2017-04-29, 00:32
Medlem
Jag är ny inom allt som har med nootropika att göra så tryggast vore kanske att köpa en kommersiell stack men det kändes så dyrt så jag tänkte bygga en egen och är tacksam för åsikter och tips på optimering av min stack. Mitt mål är att kunna behålla skärpan och underlätta inlärning under en längre period med föreläsningar och basgruppsarbeten på universitetet. Jag är 185cm och väger 95kg om det har någon betydelse.

Stacken är som följer

Centrophenoxine 500mg morgon
Noopept 20mg morgon
Oxiracetam 1500mg morgon
Pramiracetam 600mg morgon

Räcker mina doseringar?

Finns det annat jag borde ta eller är det kanske så att jag tar i för mycket?

Behöver jag ta något till eftermiddagen med? I så fall vad?

Tacksam för hjälp!
Senast redigerad av Qwertin 2017-04-29 kl. 01:26.
Citera
2017-04-29, 00:55
Bannlyst
Du blir inte smartare av drogen. Utan du orkar mer och är piggare vilket resulterar i att du hinner och orkar mer studera och läsa.

Du kan bli beroende av det.
Citera
2017-04-29, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomista
Du blir inte smartare av drogen. Utan du orkar mer och är piggare vilket resulterar i att du hinner och orkar mer studera och läsa.

Du kan bli beroende av det.

Tack det var otydligt av mig. Jag förstår givetvis att tillskotten i sig inte gör mig smartare

Dock vill jag skapa en stack som ger mig energin och skärpan att orka sitta och nöta in den kunskap jag behöver för min utbildning

Vad i det jag valt ut är beroendeframkallande?

red: ändrade trådens namn
Senast redigerad av Qwertin 2017-04-29 kl. 01:27.
Citera
2017-04-29, 12:58
Medlem
Jag körde en liknande stack och fick absolut noll resultat, så var beredd på att det kanske inte ger önskat resultat.

Nu är vi ju dock alla olika och för många funkar det uppenbarligen, men förvänta dig inga mirakel.
Citera
2017-04-30, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonnyWalker.
Jag körde en liknande stack och fick absolut noll resultat, så var beredd på att det kanske inte ger önskat resultat.

Nu är vi ju dock alla olika och för många funkar det uppenbarligen, men förvänta dig inga mirakel.

Har du tagit något som funkar för dig istället? Hur länge höll du på med den stack jag presenterat? Vilka doser tog du?
Citera
2017-05-04, 11:22
Medlem
angestmannens avatar
Jag sprang på den här artikeln, kanske inte är nyheter för dig men:
http://nootroholic.com/best-nootropic-stack-for-memory
Citera
2017-05-08, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angestmannen
Jag sprang på den här artikeln, kanske inte är nyheter för dig men:
http://nootroholic.com/best-nootropic-stack-for-memory

Den hade jag inte läst faktiskt. Min stack blev såhär istället vid beställning (som lades innan jag läste länken)

Oxiracetam
Noopept
Alpha-GPC 99%
Pramiracetam
Centrophenoxine

Din länk var nyttig för dosering. Många sidor har olika doseringsrekommendationer. Men jag får börja på det lägsta och titrera upp allt eftersom.
Citera
2017-05-12, 08:10
Medlem
smellyproofs avatar
Du blir inte "smartare" av någon drog. Då behöver du läsa böcker eller skaffa dig fler erfarenheter. Modafinil är allt du behöer för lust, styrka och motivation.
Citera
2017-06-14, 16:20
Medlem
metros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Du blir inte "smartare" av någon drog. Då behöver du läsa böcker eller skaffa dig fler erfarenheter. Modafinil är allt du behöer för lust, styrka och motivation.

+1

Modiodal/Modafinil ger förmågan att fokusera länge och intensivt. Det plus olika minnesfrämjande tillskott blir en superstack..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in