2017-05-05, 06:00
Medlem
Halloj!

Vill prova något nytt.....har just nu dessa 3: https://futbin.com/17/squad/3600362
Det är den formationen jag vill köra men kan tänka mig att byta balotelli.
Vad bör jag fylla på med för spelare?

All hjälp uppskattas.

Budget: 200k + Balotelli
Citera
2017-05-05, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leftyhanded
Halloj!

Vill prova något nytt.....har just nu dessa 3: https://futbin.com/17/squad/3600362

All hjälp uppskattas.

Skulle börja med SBC Lacazette, jag gick -50 000 när jag fixade honom och sedan hoppas jag att du spelar Cavani med Catalyst
Citera
2017-05-05, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Skulle börja med SBC Lacazette, jag gick -50 000 när jag fixade honom och sedan hoppas jag att du spelar Cavani med Catalyst

Okej är han så bra Lacazette så den är värd att göra? tror jag har gjort 10lag sen tidigare så bör gå fort..

Har du några tips på mittfältet?
Vem bör spela cam av dessa 3? ( Cavani,Fekir,Laca )
Citera
2017-05-05, 08:03
Medlem
Citat:
Okej är han så bra Lacazette så den är värd att göra? tror jag har gjort 10lag sen tidigare så bör gå fort..

Laca är helt klart värt det, det är min klart bästa anfallare och då har jag ändå 1,2 miljoner att bygga för. Jag hade nog kört Cavani som cam och haft Fekir till vänster och Laca till höger bara för att de ska kunna ha sin rätta fot på utsidan, det behövs för de låga skotten i bortre hörnet.
Citera
2017-05-05, 08:14
Medlem
Citat:

Lacazette är den bästa strikern på spelet enligt mig, gör mål på exakt allt!
Har iofs hans TOTKS.
Citera
2017-05-05, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Laca är helt klart värt det, det är min klart bästa anfallare och då har jag ändå 1,2 miljoner att bygga för. Jag hade nog kört Cavani som cam och haft Fekir till vänster och Laca till höger bara för att de ska kunna ha sin rätta fot på utsidan, det behövs för de låga skotten i bortre hörnet.

Okej då kör vi på det, Några tips angående mittfältet/backlinjen?
Citera
2017-05-05, 09:39
Medlem
Citat:
Halloj!

All hjälp uppskattas.

Detta detta lag förutom dem spelare du redan har gick exakt 200k (XB1)
https://www.futbin.com/17/squad/3625466

Jag tycker det ser schysst ut, bra & starkt mittfält sen tror jag Fekir är bättre som CAM

EDIT: Du kan ju sälja Balotelli och köpa Lacazette som ovanstående nämnde
Senast redigerad av jockel 2017-05-05 kl. 09:42.
Citera
2017-05-05, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Detta detta lag förutom dem spelare du redan har gick exakt 200k (XB1)
https://www.futbin.com/17/squad/3625466

Jag tycker det ser schysst ut, bra & starkt mittfält sen tror jag Fekir är bättre som CAM

EDIT: Du kan ju sälja Balotelli och köpa Lacazette som ovanstående nämnde

Tack ska du/ni ha för hjälpen !
Citera
2017-05-05, 12:08
Medlem
Är så förbaskat trött på mitt PL lag nu så har bestämt mig för att sälja alla och testa något nytt men problemet är att jag inte har någon fantasi.
Jag vet att många av er här inne gillar att bytta lag så skulle någon vara villig att bygga ett åt mig så skulle jag vara evigt tacksam.

Jag har en budget på ca 1 miljon men försök hålla det lägre om möjligt. Liga spelar ingen roll så länge det inte är PL.

Kör hårt och gör mig stolt!
Citera
2017-05-05, 12:40
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantasticfoxy
Är så förbaskat trött på mitt PL lag nu så har bestämt mig för att sälja alla och testa något nytt men problemet är att jag inte har någon fantasi.
Jag vet att många av er här inne gillar att bytta lag så skulle någon vara villig att bygga ett åt mig så skulle jag vara evigt tacksam.

Jag har en budget på ca 1 miljon men försök hålla det lägre om möjligt. Liga spelar ingen roll så länge det inte är PL.

Kör hårt och gör mig stolt!

https://www.futbin.com/17/squad/3627995

Fick Keita Diao i FUT Monthly paket. Jävlar vad nöjd jag är med honom. Stark, överdrivet snabb alltså förmodligen den snabbaste på spelet utan boll jag lirat med i år. Perisic är Perisic = overklig, totala motsatsen till hans prestationer i verkligheten. Han hade kunnat vinna FIFA 18 Ballon dOr.. Joao Mario på mitten med Med/High i workrate ligger och trycker på mittlinjen när det vankas kontring för motståndarlaget. Handanovic i mål för hans långa utkast, jävligt stabil allround. Mittbackarna är förmodligen dom bästa på spelet för priset. Tog Bruno Peres istället för Alves då den sistnämnde har High/Low i workrates.

Du kan byta ut Keita mot 87 Alejandro Gomez som är exakt som Messi.
Citera
2017-05-05, 13:17
Medlem
POTM- Benteke, Aguero, Bailly, Eriksen, Son, Hazard
Citera
2017-05-05, 13:34
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
POTM- Benteke, Aguero, Bailly, Eriksen, Son, Hazard

Och Vertonghen.

Jäklar så klurigt. Har redan sålt mina Benteke, men sitter kvar på en IF Hazard.

Vertonghen vore nog relativt billig att lösa, Bailly borde inte få mer än typ 85-86 i overall (men alla kommer vilja ha den). Övriga kommer ha en overall över deras befintliga specialkort och därmed kosta uppemot miljonen att lösa.

Alla specialkort på de nominerade har redan gått upp. Alla specialkort utom vinnarens, kommer tanka sekunden POTM släpps. Riktigt tufft att veta hur man ska investera, om alls. Hög risk, hög reward.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in