2017-04-30, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Haha ja, vem är inte det på dem statsen.
Själv då?
Alltid kul när folk skriver av sig som en det vore en dagbo

Han ville dela med sig av sitt resultat. Det är väl kul o veta hur det går för andra kanske? Om jag är avundsjuk? Nej då, ville bara kommentera ditt inlägg. Du kändes lite bitter ha en trevlig natt!
Citera
2017-04-30, 04:33
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
lirat 8 matcher i samarbetssäsonger idag..fan så mycket roligare och inte samma buggade skit

Tänk dig ett FUT co-op med samma gameplay som det är i samarbetssäsong.
Citera
2017-04-30, 09:15
Medlem
Shanklygatess avatar
Alltså hur fan kan man va så jävla ojämn? Börjar fredagen med 9-2 och spelet fungerade bra och flöt på fint. Sen igår kväll och nu på morgonen fungerar ingenting och har nu 10 segrar med 21 matcher kvar. Mina backar ger bort mål, missar givna mål som man sätter varje gång annars, känns som man träffar virket ett antal gånger varje match. Tur de är röd dag imorgon så man kan nöta på ikväll och i natt. Så jävla surt när man började så bra, men som formen är nu får man försöka gneta sig till 18 segrar.
Citera
2017-04-30, 10:30
Medlem
sonofnatures avatar
Vad händer med appen på datorn. funkar ju inte å skicka spelare till transfer från klubben.

eller spelare från klubben till laget.

vart flera timmar nu error
Citera
2017-04-30, 12:01
Medlem
Vilken anfallare skulle ni föredragit Martial 86 eller Lukaku 89?

https://www.futbin.com/17/squad/3503529
Citera
2017-04-30, 12:48
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Vad händer med appen på datorn. funkar ju inte å skicka spelare till transfer från klubben.

eller spelare från klubben till laget.

vart flera timmar nu error

Frustrerande när spelare ska inhandlas. Frågan är om WL förlängs pga detta? Vore gött då jag bara hunnit köra 8 matcher.
Citera
2017-04-30, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarlbroMan
Vilken anfallare skulle ni föredragit Martial 86 eller Lukaku 89?

https://www.futbin.com/17/squad/3503529

Även om jag gillar Martial och har han själv som vänstermittfältare så skulle jag ta Lukaku, styrkan väger mer till Lukakus fördel i en anfallarposition. Martial är absolut inte svag men ingenting jämfört med Lukaku (enligt mina erfaranheter)

Kul att vi har ganska lika lag, I like it!
Citera
2017-04-30, 14:23
Medlem
Jag försöker så jävla hårt att inte gnälla, jag sitter bara och tar emot all jävla skit fut champions ger och kokar, igår hade jag 12-0, idag har jag inte ens ett skott på mål, ALLTSÅ VA?! Vad har förändrats sen igår?

Jag skulle aldrig gnälla om jag blev besegrad om det var rättvist, men herregud, till och med min flickvän häpnar över saker som händer mig ingame
Citera
2017-04-30, 14:28
Medlem
Tror ni priserna kommer sjunka ännu mer inför TOTS? Är det värt att sälja sitt lag nu och sedan köpa vid en nästa eventuella krasch?
Citera
2017-04-30, 14:59
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rdinho
Jag försöker så jävla hårt att inte gnälla, jag sitter bara och tar emot all jävla skit fut champions ger och kokar, igår hade jag 12-0, idag har jag inte ens ett skott på mål, ALLTSÅ VA?! Vad har förändrats sen igår?

Jag skulle aldrig gnälla om jag blev besegrad om det var rättvist, men herregud, till och med min flickvän häpnar över saker som händer mig ingame

Ditt lag på FIFA kommer alltid ha olika form . Hur det funkar å när det ej funkar vet jag ej.

Ena stunden så arbetar ditt lag för varandra å kämpar. E på alerten om man säger så. Andra gånger e dom bakfulla eller något.

Vi som spelare kan ej sköta detta.
Vet ej varför spelet e uppbyggt så.
Men tror det har med att även nybörjare ska kunna vinna matcher .

Ju mer nybörjare som vinner ju mer FIFA spelare i längden.
Alla ska ha en chans typ.

Därför många som ej har en chans nästan alltid får ett mål på slutet.
Dom kan ha 0 i skott hela matchen. Sen på något jävla vänster så lägger de mål.

Du får bara acceptera , men förstår din ilska .
Citera
2017-04-30, 15:01
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rdinho

Det är höga berg och djupa dalar, men jag känner inte alls igen mig i det folk gnäller om. Som att det är nån slags random ifall ni spelar som gudar eller som nybörjare. Sen tror jag det mentala påverkar mycket också - är man inne i en losing streak spelar de flesta bara sämre och sämre, så bättre att avbryta och pröva igen senare.

-------

På tal om höga berg och djupa dalar - först förlora med 4-3 efter att jag fått straff i 90e - sikta på krysset, Neymar skjuter mitt i mål rakt på målvakten som står kvar. Ridå.

För att matchen efter ställas mot Ronaldo, Bale, Suarez, Ruud Gullit (ej lån) med mera - han kör skill moves jag inte ens kan namnet på och skapar chans efter chans - jag sätter 1-0 på kontring i 15e minuten, han disconnectar. Tack för det

----------------

Enligt konsolen har jag sålt alla mina Adrian Ramos Birthday för 25k. Har relistat honom i flera veckor utan att sälja en enda. Något är rejält bugg i transfer tänker jag. Får se när de löst det.
Citera
2017-04-30, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alvaries
Tror ni priserna kommer sjunka ännu mer inför TOTS? Är det värt att sälja sitt lag nu och sedan köpa vid en nästa eventuella krasch?

Funderar på samma sak men vet inte hur jag skall göra. Det borde ju komma en crash till vid TOTS skulle jag tro. Vet inte om jag skall sälja nu eller nästa vecka, eller veckan därpå? När TOTKS kom så gick mitt ena lag från 3.8m till 2.2 på en vecka. Nu uppe 2.6m igen och hoppas de kan stiga lite till.... men vet inte hur länge jag vågar vänta. Funderat att lägga ut alla dyrare spelare i mina två lag till överpriser tills vidare o hoppas de säljer. Så får jag se hur jag gör framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in