2017-05-03, 21:47
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stativera
Du får klaga på BUP och dagis och orosanmälningar till Polis om du tycker att GM är en hedersknyffel. Nej han hade fiender och DB var inte den enda..

Orationellt? Efter en liter vin har jag hittills inte sett en rationell kvinna, har du?
Det var inte GM jag kommenterade utan dina tolkningar. Varför tror du att GM skulle förgripit sig på DB och inte hans far som JM inledningsvis påstod?

1 liter lär vara en flaska och snarare 70 centiliter. Jag har sett många dricka en flaska vin under en kväll och agera fullkomligt normalt.
Citera
2017-05-03, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Det var inte GM jag kommenterade utan dina tolkningar. Varför tror du att GM skulle förgripit sig på DB och inte hans far som JM inledningsvis påstod?

1 liter lär vara en flaska och snarare 70 centiliter. Jag har sett många dricka en flaska vin under en kväll och agera fullkomligt normalt.
Det var inte Göran, det var inte DBs far som gjorde DBs anus röd. Det var en dåvarande sambo till Johanna.
Citera
2017-05-03, 21:52
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tantigheter
Det var inte Göran, det var inte DBs far som gjorde DBs anus röd. Det var en dåvarande sambo till Johanna.
Det var han jag menade.
Det var väl barnets far.
Citera
2017-05-03, 21:54
Bannlyst
Citat:

Du menar att DB skrikit "jävla peddogubbe" åt pappan? Nu får du ta och lugna dig lite och läsa till en kopp te.
Citera
2017-05-03, 21:54
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Båda döttrarna intygar detta. Efter klockan 18 kunde man inte ringa till de för de var kanon. Vem orkar sidhänvisa i denna FUP?

Jag kräver inte att du ska sidhänvisa, jag litar på dig, jag har inte hunnit läsa allt, GM och AM kanske ville bort från allt helvete de upplevt med sin sjuka dotter med familjer som orsakat ett helvete i form av skandaler som kommit ut i media.

Vem skulle inte ta till flaskan för att döva detta helvete?!
Citera
2017-05-03, 21:56
Medlem
Citat:
Det var precis det jag menade.
Det var väl barnets far.
Öh?
Barnets far var inte sambo med Johanna när detta hände. Det var en annan snubbe som hon tillfälligtvis bodde ihop med.
Jag måste natta mig, men om inte någon hinner före (vi läser ju alla samma huvudprotokoll numera) så ska jag försöka belägga det i morgon. Medan vi väntar så hoppas jag att jag inte fattat fel. Men det finns ganska utförligt där någonstans.
Citera
2017-05-03, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Jag kräver inte att du ska sidhänvisa, jag litar på dig, jag har inte hunnit läsa allt, GM och AM kanske ville bort från allt helvete de upplevt med sin sjuka dotter med familjer som orsakat ett helvete i form av skandaler som kommit ut i media.

Vem skulle inte ta till flaskan för att döva detta helvete?!

Bullshit. Alla är dysfunktionella här om du inte förstått det och arvet kommer från de äldsta.
Citera
2017-05-03, 21:58
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tantigheter
Öh?
Barnets far var inte sambo med Johanna när detta hände. Det var en annan snubbe som hon tillfälligtvis bodde ihop med.
Jag måste natta mig, men om inte någon hinner före (vi läser ju alla samma huvudprotokoll numera) så ska jag försöka belägga det i morgon. Medan vi väntar så hoppas jag att jag inte fattat fel. Men det finns ganska utförligt där någonstans.
Ok, då fattade jag det fel. Läste att det var diskussioner om hur de skulle ha barnen osv.
Citera
2017-05-03, 22:01
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Du menar att DB skrikit "jävla peddogubbe" åt pappan? Nu får du ta och lugna dig lite och läsa till en kopp te.
Ehh... va?

Hon som påstått det har också sagt att hon var ute och sålde sex, försökte köpa en pistol, åkte till Katrineholm, och en hel del annat, mordnatten.

Den personen väljer du valda delar av som passar dina teorier.
Citera
2017-05-03, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ehh... va?

Hon som påstått det har också sagt att hon var ute och sålde sex, försökte köpa en pistol, åkte till Katrineholm, och en hel del annat, mordnatten.

Den personen väljer du valda delar av som passar dina teorier.

Japp. Man kan inte tro på ett ord av vad JM säger. Har du hört om försvarets upplägg?
Citera
2017-05-03, 22:05
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Japp. Man kan inte tro på ett ord av vad JM säger. Har du hört om försvarets upplägg?
Ok, välj att tro på en psykopat du, det står dig fritt. Förvänta dig dock inga bra svar på dina inlägg.
Citera
2017-05-03, 22:14
Medlem
Det sociala arvet blir tydligt i detta fall.

JM har en morsa som är minst lika brutal, känslokall och elak som dottern stundtals är.

Inte konstigt att JM:s familj är svårt sargad av drogmissbruk. Det följer som ett brev på posten av att JM haft två genomalkoholiserade föräldrar som gav JM en dålig start i livet och som sedan upprepades för hennes barn. Se mönstret.

Pengar kan knappast ha varit en drivkraft för JM om hon visar sig vara inblandad i mord och mordförsök. Hennes flyktingaffärer drog ju in alldeles oerhörda summor på kort tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in