Citat:
Ursprungligen postat av
tantigheter
Ja, där ser man! Jag har mest fäst mig vid frågan om varför den var uppe? Födelsedag eller dödsdag eller vaddå.
Men du har rätt - varför halades den inte? Jag har inte hunnit se omfrågan ställs i FUP, så tillvidare tänker jag att den fick hänga kvar eftersom mäklaren/de inte var nöjda med resultatet, så de måste göra om fotograferandet. Om det gällde flygbilden specifikt vet jag inte.
Den var hissad för att stället blev fotograferat den dagen, men fotografierna från drönaren blev inte bra, de skulle tas om.
Sedan så dracks det faktiskt en hel del, AM uppger på ett ställe att hon drack 1 flaska vitt vin, på ett annat ställe står det 1 LITER vin.......själv. GM drack Whiskey, vilket han brukade göra (tydligen), och satt kvar i vardagsrummet och troligen drack, efter det att AM hade gått upp och lagt sig.
Sedan tror jag personligen att de även drogats med något. JM var ju där ensam med sitt anhang dagen innan.....och kan mycket väl ha drogat vinflaskan och Whiskeyflaskan.....
Så det var nog en kombination av att det skulle fotograferas om, och fylla......min analys.