2017-04-29, 22:03
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jag är inte feminist.

Ok, jag har fått för mig det.
2017-04-29, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Ok, jag har fått för mig det.

Det är ok, det misstaget gör de flesta.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-04-29 kl. 22:09.
2017-04-29, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Det skulle öka din trovärdighet om du någon endaste gång kritiserade feminister i forumet när de (enligt mig mer frekvent än andra sidan) sjunker till personpåhopp och förolämpningar generellt.

Jag har nämligen aldrig sett någon av forumets manliga feminister göra det.
Vilka av er antifeminstiska debattörer sa emot Gertrud efter hens inlägg mot mig som i princip bara bestod av personpåhopp uppradade efter varandra?

Vilka antifeminsiter har gått emot babianen i hans tirader kring hur mycket kvinnor älskar att våldtas/ kränkas och förnedras ex?

Vilka antifeminsiter går emot trådar av sorten: Kvinnor är horor? som vi har haft ett litet nätt gäng av så länge jag varit här.
2017-04-29, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Vilka av er antifeminstiska debattörer sa emot Gertrud efter hens inlägg mot mig som i princip bara bestod av personpåhopp uppradade efter varandra?

Vilka antifeminsiter har gått emot babianen i hans tirader kring hur mycket kvinnor älskar att våldtas/ kränkas och förnedras ex?

Vilka antifeminsiter går emot trådar av sorten: Kvinnor är horor? som vi har haft ett litet nätt gäng av så länge jag varit här.

De ser bara det de vill se. Enkel psykologi.
2017-04-29, 22:12
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:

Samma antifeminister som bölar över att nivån är så låg att de inte orkar debattera.

Är inte det självklart?
2017-04-29, 22:12
Medlem
Citat:
Men OM jag vid sällsynt tillfälle har använt denna form av retorik så måste det ha varit riktat mot den lilla gruppen anitfeminsiter som jag konstant debaterar mot på detta forum eftersom ja!......
dessa har jag bildad mig en uppfattning om.....och nej den är inte speciellt positiv kring deras IQ nej.

Det är detta vi talar om, och det är inte sällsynt tvärtom.

Du borde ju inte ha några problem egentligen att finta bort så ointelligenta människor som oss när du far med osanningar, ändå misslyckas du.
2017-04-29, 22:13
Medlem
Citat:
Ser väldigt sällan antifeminister reagera på andra antifeministers grodor och personpåhopp.

Vet att jag har sagt emot Merapi ett par gånger. Micro ett antal gånger. Och den där statisten tycker jag mest är full av trams.

Merapi tycker jag dock oftast är väldigt vettig.

Det kan vara så enkelt att (om jag utgår från mig själv) den antifeministiska sidan ser sig själva som individer och inte en del av en grupp. Jag ansvarar för mitt, så ansvarar du för ditt. Låter det som en bra deal?
2017-04-29, 22:14
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
De ser bara det de vill se. Enkel psykologi.
Hela denna tråd är ett bevis på vem som ser vad.
2017-04-29, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Hela denna tråd är ett bevis på vem som ser vad.

Ta en titt på forumet som helhet istället.

Det består i princip bara av kvinnohat. Sen gnäller ni om personangrepp. Jävla dagisfasoner.
2017-04-29, 22:18
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Det kan vara så enkelt att (om jag utgår från mig själv) den antifeministiska sidan ser sig själva som individer och inte en del av en grupp. Jag ansvarar för mitt, så ansvarar du för ditt. Låter det som en bra deal?

Ändå så kan vissa av er fylla hela trådar enbart med ryggdunkningar.
2017-04-29, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Och här kommer l'arrière des Merapi

Jag har aldrig önskat livet ur någon. Merapis inlägg och kompetens är upp till var och en att bedömma. Likaså hennes IQ

Och min googlade franska

"Skulle jag vara tillsammans med dig, neverhesitate eller varmare skulle jag hellre skjuta mig i huvudet än diskutera. Jag har fått mer förståelse för män som i relationer backar undan, håller med på ytan men totalt saknar respekt för kvinnor."

du önskar livet av dig själv med andra ord.

Dessutom kul kommentar från någon som sitte roch tjatar om "fäktning" med "blanka vapen" och
oj vad folk måste tåla ananrs ska de ju inte ha rätt få ett jobb etc.
2017-04-29, 22:19
Medlem
Citat:
Ändå så kan vissa av er fylla hela trådar enbart med ryggdunkningar.

Ge gärna exempel, eller försöker du slingra dig nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in