smartphone, eller för den delen känna ett behov att finnas på Tinder, och sen slutligen faktiskt utgöra någon faktisk konkurrens till "oss" (mer eller mindre vita, svenska, män); de talar förmodligen inte (bra) svenska, saknar stabil fast inkomst etc., värderingar som skiljer osv..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in