2017-04-27, 22:46
Medlem
Kar--i--Gnagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tech_85
Camdserver nere för mig, någon annan? Kommer inte in på någon kanal, har väl hänt att någon kanal legat nere tillfälligt... men att allt är dött tillhör inte vanligheterna!

Fungerar utmärkt för mig och har gjort hela kvällen.
2017-04-27, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tech_85
Camdserver nere för mig, någon annan? Kommer inte in på någon kanal, har väl hänt att någon kanal legat nere tillfälligt... men att allt är dött tillhör inte vanligheterna!

Vad har du för DNS? testa med client-proiptv.com
2017-04-28, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timtimtim1
Vad har du för DNS? testa med client-proiptv.com
Yes, det är den jag använder mig av. Låg nere från strax efter 20 tiden och var nere någon/några timmar.
Testade nu och ser NHL-hockeyn utan problem, och alla kanaler ser ut att fungera.
2017-04-28, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neco182
Så här såg min url ut (den har fungerat i flera veckor fram tills idag).

http://clientportal.link:8080/get.php?username=user&password=**********&type=m3u _plus&output=ts

så här ser den nya ut som jag fick:

http://portal.geniptv.com:25461/get...e&password=***********&type=m3u_plus&output= ts
Ja du har fått geniptv. Vet inte skillnaden mellan Rapid och geni, men om du har köpt Rapid så känns det shady om du får nån annan leverantör... såvida det inte är same same som Rapid och iptvking dvs...
2017-04-28, 07:40
Medlem
neco182s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phillefresh
Ja du har fått geniptv. Vet inte skillnaden mellan Rapid och geni, men om du har köpt Rapid så känns det shady om du får nån annan leverantör... såvida det inte är same same som Rapid och iptvking dvs...

Min reseller är antagligen rapids största/kända och han skrev att han kommer sluta sälja för rapid och vi skulle alla snart få veta varför. Låter som att rapid är på gång att stängas ner?
2017-04-28, 07:58
Medlem
Rapid som egen leverantör kan man säga inte finns längre utan består bara av ett nätverk av säljare numera.
Vet att en del säljare gått vidare till andra pga mycket problem och lite information från deras sida.
Kunder som klagar hela tiden och vill ha tillbaka sina pengar osv.
Det är antagligen anledningen till att även han väljer att byta.
Antar du pratar om Cuvillier då han är säljare även för GenIPTV.
Senast redigerad av FreddyK666 2017-04-28 kl. 08:02.
2017-04-28, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neco182
Min reseller är antagligen rapids största/kända och han skrev att han kommer sluta sälja för rapid och vi skulle alla snart få veta varför. Låter som att rapid är på gång att stängas ner?
Jaha så du visste att du fick annat då? Låter som nån vill få med sig kunder till sin nya provider haha. GENIP har bra marginaler för sina resellers. Hur upplever du utbudet och kvaliteten samt störningar, emot Rapid?
2017-04-28, 08:28
Medlem
Har tydligen från GENIP, bra med svenska kanaler. Funkade jätte bra igår under allsvenskan, viasat kanalerna funkar. Dock så fattas en hel del andra nordiska kanaler, i både danmark och norge.
2017-04-28, 19:28
Medlem
RobieBwois avatar
Jag tog en månad på rapid tv av användaren "Cuvillier" och det är riktigt grymt, minus är dock att det var sjukt rörigt att beställa, var tvungen att skicka screenshot på mitt PayPalkonto osv...hoppas det inte är så när jag ska förnya det nästa månad.

Ett annat minus är att medan CBS kör på som vanligt så pausar dom streamen på natten och kör CBS ACtion där. Hade jag velat se The Big bang theory så hade det inte gått pga det. Kan iaf se Criminal MInds för det går svensk tid 06:00.
Senast redigerad av RobieBwoi 2017-04-28 kl. 19:31.
2017-04-28, 19:42
Medlem
köpte 12 månader av cuvillier, men först aktiveras bara 6 mån av 12, sen måste han aktiverade dom kommande 6 månaderna när dom första 6 gått ut, frågan är ju nu om han kommer göra det då han gått över till geniptv ?
2017-04-28, 19:45
Medlem
Tittade på Gen IPTV , dom verkar ju inte ens sitta på alla viasat sport kanaler mm ? hur ska dom då kunna konkurera med rapid/kingen som iaf sitter på alla dessa.
2017-04-28, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kcabhsalfflashback
https://giantiptv.com/iptv/ köpte därifrån.
Kör också Giantiptv och betalar 924:- för 1 år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in