Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-29, 08:03
  #3085
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
Vill bara säga att jag har fått så många meddelande här på Flashback från folk som försöker att utge sig för att vara reseller för rapid iptv. KÖP INTE! De ger er ett så kallat "testkonto" som inte ens kommer från rapid och säljer konto för dyrare. Finns kanaler på ebay för 10 dollar, bara skit. Laggar och fryser. Den ni ska prata med är "Cuvillier" på Skype. Ingen annan! Då vet ni att ni får RAPID!

många här i tråden säger att de laggar på rapid jag har rapid. Laggar en gång, har kört rapid i 3 månader. Ni bör titta över om de verkligen är rapid ni använder.
Vad är det för snack! Du kan inte dra alla över en kant! Och jämnför inte med Cuvillier! Flera ggr har jag fått hjälpa hans kunder för att de inte fått support från honom... likaså som nämnts här i tråden så säljer han för geniptv också, vilka har mycket generösare marginaler för större aktörer såsom cuvillier. Men om tjänsten är sämre vill jag låta vara osagt. Endast testat och då var det lagg för mig iaf. Du borde inte uttala dig Perelk om du inte vet vad du pratar om!
2017-04-29, 08:22
  #3086
Medlem
Har funderat på att skaffa Iptv.
Vilken leverantör ska man välja?
Jag betalar hellre en slant extra och allt fungerar bra,bra support osv än ta någon billig som strular.
Är lite inne på Iptv King.
2017-04-29, 08:26
  #3087
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snoddas10
Har funderat på att skaffa Iptv.
Vilken leverantör ska man välja?
Jag betalar hellre en slant extra och allt fungerar bra,bra support osv än ta någon billig som strular.
Viasat och c more🤣
2017-04-29, 08:33
  #3088
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phillefresh
Viasat och c more🤣

Jo,det förstår jag åxå,men hade inte riktigt de leverantörerna i åtanke nu då
2017-04-29, 08:44
  #3089
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snoddas10
Jo,det förstår jag åxå,men hade inte riktigt de leverantörerna i åtanke nu då
Aha ok annars har jag hört att de har bra telefon support och hela kittet för en liten slant 😄Hehe
2017-04-29, 09:52
  #3090
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av willyspluskund
köpte 12 månader av cuvillier, men först aktiveras bara 6 mån av 12, sen måste han aktiverade dom kommande 6 månaderna när dom första 6 gått ut, frågan är ju nu om han kommer göra det då han gått över till geniptv ?
Han är fortfarande kvar på Rapid så det kommer han säkert att göra, men känns som ett jätte konstigt och helt oseriöst sätt att göra så. Har du betalt för 12 mån så ska du få 12 mån inget annat.
2017-04-29, 10:31
  #3091
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Jag tog en månad på rapid tv av användaren "Cuvillier" och det är riktigt grymt, minus är dock att det var sjukt rörigt att beställa, var tvungen att skicka screenshot på mitt PayPalkonto osv...hoppas det inte är så när jag ska förnya det nästa månad.

Ett annat minus är att medan CBS kör på som vanligt så pausar dom streamen på natten och kör CBS ACtion där. Hade jag velat se The Big bang theory så hade det inte gått pga det. Kan iaf se Criminal MInds för det går svensk tid 06:00.
Det är inte nån speciell tid utan US/CAN streams växlar ganska friskt mellan olika källor och inte ovanligt att det är helt andra kanaler med och i andra fall till andra stationer i nätverket och i USA är varje station olika och inte samma program medans dom kör samma program under ett par timmar per dygn men det har inte Rapid fattat.
2017-04-29, 12:41
  #3092
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
Skulle aldrig köpa någonting av dig som du kommit över billigt och säljer det för dyrare, Kanske är du som sålt till de som skrivit här i tråden att *rapid* laggar ? Tanken slog mig rätt fort...

btw, Köp inte av Phillefresh!

Köp av Cuvillier, då får ni iaf från rapid
Nä du behöver inte köpa. Men du behöver inte ljuga ihopa nån historia och sprida ut den här. Fortsätt du köpa av Cuvillier så har du ju 50% chans att få Rapid, än så länge iaf. Ja tanken har nog slagit dig rätt hårt...
2017-04-29, 14:32
  #3093
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phillefresh
Nä du behöver inte köpa. Men du behöver inte ljuga ihopa nån historia och sprida ut den här. Fortsätt du köpa av Cuvillier så har du ju 50% chans att få Rapid, än så länge iaf. Ja tanken har nog slagit dig rätt hårt...


Kan säga såhär.. Fick en Trial som var rapid av cuvillier. När jag nu köpte för några månader tv av cuvillier så fick jag Gen iptv. Ska se vad han säger om detta!
2017-04-29, 14:51
  #3094
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanadu80
Kan säga såhär.. Fick en Trial som var rapid av cuvillier. När jag nu köpte för några månader tv av cuvillier så fick jag Gen iptv. Ska se vad han säger om detta!
Skulle inte acceptera det.
Kräv att få Rapid eller pengarna tillbaka.
2017-04-29, 14:58
  #3095
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanadu80
Kan säga såhär.. Fick en Trial som var rapid av cuvillier. När jag nu köpte för några månader tv av cuvillier så fick jag Gen iptv. Ska se vad han säger om detta!
Du ska INTE betala lika mycket om du får GENIPTV. Hur många månader handlar det om?
2017-04-29, 15:39
  #3096
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreddyK666
Skulle inte acceptera det.
Kräv att få Rapid eller pengarna tillbaka.

Citat:
Ursprungligen postat av Phillefresh
Du ska INTE betala lika mycket om du får GENIPTV. Hur många månader handlar det om?


Handlar om tre månader. Grejen är att jag inte är så intresserad av andra kanaler än dem svenska. arab kanalerna och annat skit behövs inte. Sen orka tjafa om 50 spänn.

Han menar att han bytt provider dvs till GENIPTV. Orka bry sig egentligen, han kommer säkert få massa skit på forumet när det uppdagas att han bytt. Saknar alla porrkanaler dock.

Om tre månader byter jag reseller bara.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback