Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-29, 22:21
  #1033
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Ändå så kan vissa av er fylla hela trådar enbart med ryggdunkningar.

När en användare skapar en tråd som vill diskutera feministers åsikter om något fylls den alltid på av antifeminister som skriver i feministers ställe om vad de tycker om saken.
Andra antifeminister ser sedan detta som sanning och fakta.
__________________
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-04-29 kl. 22:23.
2017-04-29, 22:23
  #1034
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
När en användare skapar en tråd som vill diskutera feministers åsikter om något fylls den alltid på av antifeminister som skriver i feministers ställe om vad de tycker.

Tyckte du att det här var ditt "space"?
Ville du ha en tråd där du kunde få säga vad du ville helt utan kritik?

Ja då är det här fel forum för dig och kan få stå som en av anledningarna att det huserar så få feminister här.
2017-04-29, 22:24
  #1035
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Ge gärna exempel, eller försöker du slingra dig nu?

T.ex. så fort han Wordwarrior skapar en tråd så brukar det fyllas upp av idel ryggdunkningar.

Så vissa av antifeministerna känner nog absolut att de tillhör en grupp. Medan andra är tydliga med att de inte tillhör någon särskild ideologi utan att de enbart är sina egna.
2017-04-29, 22:25
  #1036
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
"Skulle jag vara tillsammans med dig, neverhesitate eller varmare skulle jag hellre skjuta mig i huvudet än diskutera. Jag har fått mer förståelse för män som i relationer backar undan, håller med på ytan men totalt saknar respekt för kvinnor."

du önskar livet av dig själv med andra ord.

Dessutom kul kommentar från någon som sitte roch tjatar om "fäktning" med "blanka vapen" och
oj vad folk måste tåla ananrs ska de ju inte ha rätt få ett jobb etc.

Det blir snyggare om du trycker på QUOTEknappen. Men i alla fall, du är lite osammanhängande nu. Vad vill du ha sagt utom att din oförmåga är mitt fel?
2017-04-29, 22:26
  #1037
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Tyckte du att det här var ditt "space"?
Ville du ha en tråd där du kunde få säga vad du ville helt utan kritik?

Ja då är det här fel forum för dig och kan få stå som en av anledningarna att det huserar så få feminister här.

Nej du förstår inte vad jag menade med det jag skrev.
Vad jag menade var att antifeminister skriver i stället för feminister det de tror att feminister tycker och tänker.

Exempel:

-Vilken sorts glass gillar ni feminister?

-Feminister gillar att suga på negerkukar.

-Jaa det gör dem. Fy fan vilka äckel! jag hatar feminister. Dom borde dö allihopa.
__________________
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-04-29 kl. 22:31.
2017-04-29, 22:26
  #1038
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
T.ex. så fort han Wordwarrior skapar en tråd så brukar det fyllas upp av idel ryggdunkningar.

Så vissa av antifeministerna känner nog absolut att de tillhör en grupp. Medan andra är tydliga med att de inte tillhör någon särskild ideologi utan att de enbart är sina egna.

Ok, det ligger säkert sanning i det precis som det ligger sanning i att en del av feministerna (de få som finns här) gör precis samma sak. Även där hörs ingen kritik från dig.
2017-04-29, 22:27
  #1039
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
T.ex. så fort han Wordwarrior skapar en tråd så brukar det fyllas upp av idel ryggdunkningar.

Så vissa av antifeministerna känner nog absolut att de tillhör en grupp. Medan andra är tydliga med att de inte tillhör någon särskild ideologi utan att de enbart är sina egna.
Män står alltid på egna ben. Även om någon håller med mig ibland så innebär det aldrig att han valt 'sida'. Det här är en jätteskillnad mellan män och kvinnor
2017-04-29, 22:28
  #1040
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Det är detta vi talar om, och det är inte sällsynt tvärtom.

Du borde ju inte ha några problem egentligen att finta bort så ointelligenta människor som oss när du far med osanningar, ändå misslyckas du.

jag far i regel inte med osanningar, det mesta av vad jag skriver på detta forum som rör påståenden , fakta ex. har jag på fötterna kring.

och ja, jag kan i regel gå emot bort de flesta av antifeminsitiska påståenden på detta forum, behövs inte "fintas" överhuvudtaget, för detta är lätt.

Det som däremot inte går är att svara på skit av ex Gertruds sort eller Celenos...där dör liksom all debatt ut.
2017-04-29, 22:28
  #1041
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ta en titt på forumet som helhet istället.

Det består i princip bara av kvinnohat. Sen gnäller ni om personangrepp. Jävla dagisfasoner.
Vem gnäller?

Att påpeka att debattmotståndarna är minst lika illa, i en tråd som lipar om att bara ena sidan håller låg nivå, är inte att gnälla. Det är att avslöja dålig självinsikt.

Jag möts av personangrepp hela tiden, men har aldrig skrivit något kvinnohat. Möjligtvis uppenbart ironiskt sådant.

Jag är enligt många här värst, men ingen har någonsin gett exempel på kvinnohat, bara att jag är dryg.

Så det är knappast kvinnohatare som gör feminister förbannade. Nej, kvinnohatare är antagligen ganska enkla att argumentera mot.

Svårare med mig.
2017-04-29, 22:30
  #1042
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Nej du förstår inte vad jag menade med det jag skrev.
Vad jag menade var att antifeminister skriver i stället för feminister det de tror att feminister tycker och tänker.

Istället för? Feminister får väl skriva bäst de vill.
2017-04-29, 22:31
  #1043
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
jag far i regel inte med osanningar, det mesta av vad jag skriver på detta forum som rör påståenden , fakta ex. har jag på fötterna kring.

och ja, jag kan i regel gå emot bort de flesta av antifeminsitiska påståenden på detta forum, behövs inte "fintas" överhuvudtaget, för detta är lätt.

Det som däremot inte går är att svara på skit av ex Gertruds sort eller Celenos...där dör liksom all debatt ut.


Såklart att du blir svanslös när man bevisar att du inget har på fötterna.

Vi kanske ska avsluta denna tråd med att allt är Gertruds fel? Du har ju kört det i nästan varenda i lägg nu
2017-04-29, 22:32
  #1044
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
jag far i regel inte med osanningar, det mesta av vad jag skriver på detta forum som rör påståenden , fakta ex. har jag på fötterna kring.
Lustigt. Förutom historia, statistik, ekonomi etc.
Citat:
och ja, jag kan i regel gå emot bort de flesta av antifeminsitiska påståenden på detta forum, behövs inte "fintas" överhuvudtaget, för detta är lätt.

Det som däremot inte går är att svara på skit av ex Gertruds sort eller Celenos...där dör liksom all debatt ut.
Det är inte lätt att finta bort mig, det har du rätt i.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback