Citat:
Ursprungligen postat av
Lova33
Jösses vilka pappskallar! De tar alltså in två knoddar på 5 & 7år (i princip bebisar) på "förhör"x15. Vidare får de fram "erkännanden" om att knoddarna ifråga mördat sin bebispolare på 4 år.
Ingen som reagerar på hur sinnesjukt absurt det hela är?!
Jag tror knappt mina ögon när jag ser kommentarer som "klart det var ungarna som gjorde det", "de borde få dödsstraff".
Har det brunnit i skallen på er??
Man kan räkna ut med arslet att dessa bebisbarn är oskyldiga och att förövaren med 100% säkerhet är långt över 7 år.
Vad gäller "minnen" är bebisbarns hjärnor inte utvecklade nog att lagra information på ett adekvat sätt. De leker och fantiserar och i deras minnesfragment är dessa fabler sammanflätade med verkliga händelser.
Ni som påstår att ni "minns" från den åldern (tänk efter riktigt noga nu) hur långa är dessa minnesfrekvenser och hur många gånger har något lagts till eller tagits bort?
Klart som korvspad att grabbarna nu i vuxen ålder inte vet vad de ska tro då dessa kötthuvuden till förhörsledare/poliser planterat falska "minnen" och aktivt förnekat pojkarnas äkta verkliga vittnesberättelse.
Snälla tröga idioter, kan ni inte bara självsanera er själva? Ni är alldeles för många och tillför ingenting.
Innan jag började första klass (7 1/2 år) hade jag åkt polisbil 2 gånger (kanske tre, osäker på den tredje).
1: Efterlysning, två barn försvunna, (kompisens morsa rapporterade oss som saknade) men polisen hittade oss 2 mil hemifrån, vi var på upptäcktsfärd, inget konstigt med det tyckte vi.
2: Stöld av hänglås på nybyggen i stan, på morgnarna så knäppte byggarbetarna upp alla hänglås runt kvarteret och lät de hänga kvar "oknäppta" och vi snorungar tog de låsen, (varför vi snodde dom har jag fortfarande inte förstått). Hursom, en morgon tog polisen oss på bar gärning men alla andra lyckades springa ifrån dom men inte jag då jag var minst. Åkte alltså dit på det men polisen var jättetrevliga.
3: Vi hade kommit över en ask tändstickor och polis och brandmän fick komma och släcka/fixa berget vi fjuttat på, men minns inte riktigt exakt vad som hände annat än att polisen var där.
Att jag själv minns detaljer från den åldern (idag 52 år gammal) betyder inte att alla andra gör det!
Absolut inte!
Vet att jag är j-vligt skärpt, hör jag själv till skaran med mycket gott minne, förmodligen få förunnat, vet massor av folk som knappt ens minns vad de gjorde igår!