Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-16, 15:37
  #25
Medlem
Lomma63s avatar
känns lite rörigt här är det u-49900 eller någon av de andra två som diskuteras här??? jag har ögonen på RCB: s 5 mg tabbs av sorten 49900. och undrar om någon har erfarenhet om denna och om administrerings förslag. jag misstänker att oralt kanske är det sämsta förslaget, hitta inte så mycket om denna produkt, börjar krossa 5mg och snortar
__________________
Senast redigerad av Lomma63 2017-01-16 kl. 16:00.
Citera
2017-01-17, 15:14
  #26
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lomma63
känns lite rörigt här är det u-49900 eller någon av de andra två som diskuteras här??? jag har ögonen på RCB: s 5 mg tabbs av sorten 49900. och undrar om någon har erfarenhet om denna och om administrerings förslag. jag misstänker att oralt kanske är det sämsta förslaget, hitta inte så mycket om denna produkt, börjar krossa 5mg och snortar

allt var bra fram till jag skulle ta ,,, hade tänkt skriva något om produkten här, som brukligt är. men orkar inte bemöda mig med att skriva mer än det var kasst köp det inte, hur tänker man i butikerna, köper de in utan att själva gjort en egen utvärdering av vad de köpt, innan det hamnar hos kunden.
besviken för jag hoppades på att hitta någon bra substans efter de ljusgula 4 mg MAF-tabbarna blir klassade i dagarna, men dessa två går inte att jämföra på kartan, skulle inte rekommendera dessa för någon , och om det nu kommer fram någon och säger något annat, kan jag bara anta att de kommer från butikens PR-avdelning där jag inköppt dessa 5mg porösa vita helt kassa pillrena i frän
Citera
2017-01-17, 15:55
  #27
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lomma63
allt var bra fram till jag skulle ta ,,, hade tänkt skriva något om produkten här, som brukligt är. men orkar inte bemöda mig med att skriva mer än det var kasst köp det inte, hur tänker man i butikerna, köper de in utan att själva gjort en egen utvärdering av vad de köpt, innan det hamnar hos kunden.
besviken för jag hoppades på att hitta någon bra substans efter de ljusgula 4 mg MAF-tabbarna blir klassade i dagarna, men dessa två går inte att jämföra på kartan, skulle inte rekommendera dessa för någon , och om det nu kommer fram någon och säger något annat, kan jag bara anta att de kommer från butikens PR-avdelning där jag inköppt dessa 5mg porösa vita helt kassa pillrena i frän

Tror inte att de som driver shopparna själva använder sina produkter (don't get high on your own supply!). Dem är egentligen företagsmän som är ute efter att tjäna så mycket pengar dem kan på drogerna som ligger i gråzonen.

Det är förmodligen labbet i Kina som har gett dem förslaget att detta skulle vara nästa stora hit, och eftersom jag gör en hel del affärer med kineser själv så vet jag att man inte ska lita på dem för fem öre. Så det är kineserna som blåser dem, och ni får ta smällen i efterhand eftersom annars går den vendor du nu handlat ifrån minus i kassan. Tror inte att RC försäljarna bryr sig ett dugg om vad du tycker egentligen, för dem handlar det endast om pengar. Men du kan ju alltid testa skicka ett mail och klaga och se vad du får för svar.

Antingen är substansen i sig verkningslös eller så verifierar rc bolaget inte sina produkter via ett oberoende labb innan försäljning vilket vore extremt dåligt av dem. Vi får invänta rapporter från folk som handlat någon annanstans innan vi dömer den som värdelös.
__________________
Senast redigerad av Zot^ 2017-01-17 kl. 16:05.
Citera
2017-01-18, 20:13
  #28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Tror inte att de som driver shopparna själva använder sina produkter (don't get high on your own supply!). Dem är egentligen företagsmän som är ute efter att tjäna så mycket pengar dem kan på drogerna som ligger i gråzonen.

Det är förmodligen labbet i Kina som har gett dem förslaget att detta skulle vara nästa stora hit, och eftersom jag gör en hel del affärer med kineser själv så vet jag att man inte ska lita på dem för fem öre. Så det är kineserna som blåser dem, och ni får ta smällen i efterhand eftersom annars går den vendor du nu handlat ifrån minus i kassan. Tror inte att RC försäljarna bryr sig ett dugg om vad du tycker egentligen, för dem handlar det endast om pengar. Men du kan ju alltid testa skicka ett mail och klaga och se vad du får för svar.

Antingen är substansen i sig verkningslös eller så verifierar rc bolaget inte sina produkter via ett oberoende labb innan försäljning vilket vore extremt dåligt av dem. Vi får invänta rapporter från folk som handlat någon annanstans innan vi dömer den som värdelös.

Man skulle ju kunna tycka att RC* läser lite om produkten.
5mg??, en dos iv ligger på kanske 15mg (normal tolerans).
Oralt så kanske 25mg är en bra tabbe.
Att göra en 5mg tabbe är ju som att blåsa kunderna. Sen ska man inte bli helt jävla körd på 1 tabbe för 20kr. Men det krävs många tabletter för att få ett rus av deras 5mg tabbar.

Köp pulvret istället.
Citera
2017-01-19, 20:26
  #29
Medlem
Dom tänker inte med oss kunders bästa som första prioritet, det kanske finns en shop just nu som jag kan erkänna verkar ha kunder i åtanke åtminstone - alla andra är 0 kundintresse och 100 pengakåthet.

Tror ni dom spolar ner några kilo av en nyköpt produkt om dom får reda på att den är inaktiv?
Nej givetvis gör dom inte det, dom vill ju göra tillbaka den summa dom lagt ut för produkten i första hand och allt efter det är ren vinst.

Och tro mig dom får in MYCKET pengar på inaktiva eller nära inpå produkter från naiva små hobbyforskare.
Citera
2017-01-20, 18:56
  #30
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
Man skulle ju kunna tycka att RC* läser lite om produkten.
5mg??, en dos iv ligger på kanske 15mg (normal tolerans).
Oralt så kanske 25mg är en bra tabbe.
Att göra en 5mg tabbe är ju som att blåsa kunderna. Sen ska man inte bli helt jävla körd på 1 tabbe för 20kr. Men det krävs många tabletter för att få ett rus av deras 5mg tabbar.

Köp pulvret istället.

Synd, var på väg att köpa denna. 8mg av MAF-tabbarna snortade ger på mig med tolerans riktigt fin effekt med kli och skön värme.
Citera
2017-02-11, 22:21
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lomma63
känns lite rörigt här är det u-49900 eller någon av de andra två som diskuteras här??? jag har ögonen på RCB: s 5 mg tabbs av sorten 49900. och undrar om någon har erfarenhet om denna och om administrerings förslag. jag misstänker att oralt kanske är det sämsta förslaget, hitta inte så mycket om denna produkt, börjar krossa 5mg och snortar

U-49900 är en totalt värdelös substans. Det hände INGENTING hur mycket jag än tog. Tillslut krossade jag 10 tabletter och snortade, vilket brände rejält i näsan, men trots att jag verkligen försökte känna av något så kände jag inte ett smack. Har ingen direkt tolerans mot opiater kan jag tillägga. Skitprodukt som inte borde saluföras för det är att blåsa folk....
Citera
2017-03-08, 22:27
  #32
Avstängd
En shop har denna igen.

"Vi har tagit in en ny batch U-49000 i väntan på bättre (starkare) fentanylanaloger."

Är den OK i pulver?
Citera
2017-03-16, 12:35
  #33
Medlem
Är det nån som testat ts u-4990 svara gärna om det är nån som testat
Citera
2017-03-18, 14:25
  #34
Medlem
nnnfffs avatar
Fullständigt värdelöst.

Att folk fortfarande frågar om det är något att ha visar antingen på bristande läsförståelse eller gammal hederlig lathet.

Om ni hade läst tråden så skulle ni vara medvetna om att ingen har gett den här substansen en positiv recension, den verkar faktiskt kunna vara ganska så skadlig.

Så, slutsats: Värdelös. Inget rus, ingen effekt.
Citera
2017-03-23, 08:21
  #35
Medlem
mephedrons avatar
Nu hade jag beställt innan jag hittade tråden...
Men anyway, det var billigt, 25 st 5 mg tab.
Alla har skrivit olika så någon kunnig får gärna skriva hur många jag behöver inta beroende på sätt (oralt, nasalt osv). Allt utom IV välkomnas.
Är opioid-van tjej. Skulle det nu vara "värdelöst" är ju inte 300 kr så mkt att ha råkat "slänga i sjön".
Men alla tips mottages med tacksamhet. Kram
Citera
2017-03-23, 13:26
  #36
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Nu hade jag beställt innan jag hittade tråden...
Men anyway, det var billigt, 25 st 5 mg tab.
Alla har skrivit olika så någon kunnig får gärna skriva hur många jag behöver inta beroende på sätt (oralt, nasalt osv). Allt utom IV välkomnas.
Är opioid-van tjej. Skulle det nu vara "värdelöst" är ju inte 300 kr så mkt att ha råkat "slänga i sjön".
Men alla tips mottages med tacksamhet. Kram
Denna gav mig inte mycket till rus, som en Voltaren på sin höjd med inslag av delirium och dissociation i höga doser samt ont i benen fick jag. Bara kört IV och rövpanna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback