2017-04-30, 13:47
Medlem
Raglefants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeutronStar
Ett land som isolerar sig som Nordkorea överlever inte i längden.

Lustigt att alla multikultikramare alltid tar Nordkorea som exempel istället för Japan. Men det beror väl på att de är efterblivna idioter utan argument.
Citera
2017-04-30, 13:49
Medlem
MajorNybergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Jo jag har sett och hört det många ggr förr från 90-20 talister. Dom saknar helt grund och påläsning på fakta om det dom argumenterar för. Och liksom viftar bort och vill inte se sanningen före

Ja det är skrämmande folk att dom får rösta med så naiv, opåläst och åsiktsplagierade budskap samt ogrundade påståenden som dom tar från luften utan fakta för att dom tycker så men inte för att det är bra så i ett större perspektiv eller ens lokalt

Är 90-20talist själv, är nästan så man skäms över det. Men det kunde ju ha vart värre, man kunde ju ha vart född på 2000 talet!
Slapp i alla fall den brutala indoktrinering som försiggår nu på landets skolor, knappt att de försöker vara diskreta med det längre.
Senast redigerad av MajorNyberg 2017-04-30 kl. 13:52.
Citera
2017-04-30, 14:04
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorNyberg
Är 90-20talist själv, är nästan så man skäms över det. Men det kunde ju ha vart värre, man kunde ju ha vart född på 2000 talet!
Slapp i alla fall den brutala indoktrinering som försiggår nu på landets skolor, knappt att de försöker vara diskreta med det längre.

Vad bra, jo kan tänka mig att ni skäms... hur många av er i samma ålder slukar allt med hull och hår och liksom accepterar vad som helst ... tror knappt att dom vet att vi bor i en demokrati som statsskick och styre

edit:
Härligt att det finns hopp då på den yngre generationen . Så som har en egen vilja, förstånd och förnuft att inte följa med en otrygg manipulativ och falsk rörelse och ström bara för ev grupptrycket skull och pga av rationalitet och för nationalitet och nationalitetens skull
Senast redigerad av maxorr 2017-04-30 kl. 14:11.
Citera
2017-04-30, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Snudd på, utseendemässigt. Har däremot ingen "blond hjärna".
Jag är inte öppet politiskt engagerad, men följer mer än gärna debatter på sociala medier och debatterar friskt.
Men ändå har du aldrig hört talas om Peter Springare, eller afghanen i Arboga-fallet. Har du hört talas om Google?
Citera
2017-04-30, 14:59
Medlem
DerTotenkopfs avatar
Vi skulle vara väsentligt närmare ett nordiskt Utopia med medborgarlön, högteknologi, fred, harmoni & välmående.

Detta förutsatt att vi rensat upp bland politikerna också.
Citera
2017-04-30, 15:06
Medlem
MajorNybergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Vad bra, jo kan tänka mig att ni skäms... hur många av er i samma ålder slukar allt med hull och hår och liksom accepterar vad som helst ... tror knappt att dom vet att vi bor i en demokrati som statsskick och styre

edit:
Härligt att det finns hopp då på den yngre generationen . Så som har en egen vilja, förstånd och förnuft att inte följa med en otrygg manipulativ och falsk rörelse och ström bara för ev grupptrycket skull och pga av rationalitet och för nationalitet och nationalitetens skull

Majoriteten med folk som jag har pratat med runt min ålder är kritiska till invandringen. Och i min bekantskap så är nästan alla det, och de få som inte var det för några år sedan har ändrat sig i dagsläge, även de som tyckte att SD var ett Naziparti.

Men generellt så skulle jag säga att majoriteten saknar kunskap och/eller bryr sig inte, och att den kritiska sidan är större än PK-sidan men vågar inte säga något. Alltså precis som i resten av Sverige.
Min uppskattning är 10-15% PK, och en 20-30% anti-PK.

Så helt körd är inte våran generation, eller Sverige för den delen.

Ursäktar för OT.
Citera
2017-04-30, 15:50
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag känner inte igen din beskrivning alls.
Är du ett litet nättroll? Eller döv-blind?
Detta stämmer. jag undviker nymera väldigt många platser (och tidpunkter) i Stockholm och Malmö. Tyvärr, tyvärr håller vårt fina land på att förstöras.
Citera
2017-04-30, 16:15
Medlem
gundesvansomindians avatar
Brukar ibland titta på Dom kallar oss mods och drömma mig tillbaka till glada 60-talet. Underbara bilder på Stockholm, rekommenderas starkt.

https://www.youtube.com/watch?v=3-6T7zHrDKQ
Citera
2017-04-30, 16:48
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Och jag tror inte att hon trollar, har stött på och sett massor med folk som resonerar precis som hon gör, och de flesta verkar också vara unga tjejer i 15-25 års åldern.

Så är det. Precis samma målgrupp som faller offer först och mest för rådande invandringspolitik. Överfallsvåldtäkter, gruppvåldtäkter, massofredanden, tafsande, "svennehora" hit och "svenneluder" dit, konstanta sexuella övergrepp i skolor, på badhus och på festivaler. Dessa tjejer vill bara ha mer och mer av samma skit. De är fullkomligt sjuka i huvudet.

Ska bli intressant att se hur de röstar 2018.

Jag har mina föraningar.
Citera
2017-04-30, 16:58
Medlem
MajorNybergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Så är det. Precis samma målgrupp som faller offer först och mest för rådande invandringspolitik. Överfallsvåldtäkter, gruppvåldtäkter, massofredanden, tafsande, "svennehora" hit och "svenneluder" dit, konstanta sexuella övergrepp i skolor, på badhus och på festivaler. Dessa tjejer vill bara ha mer och mer av samma skit. De är fullkomligt sjuka i huvudet.

Ska bli intressant att se hur de röstar 2018.

Jag har mina föraningar.

Jo och så har vi det intressanta fenomenet som sker ibland, där PK-tjejer som har blivit utsatta för något av det ovannämnda blir ännu rabiatare och "anti-rasistiska" och till och med tar förövaren i försvar. Typiskt kultbeteende.

Människan är ett stort jävla mysterium..
Citera
2017-04-30, 17:14
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Lillarapunzel är en idiot , som inte kan skilja operation på market garden och operation barbarossa , ännu mindre förstår vad som är nazism, kommunism eller Sverige vänner.

Nazism och kommunism är samma sak i prinpicpe, båda hata kapitalismen. Karl Marx och Adolf Hitler har samma tankegods, Karl Marx var en sönder alkoholiserade dåre och Adolf Hitler lyckades till en början.

Men Sverige var ett bättre innan vårt land blev besudla av en massa Araber och negrer
Hur kan man jämföra Der Führer med Juden Karl Marx.
Citera
2017-04-30, 17:24
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Jo och så har vi det intressanta fenomenet som sker ibland, där PK-tjejer som har blivit utsatta för något av det ovannämnda blir ännu rabiatare och "anti-rasistiska" och till och med tar förövaren i försvar. Typiskt kultbeteende.

Människan är ett stort jävla mysterium..

Det är väl just det fenomenet vi bevittnar i Sverige och Europa just nu. Ju mer invandrarrelaterat sexualvåld som drabbar västerländska kvinnor, ju mer extrema blir de i sitt invandringsvurmande. De ligger t.o.m. runt frivilligt med ockupanterna. Jag har på senare tid sett otaliga exempel på unga svenska kvinnor som dejtar och ligger runt med nyanlända ockupanter som de är tvungna att snacka engelska med. Så sent som idag såg jag två blondiner (helt ordinära svenska blondiner) som var på dubbeldejt med två gangster-afrikaner. Snackade engelska med varandra och hånglade mitt framför mig på golvet. Jag klarar snart inte av att se skiten längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in