2017-04-27, 18:08
Medlem
Hej, jag har funderat hur Dreamfilm eller liknande streaming-sidor gör för att streama serier och filmer. Är det möjligtvis så att de delar genom torrents eller hur gör dem? Skulle vara kul att lära sig av någon kunnig om det finns det här.

Tack!

Mvh, Carl
Citera
2017-04-27, 18:10
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HistorieKungen
Hej, jag har funderat hur Dreamfilm eller liknande streaming-sidor gör för att streama serier och filmer. Är det möjligtvis så att de delar genom torrents eller hur gör dem? Skulle vara kul att lära sig av någon kunnig om det finns det här.

Tack!

Mvh, Carl
(FB) Tråden om Dreamfilm, 491 svar i denna tråd. Kan ju hända att du hittar ett lämpligt svar där.
Citera
2017-04-27, 18:17
Medlem
jo som sagt, det enda som berör fildelning inom streamingen är att ägarna snattar film från diverse siter som de sen lägger på vissa andra siter och länkar till..

sen hävdar det att det bara länkar till film och är oskyldiga samt drar in miljoner på reklam
Citera
2017-04-27, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
(FB) Tråden om Dreamfilm, 491 svar i denna tråd. Kan ju hända att du hittar ett lämpligt svar där.
sökfunktionen är dock skit, man hittar nästan aldrig något om man söker (eller menar du att TS ska rota igenom hela tråden?)
Citera
2017-04-27, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bommxy
sökfunktionen är dock skit, man hittar nästan aldrig något om man söker (eller menar du att TS ska rota igenom hela tråden?)

Ah, orkar inte det. Dessutom så verkar den tråden mestadels diskutera ifall det är Dreamfilm.se eller Dreamfilm.nu de talar om. Jag talar om Dreamfilm.se
Citera
2017-04-27, 18:31
Medlem
Såg för övrigt att Dreamfilm.se iframar från Videoz.bz
Citera
2017-04-27, 19:03
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HistorieKungen
Ah, orkar inte det. Dessutom så verkar den tråden mestadels diskutera ifall det är Dreamfilm.se eller Dreamfilm.nu de talar om. Jag talar om Dreamfilm.se
Dreamfilm.nu existerar inte ens. Vad jag menar med min kommentar är att du antingen letar svar där eller frågar istället för att skapa en ny totalt meningslös tråd.
Citera
2017-04-27, 19:20
Medlem
NastyPigs avatar
de legger vel upp på nån skit dålig rysk sörver tror ja. sen så legger de bara in filmen i sin webb ruta så som bloggare legger in you tube filmer i sina blogg inlegg.
Citera
2017-04-27, 21:35
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Fildelning --> Streamingtjänster och mediaföretag
/Moderator
Citera
2017-04-30, 11:34
Medlem
Man utnyttjar Google som så många andra så kallade "piratstreamingsiter" gör och har gjort jättelänge nu. Bara att spela en film från Dreamfilm samtidigt som du spanar in vilken info som ploppar upp under Nätverksfliken i Inspektera. Ganska riskabelt att lägga all sin "trust" på en enda tjänst om du frågar mig.
Citera
2024-11-21, 14:37
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
kommer inte in på dreamfilmsw.life ligger den nere
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in