2017-05-03, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Instämmer i allt du skriver. Tyvärr lär man skaffa sig FUT 18 ändå, förlåt FIFA 18...

Har du testat att spela vanliga säsonger? Har spelat ett fåtal matcher med mitt Liverpool och t.ex. Coutinho är den lille magikern han aldrig kan bli i FUT p.g.a. allt scriptat skit och delay. Otrolig skillnad och jäkligt roligt.

Vill bara lira fut online.
Citera
2017-05-03, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Har du provat bytte hdmi uttag på din tv. Hade samma problem som dig förut . Nu funkar det felfritt.

Min tv har 3 olika uttag. Testa om du har fler än ett

Alltså byta till ett annat uttag. Din hdmi kabel till en annan

Ska ge det en chans. Funkar det så är det värt det..
Citera
2017-05-03, 18:06
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Samma här, ser riktigt tråkigt ut... Har två sådana pack på lager, är Ju inte många TOTW kvar med de stora ligorna... Hoppas på ett riktigt fint TOTW snart!

Sen har jag även ca 25 paket till TOTS. Vilka ligor tänker ni andra satsa på att öppna era paket på? Släpps väl en liga i taget? Inga datum då alla TOTS finns i pack va?

Eftersom specialkorten ersätter NIF-korten i packs, borde det väl vara störst procentuell chans att dra ett tots-kort när det är ett tots med många "vanliga" kort? Säg... Alex Sandro TOTS borde vara enklare att packa än TOTS Ronaldo?

Samtidigt, roligare med chans på Ronaldo än typ Salah...
Citera
2017-05-03, 19:02
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarlbroMan
Tror du är lite snett ute i din åsikt! Tror ingen, inte ens du, kan neka till att Musa trots sin "låga" rating springer ifrån Boateng lätt i en löpduell irl. Så hög rating har inget med snabbhet!
Skrev aldrig nåt om det? Är tom. nöjd med att pace-horandet blivit bättre fixat av EA.

irl skulle såklart Musa bli bortplockad av Boatrng och inte få 20 chanser till löpduell.
Citera
2017-05-03, 19:03
Medlem
Vad fan är felet på fifa 17? Ibland funkar det som det ska.. spelarna är snabba, går att passa och spelet känns allmänt snabbt.. men nu senaste veckan.. alla passar fel, alla spelare otroligt sega, tappar boll, sega mottagningar och förlorar typ alla matcher pga det? Blir snart att slänga skiten.
Citera
2017-05-03, 19:17
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majvor666
Ska ge det en chans. Funkar det så är det värt det..

Ja du ska ej köpa ny kabel eller nya uttag.

Bara sätta in kabeln i ett annat hdmi uttag på Tvn.

Jag hade 4 såg jah nu. Körde 1 förut. Nu på 3an .

Det va ren flax jag provade att byta .
Citera
2017-05-03, 19:22
Medlem
Storepojkes avatar
Letar efter lite motstånd.

Gärna nån jämnlik eller bättre! Dvs division 1-2 då.

PMa anvnamn
Citera
2017-05-03, 22:45
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen

Samma här, ser riktigt tråkigt ut... Har två sådana pack på lager, är Ju inte många TOTW kvar med de stora ligorna... Hoppas på ett riktigt fint TOTW snart!

Sen har jag även ca 25 paket till TOTS. Vilka ligor tänker ni andra satsa på att öppna era paket på? Släpps väl en liga i taget? Inga datum då alla TOTS finns i pack va?

Jag har kört mina TOTW-packs 19:01 på onsdagen varje vecka nu. Räknar med att jag får en discard-spelare ändå och kör man då kan man ju få det dubbla för den iaf. - och tänker att jag förr jag får mins 20k desto mer kan jag göra för dom.

Packsen jag sparar till TOTS blir till PL eller La Liga.
Citera
2017-05-03, 23:10
Medlem
Angående de där TOTW-belöningarna på MM har jag nästan fått helt galen utdelning känns det som. Första paketet Dybala FIF (90), Promes SIF (86) och Martial SIF (86). Då jag spelar med Calcio A-lag så säljer jag inte Dybala. Bra värde på de 3 spelarna om jag sålt när jag packade dom. Promes gick för 55k, Martial sålde jag för 435k och Dybala var värd ca 1.2 mil. Har polare som packat spelare för totala värdet av 42-63k vilket nästan är det minsta du kan få ut över de tre packsen. Förväntar mig att nästa pack är en spelare med värdet på 11750. Men är ju jävligt roligt att ha chansen på en toppspelare iaf.

Vad har ni packat för spelare i dessa TOTW-packs?
Citera
2017-05-03, 23:29
Medlem
har-du-ens-betygs avatar
Varför kan inte EA utveckla ett FIFA där man får spela om riktiga pengar? Man väljer sitt lag o spelare och hamnar slumpmässigt med andra spelare samt motståndarlag sen får man utdelning antingen högt eller lågt beroende på det lag man väljer samt lagets målvakt och de andra spelarnas tidigare statistik så kör man liksom Bajen vs Barcelona och Bajen får 4,15:1 och Barca kan få silvermynt vid seger. Hade ju varit hur soft som helst.

edit: Eller att utdelningen ges efter individuella prestationer samt hur stark/svag spelare man väljer.
Senast redigerad av har-du-ens-betyg 2017-05-03 kl. 23:35.
Citera
2017-05-03, 23:54
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Hade han haft 98 hade inte alla spelat med den spelaren för han hade varit dyrare. Så ja det hade varit bättre. Ea har inte fått till det där med att spegla verkligheten. T.ex. ska ju en 90+ rejtad spelare på 10 i kemi springa åttor runt 80-backar med 6 i kemi men så funkar det inte.

Sen Müller t.ex. 87 rating men kassa stats och spelar inte som en 87 in game. Hade själv birthday-Ogbonna som är 83 i rating. Jo tjena att det är hans in game-rating. Vet att man kan kolla det på futbin men varför skriver EA att han är 83 då? Var bättre än Boateng (90) och Chiellini (88) tillsammans.
Ogbonna har 83 i overall därför att han har 83 i overall, så klart. Fantastiska defensiva egenskaper och resten skit.
Citera
2017-05-04, 07:32
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Ogbonna har 83 i overall därför att han har 83 i overall, så klart. Fantastiska defensiva egenskaper och resten skit.
Nej! Han får 87 i in-game rating på basic kemistil. Cahill t.ex. som är 83 i rating får 84 in game på basic. Dessutom spelar deras offensiv inte så mycket roll för deras rating, är inte så det fungerar. Det baseras på hur bra de är för just den positionen.

Ett annat exempel är SIF Brooks (84) och Boateng (90) båda får 94 in game rating med anchor som kemistil.

Sen är det också stor skillnad på hur de känns att spela med. Vissa är OP.

Är det säkert att tots drar igång snart? Har sparat några paket. Investeringstips för 200k?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in