Citat:
Ursprungligen postat av
Lillarapunzel
Ja, inte hade det varit bättre iaf.
Jag anser att invandrarna har berikat Sverige på ett bra sätt. Jag menar, utan all den arbetskraften vi fått, hur hade det då gått för företagen, nu mitt under brinnande högkonjunktur?
Nej, jag ser då ingenting negativt med invandringen.
Tyvärr är du för ung och oförståndig att förstå, ta till dig, lära, vara påläst, inlärt eller erfara alla dessa kunskaper till massinvandringens skövling, men det är inte ditt fel och förväntas inte av dig för du är ung och rock n roll liksom osv mm. Och din uppfattning är din egen åsiktsfrihet att yttra fritt i din egna isolerade bubbla till umgänge, fritid, skola och din ort osv.
Det du menar är så långt ifrån verkligheten man kan komma som baserat på fakta och vetenskapliga grunder till händelser och statistik i Sverige om skadorna på välfärden pga av massinvandringen.
Lycka till sen när dina arab polare bedrar dig med råge happy days joy joy... ja huvudsaken var ju att 2-3 st du tyckte var hur trevliga som helst och bra så är ju resten av alla invandrare likadant så då är ju allt tip top

.. ja för tusan, man ska ju inte bedömma helheten till massvinvadringagen mega skövlingen på Sveriges välfärd och bestånd. för jösses.. utan bara att mina 2-3 invandrar är mysiga och gulliga polare så är allt bara fin fint och alla andra invandrare i heeela Sverige. sådeså