2017-05-03, 00:27
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Vem då? Du gör bort dig. Jag är koncis.

Bli lärare.l

Du vet vem. Du gör fjantar bara runt.

Märks att du är 12-13 år gammal, du sitter och pratar om lärare och skola i vart och var annat inlägg. Det är din verklighet och det kan a tufft att va tonåring.

Tips:

Sluta trolla internet och bli av med oskulden med en tjej som är villig.
2017-05-03, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRickiestRick

Märks att du är 12-13 år gammal, du sitter och pratar om lärare och skola i vart och var annat inlägg. Det är din verklighet och det kan a tufft att va tonåring.

Tips:

Jag låter ditt inlägg stå okommenterat.
2017-05-03, 00:31
Medlem
Citat:

Tips:

Den opartiska regleraren av diskussionsklimat slår till.

Inte bara väljer du att bortse från de feministiska personangreppen i tråden men tar själv till detsamma.
Du kan ta av dig masken nu.
2017-05-03, 00:33
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Jag låter ditt inlägg stå okommenterat.

Uppenbarligen inte.
2017-05-03, 00:39
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Den opartiska regleraren av diskussionsklimat slår till.

Inte bara väljer du att bortse från de feministiska personangreppen i tråden
Citat:
men tar själv till detsamma.
Du kan ta av dig masken nu.

Ja det är sant, skrev ju just precis om det här: (FB) Varför så få feminister som tar upp kampen på Flashback?

Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Nu tror jag ju iofs att du provocerar för att få känslomässiga reaktioner, men om jag leker med tanker att du inte gör just det, så hur skulle du vilja att diskussionen fördes?

Postat av mig.
Citat:
På ett civiliserat sätt bara, men det är nog för mycket begärt kanske, för vi är ju inget annat än halvsmarta apor och det kanske är så enkelt att vi inte kan bättre? Apan i oss klarar inte av detta nya anonyma samhälle där man kan säga vad som helst till eller om någon utan att få en rak höger eller värre.

Har inte föjt tråden på ett par veckor och må ha glömt bort vad det är du menar, vilka personangrepp från feminister syftar du på?
Senast redigerad av TheRickiestRick 2017-05-03 kl. 00:42.
2017-05-03, 00:51
Medlem
Citat:
Ja det är sant, skrev ju just precis om det här: (FB) Varför så få feminister som tar upp kampen på Flashback?

Postat av mig.

Ja så skrev du samtidigt som du bekvämt nog undviker att kritisera feministiska debattörer.
Du kanske är en partisk apa?

Citat:
Har inte föjt tråden på ett par veckor och må ha glömt bort vad det är du menar, vilka personangrepp från feminister syftar du på?

Du bevisar ju min poäng här, i nästan varje inlägg från feministiska debattörer i den här tråden så förekommer personangrepp. Du kan ju ögla igenom lupac's samtliga inlägg från ett par sidor tillbaks.

Edit:

Eller varför inte börja med första inlägget efter din trådstart.

Börjar det klarna varför nivån är så låg och varför det inte huserar så många feminister på forumet? Alla gör inte som du och applicerar en standard på feminister/kvinnor och en helt annan mycket striktare standard på antifeminister/män.

Inte vidare jämlikt i varje fall.
Senast redigerad av oLf 2017-05-03 kl. 00:58.
2017-05-03, 01:03
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Citat:
Ja så skrev du samtidigt som du bekvämt nog undviker att kritisera feministiska debattörer.

Du bevisar ju min poäng här, i nästan varje inlägg från feministiska debattörer i den här tråden så förekommer personangrepp. Du kan ju ögla igenom lupac's samtliga inlägg från ett par sidor tillbaks.

Vart undviker jag att kritisera feministiska debattörer? Jag har redan bett det om länk, borde vara underförstått att jag även ville ha CITAT! Istället ska jag behöva gräva igenom en massa inlägg för att få reda på vad det är du vill att jag ska uttala mig om. Var mer specifik tack.

Edit: Ja i frågan feminism VS Antifeminism så är jag definitivt en partisk apa ja.
Senast redigerad av TheRickiestRick 2017-05-03 kl. 01:08.
2017-05-03, 01:07
Medlem
Citat:
Vart undviker jag att kritisera feministiska debattörer? Jag har redan bett det om länk, borde vara underförstått att jag även ville ha CITAT! Istället ska jag behöva gräva igenom en massa inlägg för att få reda på vad det är du vill att jag ska uttala mig om. Var mer specifik tack.

Ska jag länka till samtliga feministiska debattörers inlägg?
En bättre ursäkt än så kan du nog komma på, annars kan du läsa min edit från mitt förra inlägg.

Du lurar ingen.
2017-05-03, 01:15
Medlem
Why not.

Skotittare försvann efter att jag bad honom bemöta det här inlägget efter att han gnällt på antifeministers låga nivå.

https://www.flashback.org/sp60591335

Får se hur du lyckas.
2017-05-03, 01:17
Medlem
Citat:
Ska jag länka till samtliga feministiska debattörers inlägg?
En bättre ursäkt än så kan du nog komma på, annars kan du läsa min edit från mitt förra inlägg.

Du lurar ingen.
Varför inte göra ett litet "vetenskapligt "experiment" ?

Vi tar denna tråd och du letar igenom varje inlägg från feminisitsk håll efter personpåhopp, citerar och länkar inlägget...

jag gör detsamma från antifeminisitskt håll....( jag lär du dock få hålla på längre än dig...men ändå)

så får vi se sen vem av oss som får längst mest innehållsrikt inlägg.....

deal?

jag kan ju börja med ditt:

Senast redigerad av Merapi 2017-05-03 kl. 01:19.
2017-05-03, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Varför inte göra ett litet "vettenskapligt "experiment"

Vi tar denna tråd och du letar igenom varje inlkägg från feminisitsk håll efter person påhopp citerar och länkar inlägget...

jag gör detsamma från antifeminisitskt håll....( jag lär du dock få håla på längre än dig...men ändå)

så får vi se sen vem av oss som får längst mest innehållsrikt inlkägg.....

deal?

Du får göra vad du vill, ödsla inte min tid på sånt. (glöm inte att dela dem på antalet feministiska, antifeministiska och (neutrala) debattörer för att få en rättvis bild.
2017-05-03, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi

jag kan ju börja med ditt:

Lite sen edit, om du läser mitt och TherRickestRick så förstår du att det inte är en förolämpning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in