2017-04-25, 17:20
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Att denna kan ge nervskador och INTE GER ETT JÄVLA RUS gör nog att jag förmodligen inte beställer denna. Till er som fortfarande köper fenta annaloger kan jag enbart tippsa om att gå till sin lokala läkare och be om smärtstillande.. Finns trådar om hur man fixat opiater av läkare..
Citera
2017-04-26, 01:49
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
Till er som fortfarande köper fenta annaloger kan jag enbart tippsa om att gå till sin lokala läkare och be om smärtstillande.. Finns trådar om hur man fixat opiater av läkare..

Precis, bättre det än att köpa den här skiten. Kasta pengarna i sjön och dessutom så är det farligt. En riktigt bra sak med flashback är att man få se vad andra tycker om olika substanser och sedan kan man bestämma sig om man ska köpa eller inte.
Citera
2017-04-26, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Precis, bättre det än att köpa den här skiten. Kasta pengarna i sjön och dessutom så är det farligt. En riktigt bra sak med flashback är att man få se vad andra tycker om olika substanser och sedan kan man bestämma sig om man ska köpa eller inte.

Rent skräp, även för de som håller på seriöst med RC´s. Att fixa riktiga opiater är ju inte särskilt svårt, speciellt via internet, men vill man ändå köra på RC´s så är denna riktig skit.
Citera
2017-04-30, 17:07
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Går även att få stå på opiater om man har beroende som subutex metadon.
Citera
2017-05-03, 22:45
Medlem
Hur är det med denna substans egentligen, är det värt att beställa hem ett par tabletter och prova? Handlar ju inte om några större summor direkt. Har någon här lyckats få något rus? Vilka doser behövs för att få ett rus om man har en del tolerans mot opiater? Är rätt sugen på att prova men osäker på om det är värt det. Har hört om folk som skadats rejält pga denna substans. Dock betyder det ju inte att alla människor skadas.
Citera
2017-05-04, 01:30
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Hur är det med denna substans egentligen, är det värt att beställa hem ett par tabletter och prova? Handlar ju inte om några större summor direkt. Har någon här lyckats få något rus? Vilka doser behövs för att få ett rus om man har en del tolerans mot opiater? Är rätt sugen på att prova men osäker på om det är värt det. Har hört om folk som skadats rejält pga denna substans. Dock betyder det ju inte att alla människor skadas.
Jag rekommenderar dig att låta bli att köpa denna. Den är skit bara att läsa här i vad som skrivs här i tråden.
Citera
2017-05-04, 12:20
Medlem
nnnfffs avatar
Det är för mig helt ofattbart hur folk fortfarande kan fråga om substansen är något att ha. Läser ni inte tråden?
Om ni är ute efter absolut noll rus, huvudvärk och potentiella nervskador så har ni hittat rätt substans.

Ett hett tips till de som funderar på att forska på substansen i framtiden: Läs tråden!
Tycker ni fortfarande att det låter som något ni vill använda efter det, så för all del, kör hårt.
Citera
2019-07-25, 23:24
Bannlyst
Den här var på förslag att klassas 2017 men jag kan inte hitta den i nån lista, vad hände här då?
https://www.folkhalsomyndigheten.se/nyheter-och-press/nyhetsarkiv/2017/juni/tretton-nya-amnen-kan-klassas-som-narkotika-eller-halsofarlig-vara/
Citera
2019-07-26, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonktillnarcissus
Den här var på förslag att klassas 2017 men jag kan inte hitta den i nån lista, vad hände här då?
https://www.folkhalsomyndigheten.se/nyheter-och-press/nyhetsarkiv/2017/juni/tretton-nya-amnen-kan-klassas-som-narkotika-eller-halsofarlig-vara/
Blev väl hälsofarlig när den ej hade narkotisk effekt skulle jag tro.
Citera
2019-07-26, 09:00
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshbach
Jag råder alla som är sugna på denna att läsadetta.
Det är alltså någon som fått omfattande nervskador efter att ha tagit u-49900.
Ähmen sluta! Haha fyfan vad jag ASGARVA när jag läste hans inlägg!
Han känner tydligen en ”white foam that is eating right thru is alveoli and bronchi”
Hahahaha Snubben har psykos. Om detta hade hänt skylle han vara på IVA
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in