Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-26, 21:01
  #97
Avstängd
Vet någon om han alltid haft framgång med kvinnorna eller om han fick framgång i samband med modellrollen?
Citera
2016-06-26, 21:48
  #98
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Visst, kan hålla med dig där men jag har sett vad du gillar och jag föredrar i sådana fall hellre "anorexia"-kvinnor (Vanessa Williams) än de mulliga kvinnor du gillar. Själv gillar jag om kvinnan är omkring 170 - 175 och väger uppåt 60 - 65 kg.
Fast det beror nog på att du fortfarande inte har växt upp, om man säger så. Antagligen har du inte heller blivit tillräckligt porrskadad, och därav förstår du inte heller dina egentliga manliga preferenser. Jag minns när jag själv var typ 12-13 år eller något (slutet av 90-talet), och Ove Rytter's bodybuildingtidning B&K, hade massa bilder på superdeffade fitnessmodeller som jag blev helt "wow " över. Idag däremot, som erfaren porrentusiast, föredrar jag mer kurviga kossor om man säger så, ungefär så här:

Hugetitted Kimberly Kupps Banging:
http://xhamster.com/movies/908905/hu...s_banging.html

^^ Gillar du inte det där, då är du inte en heterosexuell man helt enkelt, utan antagligen har du smygpedofila böjelser, eftersom det är vad hela grejen med anorexiatrenden går ut på: vuxna kvinnor som av olika skäl (oftast eftersom de inte är tillräckligt snygga i ansiktet, och därmed försöker kompensera med anorexiadiet) försöker se ut som 12 åriga pojkar. Detta attraherar tyvärr många gubbsjuka män. Vi mentalt sunda män däremot, vi gillar snygga kurviga kvinnor som hör och häpna, faktiskt ser ut som kvinnor och inte som små barn.

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Apropå att få knulla så får de flesta inte knulla särskilt mycket. Skulle man valt en kriminell bana hade det rasslat till i byxorna varje dag (kvinnorna hade betalat för att få vara med dig).
Så är det faktiskt. Märkligt, men det säger rätt mycket om kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Nej det är sant. Du lägger dock alldeles för stor vikt vid utseende. För kvinnor går personligheten först.
Ja, fast bara om det är en dålig personlighet, typ kriminell, seriemördare, knarklangare, kvinnomisshandlare, maffiaboss, diktator, terrorist osv.

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Om kvinnan tror att Meeks har en personlighet av att vara en tuffing men istället visar sig vara mes så kommer hon tycka att han är ful.
Ja det är väldigt psykologiskt det där, kvinnor är inte som oss män, att de enbart kan fokusera på utseendet och inget annat. Till viss del beror detta på att kvinnor är instinktsdrivna, och väljer hannar utefter personlighetsdrag som var av nytta på typ, stenåldern. En lång man som var duktig på våld var av stor nytta för att jaga djur och försvara flocken, och översatt till idag är det väl en kriminell typ som också kan kvinnomisshandla när det behövs.

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Personligheten ger en fingervisning om vad kvinnan har att förvänta sig av honom och får hon inte förväntningen uppfylld så försvinner attraktionen. Personlighet och utseende måste gå hand i hand för att kvinnan ska vilja ha honom.
Fast hur har Jeremy Meeks dålig personlighet? Han är väl bara någon småkriminell pissluffare som råkar se bättre ut än det negroida genomsnittet. Är inte insatt i hans kriminella förflutna dock, men har svårt att tro att han var en "tung kriminell" före modellivet.

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Breivik är ful ja men här synliggörs det att det är hans personlighet som är avgörande och inte hans utseende.
Helt riktigt. Å andra sidan, var inte så säker, eftersom kvinnor mer än ofta faktiskt har riktigt dålig smak, så nog finns det en och annan hona som tycker att Breivik ser bra ut på riktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Det skulle inte hjälpa. De är genetiskt programmerade till att förakta svaghet.
Här har du dock fel. Hela grejen med kvinnans natur är att de -- utan att förstå det själva eftersom de saknar självkritik -- förespråkar och tänder på svaghet. Detta är kvinnans naturliga könsroll, nämligen svaghet. Indo-europeisten JP Mallory förklarar:
“We can go beyond the dualism expressed by twins to outright binary opposition as one of the underlying structures of Indo-European ideology. The most familiar example can be seen in how the Indo-Europeans treated the basic directions. As we have seen, the opposition between the Proto-Indo-European words for right and left also presents a systematic opposition between the concepts of propitious, healthy, strong, dexterous (Latin dexter, Sanskrit daksina, Avestan dasina-, Lithuanian desine, Old Church Slavonic desn, Greek dexios, Old Irish dess, Albanian djathtë, and so on, from Proto-Indo-European *deḱs-), and the left which is unfavourable, unsound, weak, or, to use the Latin again, sinister. This opposition is also sexual since the right side or right hand is regularly associated with males and the left with females. Furthermore, the opposition also carries into the cardinal directions: the propitious south lay to the right (the Sanskrit and Irish words for right also mean south), while to the left lay the malevolent north, thus demonstrating that Proto-Indo-Europeans faced east to orient themselves. This right—left polarity is naturally not confined to thallae Indo-Europeans but can be found throughout the world. Nevertheless, securing this polarity to Proto-Indo-European society does provide the archaeologist examining the position and orientation of burials with another clue for tracking the course of the Indo-Europeans.”
— J.P. Mallory, In Search of the Indo-Europeans: Language, Archaeology, and Myth, ISBN 050005052X, p. 140
^^ Så här fungerar det:

Höger = styrka, godhet, ärlighet, manligt.
Vänster = svaghet, ondska, lögner, kvinnligt.

Av just sådana dualistiska skäl, röstar kvinnor på zoomalieimporterande feminism och islamvurmande miljöpartism, är extremt vänstervridna (vänster = ondska) osv. Att sedan kvinnor råkar gilla kriminella gangstershittande negrer, Hells Angels MC-knuttar, terrorister osv, det är bara en liten del av det stora problemet i sin helhet. Vad det handlar om är deras modersinstinkter, att de av just sådana skäl sympatiserar med "de svaga", och vill "hjälpa" och "förbättra" t.ex. zoomalier och adoptera tredje världen ungar (Angelina Jolie, Madonna osv). Sådana som Angelina Jolie är helt enkelt väldigt kvinnliga av sig.

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Kanske, men det är inte kul. Kvinnors preferenser måste man bena ut en gång för alla.
Jag vet inte om det är möjligt, dock. Kanske om man återinförde kyska värderingar och liknande strikt kristen sexualmoral, så kanske det hade varit möjligt. I dagsläget dock, i det sekulära kvinnosamhället vi lever i, tror jag inte att det funkar att göra något åt saken.

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Nej.
En fågel viskade i mitt öra, att du är armenier, stämmer detta? Det skulle ju kunna förklara ditt hat mot assyrier i så fall, med tanke på att armenier av någon oförklarlig anledning verkar hata assyrier (jag är själv kvartsarmenier, så jag vet en hel del om detta anti-assyriska beteende bland armenier).

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Vet någon om han alltid haft framgång med kvinnorna eller om han fick framgång i samband med modellrollen?
Antagligen fick väl Jeremy Meeks knulla runt i hooden som vanligt, med svarta honor, sedan kanske han fick en och annan vit hona också emellanåt, men nu har han, i och med hans virala foto, blivit socialt accepterad, och popularitet är väldigt viktigt för kvinnor: det är i stort sett det enda de bryr sig om: är en man populär, då spelar det ingen roll hur omoralisk han är, hur ful han är, hur fattig han är, eller något annat. Det viktiga är att han är populär, eftersom mainstreamacceptans är det enda som är viktigt för kvinnor.
__________________
Senast redigerad av EliasAlucard 2016-06-26 kl. 22:12.
Citera
2016-06-26, 21:51
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Vet någon om han alltid haft framgång med kvinnorna eller om han fick framgång i samband med modellrollen?

Man undrar ju. Med tanke på hans bakgrund som gängmedlem så kan jag tänka mig att hans f.d. flickvänner eller ONS rörde sig i liknande kretsar. Sådana människor är ofta väldigt lojala mot sina gäng/vänner/områden. Om Meeks var populär hos brudarna innan, så är det mycket möjligt att de brudarna aldrig kommer prata om det offentligt, för att det skulle bryta mot någon regel de har om lojalitet.
Citera
2016-06-26, 22:59
  #100
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Fast det beror nog på att du fortfarande inte har växt upp, om man säger så. Antagligen har du inte heller blivit tillräckligt porrskadad, och därav förstår du inte heller dina egentliga manliga preferenser. Jag minns när jag själv var typ 12-13 år eller något (slutet av 90-talet), och Ove Rytter's bodybuildingtidning B&K, hade massa bilder på superdeffade fitnessmodeller som jag blev helt "wow " över. Idag däremot, som erfaren porrentusiast, föredrar jag mer kurviga kossor om man säger så, ungefär så här:

Hugetitted Kimberly Kupps Banging:
http://xhamster.com/movies/908905/hu...s_banging.html

^^ Gillar du inte det där, då är du inte en heterosexuell man helt enkelt, utan antagligen har du smygpedofila böjelser, eftersom det är vad hela grejen med anorexiatrenden går ut på: vuxna kvinnor som av olika skäl (oftast eftersom de inte är tillräckligt snygga i ansiktet, och därmed försöker kompensera med anorexiadiet) försöker se ut som 12 åriga pojkar. Detta attraherar tyvärr många gubbsjuka män. Vi mentalt sunda män däremot, vi gillar snygga kurviga kvinnor som hör och häpna, faktiskt ser ut som kvinnor och inte som små barn.
Åh herregud nej. Finns det något jag ogillar så är det fett. Kalla det för kurvor, rund och go eller mjuk och fin. Alla de beskrivningarna går bort. Det är sant att jag inte är porrskadad men jag kan aldrig tänka mig att jag i framtiden skulle ändra smak från snygga fitnesskvinnor och slanka/vältränade kvinnor till tjockisar.

Citat:
Ja, fast bara om det är en dålig personlighet, typ kriminell, seriemördare, knarklangare, kvinnomisshandlare, maffiaboss, diktator, terrorist osv.
Ja det stämmer.
Citat:
Ja det är väldigt psykologiskt det där, kvinnor är inte som oss män, att de enbart kan fokusera på utseendet och inget annat. Till viss del beror detta på att kvinnor är instinktsdrivna, och väljer hannar utefter personlighetsdrag som var av nytta på typ, stenåldern. En lång man som var duktig på våld var av stor nytta för att jaga djur och försvara flocken, och översatt till idag är det väl en kriminell typ som också kan kvinnomisshandla när det behövs.
För det mesta stämmer det men våldet eller styrkedemonstrationen sker i en annan form idag. Förr var det rent våld som räknades till resultatet men idag är det vem som har mest pengar, status och makt. Skulle kvinnor innerst inne vilja ha snälla och stabila män så skulle styrkedemonstrationen män emellan handla om vem som kan vara snällast och mest stabil. Så är inte fallet och det är därför vi ser våldet föras vidare från generation till generation. Anledningen är att kvinnor ger upphov till våldet. Kan du inte visa prov på styrka i form av våld (den mest primitiva varianten) så förtjänar (enligt deras fullständigt efterblivna och skadliga synsätt) inga kvinnor. Man måste med andra ord vara dominant, aldrig göra avkall på sin natur och ta för sig så mycket det går.
Citat:
Fast hur har Jeremy Meeks dålig personlighet? Han är väl bara någon småkriminell pissluffare som råkar se bättre ut än det negroida genomsnittet. Är inte insatt i hans kriminella förflutna dock, men har svårt att tro att han var en "tung kriminell" före modellivet.
Nej, tungt kriminell är han inte men han är inte skolans bästa barn om man säger så. Hans personlighet är nog inte direkt bra men heller inte jämförbar med riktiga massmördare och terrorister.
Citat:
Helt riktigt. Å andra sidan, var inte så säker, eftersom kvinnor mer än ofta faktiskt har riktigt dålig smak, så nog finns det en och annan hona som tycker att Breivik ser bra ut på riktigt.
Mycket möjligt men du har nog trampat mitt i vad jag brukar kalla för kvinnors klassiska tankefälla. Det är bara kvinnor som kan beskriva en rik man som snygg och gör kärringen det på ett övertygande sätt så tror du att det hon säger är sant. Kvinnor har svårigheter att skilja på verklighet och vad de uppfattar via sina sinnen. Skulle du gå från att vara fattig till att bli rik över en natt så skulle kvinnor som kallat dig för ful helt plötsligt kalla dig för charmig (när de egentligen tänder på att du är rik nu).
Citat:
Här har du dock fel. Hela grejen med kvinnans natur är att de -- utan att förstå det själva eftersom de saknar självkritik -- förespråkar och tänder på svaghet. Detta är kvinnans naturliga könsroll, nämligen svaghet. Indo-europeisten JP Mallory förklarar:

Höger = styrka, godhet, ärlighet, manligt.
Vänster = svaghet, ondska, lögner, kvinnligt.
Vet inte om jag hänger med dig där riktigt. Kvinnor föraktar svaghet, så är det bara.

Citat:
Av just sådana dualistiska skäl, röstar kvinnor på zoomalieimporterande feminism och islamvurmande miljöpartism, är extremt vänstervridna (vänster = ondska) osv. Att sedan kvinnor råkar gilla kriminella gangstershittande negrer, Hells Angels MC-knuttar, terrorister osv, det är bara en liten del av det stora problemet i sin helhet. Vad det handlar om är deras modersinstinkter, att de av just sådana skäl sympatiserar med "de svaga", och vill "hjälpa" och "förbättra" t.ex. zoomalier och adoptera tredje världen ungar (Angelina Jolie, Madonna osv). Sådana som Angelina Jolie är helt enkelt väldigt kvinnliga av sig.
Ja det stämmer till viss del men kom ihåg att kvinnor är extremt egoistiska och skulle aldrig hjälpa dessa svaga genom att anta en modersroll om de inte själva tjänade på det.

Citat:
Jag vet inte om det är möjligt, dock. Kanske om man återinförde kyska värderingar och liknande strikt kristen sexualmoral, så kanske det hade varit möjligt. I dagsläget dock, i det sekulära kvinnosamhället vi lever i, tror jag inte att det funkar att göra något åt saken.
Det fungerar om man kontrollerar deras sexualitet. Kvinnor som bejakar deras sexualitet (inflaterar bort deras enda värde, sexualiteten) leder till samhällsdekadens.

Citat:
En fågel viskade i mitt öra, att du är armenier, stämmer detta? Det skulle ju kunna förklara ditt hat mot assyrier i så fall, med tanke på att armenier av någon oförklarlig anledning verkar hata assyrier (jag är själv kvartsarmenier, så jag vet en hel del om detta anti-assyriska beteende bland armenier).
Det där stämmer inte riktigt. Många assyrier är väldigt högdragna. Man måste klä dem i guld för att skaka hand med dem. Jag tror att det gå åt båda hållen.

Citat:
Antagligen fick väl Jeremy Meeks knulla runt i hooden som vanligt, med svarta honor, sedan kanske han fick en och annan vit hona också emellanåt, men nu har han, i och med hans virala foto, blivit socialt accepterad, och popularitet är väldigt viktigt för kvinnor: det är i stort sett det enda de bryr sig om: är en man populär, då spelar det ingen roll hur omoralisk han är, hur ful han är, hur fattig han är, eller något annat. Det viktiga är att han är populär, eftersom mainstreamacceptans är det enda som är viktigt för kvinnor.
Exakt. Kvinnor struntar i de faktorerna och de slipper göra sin egen research på om han är duglig eftersom han är godkänd av allmänheten, media och dessutom är kändis.
Citera
2016-06-27, 23:04
  #101
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Åh herregud nej.
Gillar du inte stortuttade horor som Kimberly Kupps, då är du helt enkelt inte en riktig, vuxen man. Bara små pojkar som blir rädda för riktigt mogna, milfiga kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Finns det något jag ogillar så är det fett.
Kvinnor skall ha lite underhudsfett, det är helt naturligt. Kolla bara på gamla klassiska målningar av skönhetsgudinnan Afrodite; i dessa sunda old school tider, före anorexia blev trendigt, hade män bättre smak.

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Kalla det för kurvor, rund och go eller mjuk och fin. Alla de beskrivningarna går bort.
Jag kallar det, att du fortfarande är ett barn i huvudet helt enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Det är sant att jag inte är porrskadad men jag kan aldrig tänka mig att jag i framtiden skulle ändra smak från snygga fitnesskvinnor och slanka/vältränade kvinnor till tjockisar.
När du växer upp, så förstår du.

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
För det mesta stämmer det men våldet eller styrkedemonstrationen sker i en annan form idag. Förr var det rent våld som räknades till resultatet men idag är det vem som har mest pengar, status och makt.
Fast det beror ju på att en man idag inte längre behöver jaga djur med spjut, eller försvara familjen/flocken mot andra våldsamma män, utan idag är allt sådant översatt till pengar, status och makt.

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Skulle kvinnor innerst inne vilja ha snälla och stabila män så skulle styrkedemonstrationen män emellan handla om vem som kan vara snällast och mest stabil. Så är inte fallet och det är därför vi ser våldet föras vidare från generation till generation. Anledningen är att kvinnor ger upphov till våldet. Kan du inte visa prov på styrka i form av våld (den mest primitiva varianten) så förtjänar (enligt deras fullständigt efterblivna och skadliga synsätt) inga kvinnor. Man måste med andra ord vara dominant, aldrig göra avkall på sin natur och ta för sig så mycket det går.
Ungefär så är det, ja. Fast det är inte därför Jeremy Meeks är så populär idag. Han ser helt enkelt bättre ut än genomsnittsnegern, det går inte att förneka. Sedan finns det givetvis vita killar som ser bättre ut än honom, men till saken hör det till att Jeremy Meeks popularitet hajpas upp lite extra i jämlikhetens namn just pga att han är delvis neger, alltså är det många honor som vill framstå som anti-rasistiska genom att säga, "kolla, vi tycker att en svart man är snygg", men vad de inte förstår är att de i själva verket är väldigt rasistiska när de tycker att det måste finnas lite vitt blod i negerhannen, för att han ska vara snygg. Kardashiansystrarnas renrasigare fullblodsnegerpojkvänner hajpas ju inte direkt så här mycket, av en anledning: de är fula som fan.

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Nej, tungt kriminell är han inte men han är inte skolans bästa barn om man säger så. Hans personlighet är nog inte direkt bra men heller inte jämförbar med riktiga massmördare och terrorister.
Okej. Men det är ingen större hemlighet att kvinnor tänder på bad boys (som ju, de facto är rätt korkade, alltså en dysgenisk sexuell preferens).

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Mycket möjligt men du har nog trampat mitt i vad jag brukar kalla för kvinnors klassiska tankefälla. Det är bara kvinnor som kan beskriva en rik man som snygg och gör kärringen det på ett övertygande sätt så tror du att det hon säger är sant. Kvinnor har svårigheter att skilja på verklighet och vad de uppfattar via sina sinnen. Skulle du gå från att vara fattig till att bli rik över en natt så skulle kvinnor som kallat dig för ful helt plötsligt kalla dig för charmig (när de egentligen tänder på att du är rik nu).
Nej, jag har inte trampat i någon fälla, och jag är mycket väl medveten om hur kvinnor tänker. En intressant aspekt i sammanhanget, är att kvinnor ofta brukar tycka att en man är som sexigast när han är runt 30... varför? Inte för att mannen helt plötsligt blev faktiskt snyggare just runt den åldern, utan eftersom det är i den åldern män (i genomsnitt) är som tätast ekonomiskt. Möjligt att han ser något manligare ut vid 30, men det är absolut inget fel på utseendet hos män i sena tonåren eller tidiga 20 års åldern.

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Vet inte om jag hänger med dig där riktigt.
Det kanske blev lite för filosofiskt och avancerat där för din blattehjärna

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Kvinnor föraktar svaghet, så är det bara.
Alla föraktar givetvis svaghet, men kvinnors modersinstinkter (och feminism) leder alltid och utan undantag, till svaghet, alltså i samhället. Kvinnlig politik leder till försvagning av samhället, och till zoomalieimport, osv. Eller att gangstershit negrer får yngla av sig i ens genpool, muslimer kommer och tar över, och liknande dumheter.

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Ja det stämmer till viss del men kom ihåg att kvinnor är extremt egoistiska och skulle aldrig hjälpa dessa svaga genom att anta en modersroll om de inte själva tjänade på det.
Detta stämmer. Hela grejen med att framgångsrika Hollywoodskådespelerskor och sångerskor adopterar tredje världen negerungar, handlar ju om att de, av egoistiska skäl, vill göra PR-reklam för deras egna "godhet", och syftet är att få fler filmroller och boosta sin egen karriär som god humanist osv. Career-girlism helt enkelt. Dåliga förebilder, om man säger så.

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Det där stämmer inte riktigt. Många assyrier är väldigt högdragna. Man måste klä dem i guld för att skaka hand med dem. Jag tror att det gå åt båda hållen.
Du undvek att svara på min fråga om du är armenier, och svarade med något anti-assyriskt skitprat istället, jag tolkar det som att du faktiskt är armenier

Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Exakt. Kvinnor struntar i de faktorerna och de slipper göra sin egen research på om han är duglig eftersom han är godkänd av allmänheten, media och dessutom är kändis.
Ja, men som sagt, i Jeremy Meeks fall så går det ju inte att förneka att han ser bättre ut än genomsnittsnegern. Hade han inte varit blåögd så hade de aldrig blivit så våta i trosorna av Jeremy.
__________________
Senast redigerad av EliasAlucard 2016-06-27 kl. 23:13.
Citera
2016-06-28, 20:36
  #102
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Gillar du inte stortuttade horor som Kimberly Kupps, då är du helt enkelt inte en riktig, vuxen man. Bara små pojkar som blir rädda för riktigt mogna, milfiga kvinnor.
Samma retorik har du använt på otaliga användare. Gillar man inte ditten och datten så är man ingen man och bla bla bla. Du borde med andra ord blir attraherad av praktiskt taget vilken kvinna som helst eftersom kvinnorna idag är feta, mulliga eller tjocka.

Citat:
Kvinnor skall ha lite underhudsfett, det är helt naturligt. Kolla bara på gamla klassiska målningar av skönhetsgudinnan Afrodite; i dessa sunda old school tider, före anorexia blev trendigt, hade män bättre smak.
Lite underhudsfett?

Citat:
Jag kallar det, att du fortfarande är ett barn i huvudet helt enkelt.
Gör så. Du har dålig smak. I övrigt spänner du varenda ord tills du är så ansträngd att du spricker. Det är typiskt blattigt att överdriva långt utanför gränserna för att hävda sin poäng. Sen tycks du vara väldigt angelägen om att påpeka för andra vad som är manligt, vuxet och barnsligt, och det är minst sagt omanligt. Det tyder på en inneboende osäkerhet hos dig själv.
Citat:
När du växer upp, så förstår du.
När du växer upp, så förstår du.
Citat:
Fast det beror ju på att en man idag inte längre behöver jaga djur med spjut, eller försvara familjen/flocken mot andra våldsamma män, utan idag är allt sådant översatt till pengar, status och makt.
Vad skrev jag då.
Citat:
Ungefär så är det, ja. Fast det är inte därför Jeremy Meeks är så populär idag. Han ser helt enkelt bättre ut än genomsnittsnegern, det går inte att förneka. Sedan finns det givetvis vita killar som ser bättre ut än honom, men till saken hör det till att Jeremy Meeks popularitet hajpas upp lite extra i jämlikhetens namn just pga att han är delvis neger, alltså är det många honor som vill framstå som anti-rasistiska genom att säga, "kolla, vi tycker att en svart man är snygg", men vad de inte förstår är att de i själva verket är väldigt rasistiska när de tycker att det måste finnas lite vitt blod i negerhannen, för att han ska vara snygg. Kardashiansystrarnas renrasigare fullblodsnegerpojkvänner hajpas ju inte direkt så här mycket, av en anledning: de är fula som fan.
Ja det stämmer väl.

Citat:
Nej, jag har inte trampat i någon fälla, och jag är mycket väl medveten om hur kvinnor tänker. En intressant aspekt i sammanhanget, är att kvinnor ofta brukar tycka att en man är som sexigast när han är runt 30... varför? Inte för att mannen helt plötsligt blev faktiskt snyggare just runt den åldern, utan eftersom det är i den åldern män (i genomsnitt) är som tätast ekonomiskt. Möjligt att han ser något manligare ut vid 30, men det är absolut inget fel på utseendet hos män i sena tonåren eller tidiga 20 års åldern.
Nej, du har fel. Män kring 30 är inte täta.

Citat:
Alla föraktar givetvis svaghet, men kvinnors modersinstinkter (och feminism) leder alltid och utan undantag, till svaghet, alltså i samhället. Kvinnlig politik leder till försvagning av samhället, och till zoomalieimport, osv. Eller att gangstershit negrer får yngla av sig i ens genpool, muslimer kommer och tar över, och liknande dumheter.
Nja, det stämmer inte riktigt. De ger upphov till starka män men deras handlingar och val skapar svaga samhällen. Du skriver längre upp att de förespråkar och tänder på svaghet vilket är helt fel. Totalt fel. Skulle de tända på svaghet så skulle vi män sinsemellan tävla om vem som kan vara svagast, vilket knappast är fallet. Den som tjänar mest pengar utöver makt över de som tjänar mindre och demonstrerar sin styrka på den vägen.


Citat:
Du undvek att svara på min fråga om du är armenier, och svarade med något anti-assyriskt skitprat istället, jag tolkar det som att du faktiskt är armenier
Du var på rätt spår innan men sen spårade du ur. Jag vill inte outa mig heller.
Citat:
Ja, men som sagt, i Jeremy Meeks fall så går det ju inte att förneka att han ser bättre ut än genomsnittsnegern. Hade han inte varit blåögd så hade de aldrig blivit så våta i trosorna av Jeremy.
Ja bättre än genomsnittsnegern.
Citera
2016-06-28, 20:42
  #103
Medlem
Snälla, lägg ner er evighetsdiskussion om vem utav er som ser bäst ut.

En mycket intressantare fråga är: hur lång tid tar det innan Meeks lämnar sin fru, som har försörjt honom i sex år medan han varit arbetslös?
Citera
2016-06-28, 21:18
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerrasFunderingar
En mycket intressantare fråga är: hur lång tid tar det innan Meeks lämnar sin fru, som har försörjt honom i sex år medan han varit arbetslös?

Det är i sanning en intressant fråga. Meeks själv säger att det enda han vill just nu är att ta hand om sina tre barn (två av dem är frugans från tidigare förhållanden, men han kallar alla tre barn sina egna) och sin fru. Så det verkar som att han har sunda värderingar och är en ansvarstagande fadersfigur (förutom att han rullar runt med illegala vapen i bakluckan).

Jag läste en intervju med hans manager, Jim Jordan, i Dailymail. Jordan babblade på oavbrutet om hur ödmjuk och missförstådd Meeks är. Jag vill gärna tro honom, och som jag skrev innan så verkar det som att polisens beskrivning av Meeks som en av stans "våldsammaste kriminella" bottnar i frustration mot hans beundrarskara, snarare än i hans brottsregister. Men jag tyckte att managern sålde Meeks image alltför ihärdigt för att jag ska tro på honom.

Managern snackade mycket om att Meeks har fått erbjudanden från "stora, stora, designers" och kungafamiljer. Men om han verkligen fått anonyma inbjudningar till kungligheter så hade de nog sett till att det inte nämndes överhuvudtaget i pressen. Och om han verkligen fått erbjudanden från typ Armani, så gör det väl ingen skada att säga det rakt ut. Det faktum att managern är så diffus angående erbjudandena ser jag som ett tecken på att det egentligen inte finns några erbjudanden, utan att han genom att fejka konkurrens ska få de stora företagen intresserade.

Men för att svara på din fråga: Jag hoppas verkligen att Meeks håller ihop med frugan.
Citera
2016-06-28, 21:31
  #105
Medlem
En annan ouppklarad detalj är de tre snubbarna som arresterades tillsammans med Meeks. Jag är inte helt säker, men jag tror att de också var Crips-medlemmar, eller före detta Crips-medlemmar. Det är dödsstraff på att gå ur ett kriminellt gäng. Hur fan har de fyra snubbarna klarat sig oskadda?

Och återigen: om de illegala vapnen var till för att skydda Meeks mot gängmedlemmar som vill hämnas, varför låg de då i bakluckan? Vad var planen om han skulle utsättas för en drive-by shooting? Trodde han att hämnarna vackert skulle vänta tills han hämtat eldvapnet från bakluckan innan de började skjuta?

Jag vill verkligen tro att Meeks enda brott har varit olaga innehav av eldvapen. Men det är ju onekligen som snuten sade: fyra f.d. Crips-medlemmar som alla åkte i samma bil, med illegala eldvapen (fler än ett) i bakluckan, i ett område som polisen övervakade p.g.a. den höga andelen inbrott i bostäder, är jävligt misstänkt.
Citera
2017-04-27, 18:25
  #106
Medlem
Citat:
"Snyggfången" Jeremy Meeks skulle modefotograferas i London - men deportades från flygplatsen, trots att han ska ha haft rätt papper.

Citat:
Meeks fru och Meeks manager, som han reste med, stannade kvar på ett hotell i London.
– Han blev inte arresterad men de deporterade honom ut ur landet. Han fick inte komma in i landet. Han är väldigt ledsen. Han fick poliseskort in på planet, berättar managern Jim Jordan.
I en video som släpptes från händelsen ses "Snyggfången" vara besviken över att inte få komma in i London.
– Jag är trött på den här skiten. Jag har blivit nekad. London vill inte ha mig här trots att jag har suttit av min tid. Skiten är galen, säger Meeks i videon.

http://www.expressen.se/noje/snyggfa...landet-ledsen/
Citera
2017-04-27, 18:46
  #107
Medlem
2mass avatar
Har du haft turen att födas med rätt gener så kommer du undan med vad som helst och får allt serverat på ett silverfat. Ingen talang eller prestation krävs.

Utseende är allt, den som säger annat bör tas in på mentalsjukhus.
Citera
2017-04-27, 19:01
  #108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Precis som jag skrev i en annan tråd så hade knappast en kille tackat nej till att knulla en aaaaashet brottslig/tjej med kasst beteende heller. Nog för att det är mer vanligt för kvinnor att ha en sådan dragning, med brevskrivande till fångar etc, och då alltså till brottslingar med lågt-medelmåttigt utseende som exempelvis Breivik men ändå..
Precis. Inte hade man tackat nej till att betäcka Danielle Kellogg trots att hon fyllekört ihjäl ett barn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback