2017-04-19, 19:38
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Tjoo alla flummare jag är lite paranoid vad jag hört om att blanda Subutex & Benzo är det någon som vet om det stämmer? Frågat minst 2 st som jag vet brukar Subutex nästan dagligen och dom säger båda att det är "Livsfarligt" att blanda Subutex + Benzo just på grund utav risken av andningsuppehåll. Någon som kan intyga om detta stämmer för mig?

Är sjukt sugen på att flumma nu för har just införskaffat mig en 8mg Sbutex men har dock tagit närmare 8st ksalol idag, Så ska jag vänta med Suben och hur länge isånafall innan jag kan ta det?

Dina polare har helt rätt. Det är en extremt farlig blandning och särskilt då du tagit så mycket. Det är rysk roulette. GÖR DET INTE!

Edit: Ta inga mer Ksalol och vänta till imorgon med Subutex. Skulle t om säga att det inte ens är safe på morgonen med tanke på den dos du tagit utan kanske framåt fm/lunch.
Citera
2017-04-19, 19:59
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Dina polare har helt rätt. Det är en extremt farlig blandning och särskilt då du tagit så mycket. Det är rysk roulette. GÖR DET INTE!

Edit: Ta inga mer Ksalol och vänta till imorgon med Subutex. Skulle t om säga att det inte ens är safe på morgonen med tanke på den dos du tagit utan kanske framåt fm/lunch.

Tackar så mycket för upplysningen iallafall, Ska hålla det i åtanke till nästa gång. Då håller jag mig ifrån ksalolen helt och tar nog och har en riktig mysig stund med Subutexen på helgen istället för att vara på den säkra sidan
Senast redigerad av Thraxx 2017-04-19 kl. 20:01. Anledning: Fel stavning
Citera
2017-04-19, 21:03
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus

Fast det handlar väl ändå om hur toleransen ser ut.
Att blanda opiater o benso är inte bra men att han kommer få andningssvårigheter är inte säkert.
Men avråder också då jag inte hur mycket hans tolerans ligger på.
Citera
2017-04-21, 22:00
Medlem
200mg tramadol tolv timmar sen, Kan jag käka E?

Käkade 200mg tramadol för tolv timmar sen, nu vill några polare på fest o tänkte käka en e tablett. Är det farligt?
Citera
2017-04-21, 22:58
Medlem
DoktorMords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firehawk1337
Käkade 200mg tramadol för tolv timmar sen, nu vill några polare på fest o tänkte käka en e tablett. Är det farligt?

Tramadol har en halveringstid på 5-7 timmar om jag inte minns fel så vi kan väl räkna med att du fortfarande har 50mg tramadol i kroppen.
Opiater/opioider skall helst inte blandas med centralstimulerande preparat, såklart.
Det beror helt på vilken risk du är villig att ta. Med sådan låg mängd tramadol i kroppen är det säkert lugnt, men mitt råd är alltså att du inte ska blanda.
Lycka till!
Citera
2017-04-27, 06:16
Medlem
Har fått tag på Somadril Comp. Är några år gamla, men verkar fungera iaf. Kan man ta dom med sobril? Mår piss just nu, både ont som fan av min kotkompression och dessutom lagt av me lyrican. Vad är somadril jämförbart med? Benso eller typ opiater? Tacksam för snabbt svar😊
Citera
2017-04-27, 16:33
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Ikto & stess är det någon värd mix känns som de gör samma sak i rus syfte
eller är de nice?
Citera
2017-04-27, 22:09
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Ikto & stess är det någon värd mix känns som de gör samma sak i rus syfte
eller är de nice?
Känns som slöseri,ta lite mer ikto bara,detta är inte "WOW JÄVLA VAD JAG MÅR BRA" drog,ta 2-3 ikto o lägg dig o glo en film sen tar du stess någon annan gång.
Som sagt "de gör samma sak i rus syfte "
Citera
2017-04-27, 22:26
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Känns som slöseri,ta lite mer ikto bara,detta är inte "WOW JÄVLA VAD JAG MÅR BRA" drog,ta 2-3 ikto o lägg dig o glo en film sen tar du stess någon annan gång.
Som sagt "de gör samma sak i rus syfte "

Vad de jag misstänkte tack för svaret
Citera
2017-04-29, 16:31
Medlem
Har precis druckit vin, kan jag ta Lyrica på det?
Citera
2017-04-29, 18:14
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partyrockare
Har precis druckit vin, kan jag ta Lyrica på det?
Absolut,ska själv snart ta mig min först öl och har PRECIS slängt i mig 300mg
Citera
2017-04-30, 11:56
Medlem
Tjena alla legitimerade forskare!

Min fråga är om följande kombo kan vara skadligt eller orsaka några problem för mig, är bipolär och försöker hålla mig ifrån centralstimulanter då det resulterar i långa race tills påsen är slut

100-300mg tradolan
150-300mg lyrica
200mg lamotrigin (som är min medicin jag tar dagligen)

Så det är inga megadoser, körde samma igår fast lite mer tradolan än angivet ovan och blev lite illamående framåt slutet. Brukar vara vanligt med trad för mig så tänkte inte mer på det.
Just medicinen lamotrigin är det jag har dålig koll på!

Vuxen man på 28år, 65kg ish. Tar droger kanske 1-2gång i veckan alltså inte dagligen.

Har testat dom flesta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in