2017-04-30, 06:44
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Jag blev lite förvånad över hur lamt Zlatans munhugg var mot Joey Barton när de möttes i Frankrike när jag läste följande:

Jag tänkte "vad sade Zlatan på engelska? Sade han verkligen "You English second-rater!" Låter lite väl uddlöst för att vara Zlatan.

Hittade följande:

Sade verkligen Zlatan ordagrant "You English so-and-so!"? Låter väldigt uddlöst för att vara Zlatan. Skulle snarare tro på "You English fuck" eller "You English piece of shit."

Zlatan sa ju något mer efter Barton gjorde den där näs-gesten. Då han kupade handen (som för att antyda att Barton har små kulor) och hånflinande sa något. Konstigt att det inte framkommer vad han sa då.
Citera
2017-05-02, 16:07
Medlem
Stones avatar
Hur har ni mått under tiden som gått efter Zlatans skada? Jag har mått piss. Inte sett några matcher, inte brytt mig om resultaten. Uppgiven kring Man U's "förlust" mot Swansea. Misstror Man U's chanser mot ett hungrigt Celta Vigo.

Det kändes först som han dött. Sen kom hans positiva ord att han inte ger upp, nu kommer nyheter om att operationen gått bra. Det är ljuset i tunneln.
Citera
2017-05-02, 17:48
Medlem
johanjosefssons avatar
När jag såg han föll fick jag en såndär konstig känsla, ni vet en såndär "Nu är det över på riktigt"-känsla. Den största filmningen i världen hade inte kunnat framkalla en sån känsla. Jag tror det är 50/50. Han kommer nog tillbaka, men tippar att han flyttar till USA till nästa säsong (pensionärsligan!).
Citera
2017-05-02, 18:02
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Hur har ni mått under tiden som gått efter Zlatans skada? Jag har mått piss. Inte sett några matcher, inte brytt mig om resultaten. Uppgiven kring Man U's "förlust" mot Swansea. Misstror Man U's chanser mot ett hungrigt Celta Vigo.

Det kändes först som han dött. Sen kom hans positiva ord att han inte ger upp, nu kommer nyheter om att operationen gått bra. Det är ljuset i tunneln.

Att operationen gått bra säger ingenting om hur hans karriär kommer se ut framöver.
Citera
2017-05-02, 18:16
Medlem
Har det kommit några mer detaljerade uppgifter om vilken typ av knäskada det är han fått? Alltså bekräftade uppgifter från United
Citera
2017-05-02, 18:45
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Samma. Har följt Uniteds matcher hela säsongen. Kunde inte bry mig mindre om derbyt mot City eller matchen mot Swansea.
Citera
2017-05-02, 18:50
Medlem
Citat:
Samma. Har följt Uniteds matcher hela säsongen. Kunde inte bry mig mindre om derbyt mot City eller matchen mot Swansea.
Samma här. Intresset för United dog med hans skada. Lär ju vara samma för många svenskar.
Citera
2017-05-02, 19:48
Medlem
Marquesos avatar
Klart det är tråkigare att se på Uniteds matcher nu, fortsätter ändå hoppas att de kniper en CL-plats och en finalplats (och seger) i EL. Zlatan har ju varit rejält tongivande i båda dessa tävlingar och skulle man misslyckas med att nå CL glöms det lättare bort.

Samtidigt är jag sådär spänd, nyfiken på vad som kommer bli nästa steg. Sådär som förra säsongen när det stod klart att han skulle lämna PSG. Hoppfull, trots att det är osäkert om han kommer tillbaka till samma höga nivå.
Citera
2017-05-02, 20:11
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Klart det är tråkigare att se på Uniteds matcher nu, fortsätter ändå hoppas att de kniper en CL-plats och en finalplats (och seger) i EL. Zlatan har ju varit rejält tongivande i båda dessa tävlingar och skulle man misslyckas med att nå CL glöms det lättare bort.

Samtidigt är jag sådär spänd, nyfiken på vad som kommer bli nästa steg. Sådär som förra säsongen när det stod klart att han skulle lämna PSG. Hoppfull, trots att det är osäkert om han kommer tillbaka till samma höga nivå.
Han kanske går tillbaka till PSG nu när de ev. missat guldet och behöver någon som kan vinna ligan åt dem?
Citera
2017-05-02, 20:59
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Han kanske går tillbaka till PSG nu när de ev. missat guldet och behöver någon som kan vinna ligan åt dem?

Zlatan kommer nog gå till en klubb där han kan få en sjuk lön även om han underpresterar. Med andra ord så kommer han med stor sannolikhet flytta till USA eller Kina.
Citera
2017-05-02, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Zlatan kommer nog gå till en klubb där han kan få en sjuk lön även om han underpresterar. Med andra ord så kommer han med stor sannolikhet flytta till USA eller Kina.

Aldrig PSG, finns inte en chans. Han går till USA för ett sista år. Eller om United har chans på CL och/eller ligan så kanske han stannar ett halvår.
Citera
2017-05-03, 07:45
Medlem
frantiks avatar
Tänker långt utanför lådan här. Men tänk om United värvar Griezmann, kanske Zlatan går till atletico?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in