2017-04-30, 20:26
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Jag blir helt ärligt mörkrädd för hur mycket du demoniserar invandrare. Det är ju helt sjukt!
Jag tror att det kallas för kognitiv dissonans.
Citera
2017-04-30, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raglefant
Lustigt att alla multikultikramare alltid tar Nordkorea som exempel istället för Japan. Men det beror väl på att de är efterblivna idioter utan argument.

Det handlar inte om att isolera sig, det handlar om att ha någon slags kontroll på saker.
Jag är bara så nöjd över att inte ha barn med tanke på att vi har tagit in det värsta skräpet i världen till goa sköna Sverige. Jag vill inte se påskkärringar året runt

Hoppas det går åt h-vlete fort och man kan kasta ut alla skräpmänniskor vi tagit in.

Jag tror Finland, Norge, Danmark kommer ha betydligt mer harmoniska samhällen utan NEGRER och ARABER som aldrig har fått nått samhälle att fungera...

Jag tror jag bör ansöka om Danskt medborgarskap för jag vill inte vara med i detta "godhetsrunkande" som verkar heligt för politiker....

Valet 2018 kan bli avgörande på flera sätt...
Citera
2017-04-30, 21:43
Avslutad
Lilla Rapunsel är väl en av de människorna som saknar större anläggningar för inläggning och vård av psykiskt sjuka människor... Hon hade nog mått mycket bättre på en sluten vårdavdelning där ingen ifrågasätter att hon aldrig klarat någon utbildning, aldrig varit självförsörjande.... Utan hela tiden levt på samhället. Kollar man hennes deklaration lär det bara vara bidra all the way.
Hon kommer inte överleva i ett samhälle där man har krav.
Snälla släpp till en plats på sluten avdelning till henne!!!
Det är dyrt men alternativet att ha henne ute i samhället blir dyrare
Citera
2017-04-30, 21:47
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxenon
Det handlar inte om att isolera sig, det handlar om att ha någon slags kontroll på saker.
Jag är bara så nöjd över att inte ha barn med tanke på att vi har tagit in det värsta skräpet i världen till goa sköna Sverige. Jag vill inte se påskkärringar året runt

Hoppas det går åt h-vlete fort och man kan kasta ut alla skräpmänniskor vi tagit in.

Jag tror Finland, Norge, Danmark kommer ha betydligt mer harmoniska samhällen utan NEGRER och ARABER som aldrig har fått nått samhälle att fungera...

Jag tror jag bör ansöka om Danskt medborgarskap för jag vill inte vara med i detta "godhetsrunkande" som verkar heligt för politiker....

Valet 2018 kan bli avgörande på flera sätt...
Det är nästan lika illa där kan jag meddela med egen erfarenhet utav Danmark. Mångkulturen har genomsyrat nästan hela Europa och USA, det går inte att undvika den längre.
Citera
2017-04-30, 22:05
Bannlyst
Citat:
Jag är tjej. Och jag vet mer än du tror.

Verkar inte så med tanke på hur du blandar ihop Avpixlat med nazism.
Citera
2017-04-30, 22:10
Bannlyst
Citat:
Man är ju rasist/nazist om man håller med om/läser ovanstående? Det är inte bara mitt påstående, vet flera som tycker samma sak.

Jo men det är inte era fåtal åsikter om sakers tillstånd som är intressant, utan vad verkligheten säger. En spade blir inte en lakritspipa bara för att ni i er bokklubb tycker det finns likheter.
Citera
2017-04-30, 22:11
Bannlyst
Citat:
Jag blir helt ärligt mörkrädd för hur mycket du demoniserar invandrare. Det är ju helt sjukt!

Tycker du att dagens våldtäktskultur är bra och att den ska eskalera vidare?
Citera
2017-04-30, 22:12
Bannlyst
Citat:
Fast det är ju inte alls med sanningen överrensstämmande. Ingen sk. PK vill väl förråda sitt land eller förtrycka sina medmänniskor - tvärt om!

Det är för att ni beter er som om ni vore sinnessjuka. Er världsbild är helt pervers, tvärtom mot det som är sunt. Läser man eller kan sin 1984 känner man igen hur ni är. Ni är:

regimlojala, hycklare, för andra främmande folk på bekostnad av ert eget. Ni har skapat samhället med sitt åsiktsförtryck och det är därför Flashback är unikt och författarna anonyma. Ni har fått svenskt näringsliv på er sida och större delen av befolkningen är ängslig för att inte säga saker som de får lida av. Mångkulturen krävde det totalitära.
Citera
2017-04-30, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
Det är nästan lika illa där kan jag meddela med egen erfarenhet utav Danmark. Mångkulturen har genomsyrat nästan hela Europa och USA, det går inte att undvika den längre.

Och Kanada, men inte Australien, landet med sol, surfande och hudcancer men som snart tronar som nummer ett ekonomiskt och nationellt. Där var Sverige på 60-talets slut för att aldrig komma igen
Citera
2017-04-30, 22:33
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Och Kanada, men inte Australien, landet med sol, surfande och hudcancer men som snart tronar som nummer ett ekonomiskt och nationellt. Där var Sverige på 60-talets slut för att aldrig komma igen
Det är sant Australien är vitt som snön fortfarande och trevligt med sina Marijuanarökande hippies, surfare och fina bönder, jag hade kunnat tänka mig att flytta dit om det inte vore så att mitt rättspatos säger åt mig att stanna.

Vi Svenskar kommer ta oss ur denna hemska tid som ännu starkare, ge aldrig upp! Anledningen varför vi inte tidigare har utplånat alla andra folk beror på våran empati, vi är intelligensmässigt & fysiskt överlägsna smutsen glöm inte det.

Hell Seger!
Citera
2017-04-30, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
Det är sant Australien är vitt som snön fortfarande och trevligt med sina Marijuanarökande hippies, surfare och fina bönder, jag hade kunnat tänka mig att flytta dit om det inte vore så att mitt rättspatos säger åt mig att stanna.

Vi Svenskar kommer ta oss ur denna hemska tid som ännu starkare, ge aldrig upp! Anledningen varför vi inte tidigare har utplånat alla andra folk beror på våran empati, vi är intelligensmässigt & fysiskt överlägsna smutsen glöm inte det.

Hell Seger!

Nej. De har en bra släng av svartmuskiga asiater och en del problem med dessa. Men det är långt från Malmö i skala.
Citera
2017-05-01, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Nä men konstigt då - eftersom du är just en svartmuskig invällare själv, så ser du självfallet inga problem med att vita människor i Sverige blir i minoritet för att sakta utrotas utav orcher och tredjevärldenpatrask.

Jag är en äkta vit Svensk sedan många generationer, och jag kan nog med fog påstå att Sverige inte förändrats särskilt mycket de senaste 50 åren, trots att vi har haft mycket invandring och flyktingströmmar.
Att svenskar skulle bli en minoritet och utrotas på grund av invandring är något som extrempartier och paranoida dumskallar påstår utan att visa några faktiska siffror.
Det skulle om så vore kräva en invandring i storleksordningen 8-9 miljoner.
2014 tog Sverige emot 126 966 personer (varav 15 194 var återvändande svenskfödda).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in