Citat:
Ursprungligen postat av
JohanElias
Du tillhör det intellektuella arbetarklassproletariatet, därav att du är där nere, utan kunskap om hur hjärnan fungerar, och ersätter det med arbetarklasstankar, dvs anekdotiska inbillningar som därmed kan utgöra bas för din verklighetsuppfattning. Det är inte ditt fel, det är dina gener och förortsuppväxt. Beklagar, men jag gillar er när ni städar mitt hem eller tvättar min mercedes...
Det här inlägget förklarar det mesta om din människosyn. Touché för min del. Snälla dela med dig av dina fantastiska kunskaper om hjärnans minne och hur man jobbar som förhörsledare eller varför inte krimonoligprofessor eller kanske du även bemästrar yrket polis?
Du är som klippt och skuren att jobba som journalist. ett yrke där man tror att man kan utöva alla andras yrken mycket bättre än yrkesutövarna själva. Smek du din Mercedes och stoppa in den i avgasarröret. Ditt intellekt har föga räckvidd in i den reella världen.
i din värld glöms allt bort av alla innan man fyllt 18. Jag får förmoda att du slagit dig riktigt illa i pannloben när du var yngre så det orsakade en grav minnesförlust och någon form av illusion om att du är en adelsman från 1700-talet.